Octavia I ASV 81kW -> 110kW -> 160kW by DIESELPOWER
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
36,4% percenta ak mame byt presny
Inak ak pozriem na stranku tvojho upravcu, tak vidim toto:
http://tdichip.cz/vykonove_tabulky/skod ... 0-%2081kW/
Preco som skepticky? Lebo ten motor doverne poznam, preto... A takisto poznam upravy typu "teraz tam mas +30% a nejake drobne"
Sorry ak sa ta to dotklo, v podstate by som ani nereagoval, nebyt tvojej poznamky "Ty pises ze mas jeste trysky 764,jak je to mozny?asi by to jeste slo vic ne?"
Inak ak pozriem na stranku tvojho upravcu, tak vidim toto:
http://tdichip.cz/vykonove_tabulky/skod ... 0-%2081kW/
Preco som skepticky? Lebo ten motor doverne poznam, preto... A takisto poznam upravy typu "teraz tam mas +30% a nejake drobne"
Sorry ak sa ta to dotklo, v podstate by som ani nereagoval, nebyt tvojej poznamky "Ty pises ze mas jeste trysky 764,jak je to mozny?asi by to jeste slo vic ne?"
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Přesně tak...
Dobrý a zároveň šetrný chip na motor 81kW se dostává do hodnot 95 - 100kW a maximem točivého momentu kolem 300 Nm - mám na mysli na sériovém HW. Ostatně Reesha, kterého tu asi většina lidí považuje za člověka, co tomu rozumí, ladí motor 81kW na 99kW (Cimbu na 97kW) a i další "ladiči" se zpravidla přes 100kW nehrnou.
Takže všeho s mírou - méně je někdy více . Tím chci jen říct, že souhlasím se subz3ro.
Dobrý a zároveň šetrný chip na motor 81kW se dostává do hodnot 95 - 100kW a maximem točivého momentu kolem 300 Nm - mám na mysli na sériovém HW. Ostatně Reesha, kterého tu asi většina lidí považuje za člověka, co tomu rozumí, ladí motor 81kW na 99kW (Cimbu na 97kW) a i další "ladiči" se zpravidla přes 100kW nehrnou.
Takže všeho s mírou - méně je někdy více . Tím chci jen říct, že souhlasím se subz3ro.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Jasne ja vim ze uz je to dost na hranici.....ale nejezdim s tim porad jak hovado,k motoru se chovam slusne....jak rikam s touto upravou 40 000km a zadny problem.....samozrejme pocitam s tim ze to turbo to asi nevydrzi vecne,az pujde do kytek tak planuju nejakej malej hybrid nebo VB.Pak dam urcite vedet kolik km takova uprava 36,4% vydrzela Jo a TDICHIP.cz to jen merili,jinak chip je od nekoho jinyho
- chucky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 739
- Registrován: 26 led 2006, 15:17
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Kolik ti naměřili sériový výkon?prazi007 píše:Jasne ja vim ze uz je to dost na hranici.....ale nejezdim s tim porad jak hovado,k motoru se chovam slusne....jak rikam s touto upravou 40 000km a zadny problem.....samozrejme pocitam s tim ze to turbo to asi nevydrzi vecne,az pujde do kytek tak planuju nejakej malej hybrid nebo VB.Pak dam urcite vedet kolik km takova uprava 36,4% vydrzela Jo a TDICHIP.cz to jen merili,jinak chip je od nekoho jinyho
vw passat tdi pd 180ps/420nm
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Stale cakam na ten graf
Vsak odfot aj fotakom v mobile a posli, nech netarame len tak do vetra
Vsak odfot aj fotakom v mobile a posli, nech netarame len tak do vetra
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
No vidis, razom je zo 150 koni 140
Ale ten krutiaci moment, pokial je to dobre zmerane, ma na seriove turbo fakt ukazkovy priebeh
S tymto strcis vsetky koncernove 1.9TDI do vacku
Ale ten krutiaci moment, pokial je to dobre zmerane, ma na seriove turbo fakt ukazkovy priebeh
S tymto strcis vsetky koncernove 1.9TDI do vacku
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Asi sem to nenapsal, ale po Richardovi sem chtěl, aby ten náběh krouťáku nebyl moc velkej. Přesně tak, jak ho má Prazi007 sem to nechtěl. Moje auto už má přecijen 370tkm najeto a takovej krouťák v nízkejch obrátkách by mu asi moc nepomoch. Tim jen chci říct, že roztočit turbo PP764kama by šlo asi i dřív.
Oct asv 2000, DieselPower
Tak já osobně nehraju na maxima točivých momentů. Spíš na celkový průběh. Pokud má motor dejme tomu 150 kobyl, je mi jedno, jestli maximum točáku je 360 nebo 400 - podstatný je průběh. Navíc vysoká hodnota maxima nepříznivě působí na spojku, převody a nápravu, takže s Pájou v zásadě souhlasím a píšu znovu, že méně je někdy více.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Tak jsem se konečně dokopal.
HW:
Po několika letech střádání dílů a otravování přátel se povedlo dát do kupy celkem pěknej setík.
IC s výstupy na jedné straně(převařeno z rovně průchozího číňana) Díky Láďo Š.
Nerez vedení 57mm - díky Láďovi A. a Mongolovi.
Čidlo 051C
Turbo hybrid z 1756 ve svodech 1,9 tdi podtlak od Turbopower Oleg - díky MirekX
Vstřiky FB Race 520
11mm hlava v čerpadle - díky Toefuk
Podávačka v nádrži z ASZ verze
Sání od filtru do turba z ARL
Přívod vzduchu z nárazníku do filtru 90mm
EGR off
Kat off
Výměník voda/olej z ASZ
Set Sachs jednohmota z ATD, lamela organika, přítlačák ATD.
SW:
DieselPower - pájecí jednotka.
Na mé přání postupný náběh kroutícího momentu + druhá eco mapa pro měření emisí.
Díky Vláďovi za VIP podmínky, ladiči sw za nasazení, profesionální přístup a výdrž (11 hodin práce) i všem ostatním zaměstnancům DieselPower za přátelský přístup a zpříjemnění čekání.
Palivo:
Maxmotion Diesel ÖMV + letní VIF.
Výsledek:
215 koní / 390 Nm s velmi příjemným "benzínovým" průběhem.
Následek:
Úsměv od ucha k uchu při každém sešlápnutí plynového pedálu k podlaze.
Ještě jednou díky všem(i těm, na které jsem zapomněl). Udělali jste mi všichni velkou radost. Díky
Oct asv 2000, DieselPower