Octavia I ASV 81kW -> 110kW -> 160kW by DIESELPOWER

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Octavia I ASV 81kW -> 110kW -> 160kW by DIESELPOWER

Příspěvek od Pája 19 »

Trysky FB Powerplus764 + doladění sw u Richarda (bez brzdy)

Čekal sem 150 koní, takže sem pěkně naštvanej (wallbash) :D

Chystám intercooler, velký sání a EGR úplně off, tak to tam snad příště bude.

Případný postřehy uvítám.

Obrázek
Naposledy upravil(a) Pája 19 dne 02 lis 2019, 16:38, celkem upraveno 2 x.
Oct asv 2000, DieselPower
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Dej do nafty aditiva a jsi rázem přes 150 kobyl :-D.
Jinak pěkný, co víc k tomu říct?

Cooler udělá hodně, hlavně nahoře to bude znát. Uvažoval jsi o větším turbu? Takové ARL z GIV by jí slušelo :wink:. Mně to na Galaxy tehdy udělalo 129kW (trysky 764PP, cooler z SAGII 96kW a turbo ARL + soft).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Jezdim na Vervu+VIF. A když turbo, tak Hybrid.
Oct asv 2000, DieselPower
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Verva nemá chybu a VIF taky ne. To je řekl bych dost přepychové palivo v takové kombinaci :wink:.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Sorry za nazor, ale podla mna je to celkom blbost liat do Vervy VIF ;) Minimalne je to zbytocne - cosi ako nosit vo vedrach vodu do jazera :-)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1259
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

subz3ro_tdi píše:podla mna je to celkom blbost liat do Vervy VIF
souhlas, udelal jsem podobnou zkusenost
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Fakt je, že Verva má deklarované cetanové číslo 60 (skutečně má dokonce ještě víc), což samo o sobě je tak vysoká hodnota, že přidávat další aditiva na zvýšení je zbytečné. Nicméně asi se tím nic zkazit nemůže.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Když má někdo VIF zadara, tak se to snese.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
prazi007
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 19 dub 2010, 06:15
Bydliště: Krupka u Teplic

Příspěvek od prazi007 »

Mam taky O1 81kw(puvodne),a jen chipem mam stejny vykon a kroutak jako ty.Ty pises ze mas jeste trysky 764,jak je to mozny?asi by to jeste slo vic ne? :)
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1694
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

Záleží jak je motor zajetý nebo kolik má najeto. Pro 81kW není problém mít 88kW, nebo i 78kW pokud se s motorem zacházelo špatně.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

prazi007 píše:Mam taky O1 81kw(puvodne),a jen chipem mam stejny vykon a kroutak jako ty.Ty pises ze mas jeste trysky 764,jak je to mozny?asi by to jeste slo vic ne? :)
Myslis placebo kone? :) Hod graf do plena....
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
prazi007
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 19 dub 2010, 06:15
Bydliště: Krupka u Teplic

Příspěvek od prazi007 »

az se dostanu na skener tak sem dam graf......jinak jsem nepochopil to PLACEBO :D cesky prosim :D
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

PLACEBO = chcem tam mat taky vykon / krutak :-)
Nie, teraz seriozne... so seriovymi 81kw komponentmi je to blbost, aj keby to tam bolo, co dovolim si tvrdit ze nie je, tak je to na hranici zivotnosti turba a s neprijatelnou dymovou kulisou. Pre ten motor je v seriovom stave prijatelna uprava na hranici 100kw, tzn. okolo 140ps
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
prazi007
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 19 dub 2010, 06:15
Bydliště: Krupka u Teplic

Příspěvek od prazi007 »

Fakt to tak mam,jestli neveris tak never.....Mam s tim najeto 40 000km a za celou dobu jsem menil jen olej a brzdovi desticky.Turbo po kazde jizde dochlazuju,olej menim pravidelne.Kdyz tomu nalozim tak to huli to je pravda.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Daj ten graf, fakt som zvedavy.... Len tak medzi nami, prijmes stavku (o cokolvek) ci tam ten namerany vykon na brzde bude v lete pri 30 stupnoch? ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“