Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Výsledky Vašeho měření - Grafy » Octavia I ASV 81kW -> 110kW -> 160kW by DIESELPOWER Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
PříspěvekZaslal: so listopad 02, 2019 8:49 pm Citovat
toefuk
Aktivista
Založen: 15.2.2011
Příspěvky: 2759
Bydliště: Čadca




pekne, naladene bez dymu? daka rezerva ostala na turbe a palive?

_________________
A4,1Z,GT2052S,0,232+12mm boš,550x140x65,MAF off-MAP on,4bar sensor,jednohmota 240mm,KATout
MCUmall GQ3X
A4 AVANT AHH, 1852 hybrid s inovovanymi loziskami na REA, WZM 0,260, 550x180x65, 4bar, SMF 228
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so listopad 02, 2019 9:56 pm Citovat
Pája 19
Aktivista
Založen: 15.6.2008
Příspěvky: 2991
Bydliště: u pár dubic




Hulí to dle mého vkusu přiměřeně. Rezerva na palivu ještě je, na turbu je do cca 3000 otáček taky, pak už fouká na rozumný maximum. Do těch 3 tisíc to přivyšším tlaku surgovalo, asi mám v jednom místě vedení vzduchu malej průměr.
Spíš se bojím o převodovku a spojku. Ale zatím obě dvě statečně držej.

_________________
Oct asv 2000, DieselPower
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so listopad 02, 2019 10:31 pm Citovat
MirekX
Aktivista
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 4438
Bydliště: Týniště nad Orlicí




Gratuluju, to vypadá pěkně Smile

_________________
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm Smile OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm, Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo VKLR REA DPF DEF On - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. Smile KTM SMT 990 115PS výfuky LeoVince + soft KTM www.zvsagro.cz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so listopad 02, 2019 11:13 pm Citovat
Pája 19
Aktivista
Založen: 15.6.2008
Příspěvky: 2991
Bydliště: u pár dubic




Výkony jako na Pédéčku to sice nejsou, ale o moc to nezaostává.

Jsem spokojen.


Za ty peníze je to hodně muziky. Smile

_________________
Oct asv 2000, DieselPower
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po listopad 04, 2019 2:42 pm Citovat
DIESELPOWER office
uživatel
Založen: 18.10.2012
Příspěvky: 660
Bydliště: office




Pája 19 napsal:


Tak jsem se konečně dokopal.

HW:

Po několika letech střádání dílů a otravování přátel se povedlo dát do kupy celkem pěknej setík.

IC s výstupy na jedné straně(převařeno z rovně průchozího číňana) Díky Láďo Š.

Nerez vedení 57mm - díky Láďovi A. a Mongolovi.

Čidlo 051C

Turbo hybrid z 1756 ve svodech 1,9 tdi podtlak od Turbopower Oleg - díky MirekX

Vstřiky FB Race 520

11mm hlava v čerpadle - díky Toefuk

Podávačka v nádrži z ASZ verze

Sání od filtru do turba z ARL

Přívod vzduchu z nárazníku do filtru 90mm

EGR off

Kat off

Výměník voda/olej z ASZ

Set Sachs jednohmota z ATD, lamela organika, přítlačák ATD.


SW:

DieselPower - pájecí jednotka.

Na mé přání postupný náběh kroutícího momentu + druhá eco mapa pro měření emisí.

Díky Vláďovi za VIP podmínky, ladiči sw za nasazení, profesionální přístup a výdrž (11 hodin práce) i všem ostatním zaměstnancům DieselPower za přátelský přístup a zpříjemnění čekání.

Palivo:

Maxmotion Diesel ÖMV + letní VIF.

Výsledek:

215 koní / 390 Nm s velmi příjemným "benzínovým" průběhem.

Následek:

Úsměv od ucha k uchu při každém sešlápnutí plynového pedálu k podlaze. Smile

Ještě jednou díky všem(i těm, na které jsem zapomněl). Udělali jste mi všichni velkou radost. Díky


Děkujeme za kladné hodnocení

_________________
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: po listopad 04, 2019 8:48 pm Citovat
peter l
Přispěvovatel
Založen: 17.2.2013
Příspěvky: 285




Zaujala by ma kolko tlaci turbo??..ak teda nieje to tajne

_________________
Glll Veriant:AHU:GTB1756vk,0.280+11mm+podavacka,uprav.hlava+vačka SDI,C-map,egr/kat-off,intakePD,FMIC+51mm,sachs race+HDS,down pipe 63mm,skr.ASD,brzdy.312/226mm
Audi A4 B6 Avant Quattro AVF+BV43+FMIC
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po listopad 04, 2019 9:02 pm Citovat
Source
Aktivista
Založen: 15.11.2015
Příspěvky: 1389
Bydliště: Trnava




Tipujem to tak okolo 2.0 - 2.1 bar pri vrchole krútiaceho, potom s otáčkami asi mierne menej.

