Stránka 1 z 1
Lozisko alternatora
Napsal: 13 říj 2010, 10:20
od Turi83
Da sa vymenit lozisko alternatora na G5-ke 1.9 TDI 77KW alebo sa kupuje novy alternator ?Viete mi prosim poradit co kolko stoji priblizne ?
dakujem
Napsal: 13 říj 2010, 10:25
od roman1648
Určitě dá, ale sám ho těžko seženeš jako ND, dej altík do firmy která se tím zabývá a neřeš to, sice zaplatíš víc ale máš to sichr a se zárukou
Napsal: 13 říj 2010, 13:10
od martinsidlo
Dá,si to rozeber,přečti číslo ložiska,v prodejně s ložiskama koupíš nové,nejlépe i to druhé a potom vyměníš.
Napsal: 13 říj 2010, 13:13
od Turi83
martinsidlo píše:Dá,si to rozeber,přečti číslo ložiska,v prodejně s ložiskama koupíš nové,nejlépe i to druhé a potom vyměníš.
a kolko to moze stat cca ?dakujem
Napsal: 13 říj 2010, 16:03
od wojto33
Turi83 píše:martinsidlo píše:Dá,si to rozeber,přečti číslo ložiska,v prodejně s ložiskama koupíš nové,nejlépe i to druhé a potom vyměníš.
a kolko to moze stat cca ?dakujem
10 - 20 euro podla toho ake velke lozisko ... ber NSK alebo KOYO
Napsal: 13 říj 2010, 16:34
od Zlatuška Eduard
Když budeš dávat nové ložisko,tak dej rovnou obě jak ti psal martinsidlo.
Rovnou mrkni na uhlíky a taky zkontroluj volnoběžku na řemenici.
Mám to za sebou.Altík jak novej i s regulátorem napětí za cca 2500 KČ.
Napsal: 13 říj 2010, 16:58
od Jenda TDI pd
taky sem to tedka delal loziska stali obe cca 150kc plus volnobezka 1100kc hodka prace a bylo to

Napsal: 13 říj 2010, 23:14
od mistrkutil
Tak to jste měli altík od bosche zkuste rozebrat altík valeo

Napsal: 14 říj 2010, 08:25
od Turi83
a oplati sa mi kupit radsej novy alebo pouzity alternator ?ci je to ovela drahsie ako repas ?vdaka
Napsal: 14 říj 2010, 09:55
od Zlatuška Eduard
Jo od Boshe 14V/120A.
Asi bych to řešil bazarem.Z dobře bouranýho vozu.Novej je fakt mastnej.
Napsal: 14 říj 2010, 11:55
od martinsidlo
Starším nic nevyřešíš,udělej ložiska,zkontroluj uhlíky,volnoběžku příp.něco z toho nové a máš nový altík na min.200tis km.
Napsal: 14 říj 2010, 11:57
od martinsidlo
Starším nic nevyřešíš,udělej ložiska,zkontroluj uhlíky,volnoběžku příp.něco z toho nové a máš nový altík na min.200tis km.
Napsal: 14 říj 2010, 11:58
od martinsidlo
Starším nic nevyřešíš,udělej ložiska,zkontroluj uhlíky,volnoběžku příp.něco z toho nové a máš nový altík na min.200tis km.
Napsal: 14 říj 2010, 13:06
od mistrkutil
Tak Tak jest
není nad kvalitní repas