_________________
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po listopad 04, 2019 10:13 pm Citovat
peter l
Přispěvovatel
Založen: 17.2.2013
Příspěvky: 285




Ma tam C cidlo tak pochybujem ze viac ako 1,9b..tomu nasvedcuje aj maly krutiak...ale som zevedavy ze kolko..

_________________
Glll Veriant:AHU:GTB1756vk,0.280+11mm+podavacka,uprav.hlava+vačka SDI,C-map,egr/kat-off,intakePD,FMIC+51mm,sachs race+HDS,down pipe 63mm,skr.ASD,brzdy.312/226mm
Audi A4 B6 Avant Quattro AVF+BV43+FMIC
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út listopad 05, 2019 8:52 am Citovat
standa123
Aktivista
Založen: 13.5.2014
Příspěvky: 2107
Bydliště: chrudimsko - přerovsko




Na podobnej výkon sem měl na toledu VBcko a tlak 1.7 v prefuku. Normál 1.65bar...

_________________
toledo ASV......145kw/426NM EX.
leon ARL.....egr+kat+maf=off, spojka SRE, TSA220, výfuk 63,5 + tlumič Milltek, soft TDIFUN 212/440
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st listopad 06, 2019 7:05 pm Citovat
Pája 19
Aktivista
Založen: 15.6.2008
Příspěvky: 2991
Bydliště: u pár dubic




Dóle to fouká okolo 1,5 baru a postupně to leze na 1,9 baru. Od 3000 otáček je 1,9 až do konce.

Ale to jen hádám podle budíku, ještě jsem to nelogoval.

_________________
Oct asv 2000, DieselPower
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá listopad 08, 2019 10:22 am Citovat
Vici
Aktivista
Založen: 7.8.2008
Příspěvky: 7200




Pěkné, to pojede hezky Smile. Šestikvalt je přítomen?

S PD by to bylo asi ještě trochu lepší. S VBčkem by to bylo asi podobné, jen by se nemuselo ladit celý den Smile

Otkávkou už moc nejezdím, ale úsměv vyvolá i po těch 9 letech od úpravy Smile Zrovna včera jsem ji protáhl.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá listopad 08, 2019 12:45 pm Citovat
MirekX
Aktivista
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 4438
Bydliště: Týniště nad Orlicí




standa123 napsal:
Na podobnej výkon sem měl na toledu VBcko a tlak 1.7 v prefuku. Normál 1.65bar...


Ten podobný výkon byl kolik? To budeš asi rekordman, ještě dál než Viciho zázrak.. Velmi ??astn?

_________________
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm Smile OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm, Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo VKLR REA DPF DEF On - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. Smile KTM SMT 990 115PS výfuky LeoVince + soft KTM www.zvsagro.cz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá listopad 08, 2019 1:38 pm Citovat
Vici
Aktivista
Založen: 7.8.2008
Příspěvky: 7200




Jaký zázrak? To jsem moc nepobral...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá listopad 08, 2019 2:11 pm Citovat
standa123
Aktivista
Založen: 13.5.2014
Příspěvky: 2107
Bydliště: chrudimsko - přerovsko




MirekX napsal:
standa123 napsal:
Na podobnej výkon sem měl na toledu VBcko a tlak 1.7 v prefuku. Normál 1.65bar...


Ten podobný výkon byl kolik? To budeš asi rekordman, ještě dál než Viciho zázrak.. Velmi ??astn?


na toledu 197ps a 430Nm …...turbo VB, trysky race 520 + 12mm hlava bosch a další věci okolo.....

_________________
toledo ASV......145kw/426NM EX.
leon ARL.....egr+kat+maf=off, spojka SRE, TSA220, výfuk 63,5 + tlumič Milltek, soft TDIFUN 212/440
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá listopad 08, 2019 6:06 pm Citovat
MirekX
Aktivista
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 4438
Bydliště: Týniště nad Orlicí




197 a 215 je fakt skoro stejný... Velmi ??astn?

_________________
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm Smile OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm, Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo VKLR REA DPF DEF On - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. Smile KTM SMT 990 115PS výfuky LeoVince + soft KTM www.zvsagro.cz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Octavia I ASV 81kW -> 110kW -> 160kW by DIESELPOWER
 Obsah fóra Dieselpower forum » Výsledky Vašeho měření - Grafy
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 3 z 4  
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.