Octavia 2 4x4 BMM 103kW@168kW

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1259
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Octavia 2 4x4 BMM 103kW@168kW

Příspěvek od fabiátor »

Edit 6.6.2021: Aktualne na prodej. Presel jsem na japonskou techniku. Detaily pripadne pres SZ


vozidlo:
Škoda Octavia 2, 4x4, 2.0TDI 8V

modifikace za cca 10let provozu:
- trysky FB R783
- hybridni TD TSC230 (sice produkt Turbosportu, ale houkat jak sanitka prestalo az po vyvazeni u Olega)
- DPF+EGR off
- software Dieselpower

a dale:
- problemy s hlavou (vyreseno):
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=154466
- vymena spojky LuK za Sachs (lamela+pritlak SRE, 2hm setrvak Sachs)
- oprava hucici prevodovky (Sixta)
- nova BMM vacka
- vymena ECU (k.o. rizeni ventilu PD vstriku, vyreseno)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=147931
- vymeneny chladic voda/olej (puvodni netesnil a i v serii prosakoval olej do vody)
- vymenene srouby na hrideli vahadel (nektere puvodni tam nepatrily)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... &start=315
- prechod z oleje VW 507.00 na 505.01

Obrázek

Ta BMM hlava byla spatna uz z Boleslavi. Po vymene a repasi nahradni hlavy z AJM to auto jezdi paradne a hlavne startuje na brnk i pri -20°C s temer KO baterkou. Hlavou jsem mel zacit a usetril bych si spoustu starosti. Ale kdo to mohl tehdy vedet.

Po letech jsem tak konecne dal dohromady svou O2 a uz jen jezdim. Kdby se me nekdo ptal, jestli bych do toho sel znovu, tak reknu nikdy. Stalo to prakticky to same co porizovacka auta. Ale to svezeni se jen tak nezazije :-)
Naposledy upravil(a) fabiátor dne 06 čer 2021, 03:18, celkem upraveno 6 x.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Není to vůbec špatné, především maxima točivého momentu. Nahoře to ale má málo - je evidentní, že přes 3500 otáček to stagnuje. Škoda, že to není 16V, tam by se tenhle problém asi neprojevil. Chce to víc naplnit.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Praveze to chce "min plnit" naspodu (rofl) Alebo vacsie turbo samozrejme...
Inak len tak medzi nami dievcatami - co tam mas za spojku?? Nejaku race jednohmotu? Skoro 520 Nm navyse na 4x4, no nechcel by som byt medzi klukou a prevodovkou :-)
Naposledy upravil(a) subz3ro_tdi dne 18 říj 2010, 11:49, celkem upraveno 1 x.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Měl jsem na mysli to větší turbo :-).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1694
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

Krásný průběh :)
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1259
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Limitem je ted turbo. Hybrid s potencialem 230HP proste vic trapit nelze, pokud to ma nejakou dobu slouzit. A samozrejme s tim veci spojene. Jako sani, vyfuk atp. Vedeni vzduchu na obou stranach je zatim serie a na vic uz by to asi ani nestacilo.

Behem ladeni na brzde jsem ucinil nekolik zajimavych poznatku ohledne konusoveho filtru, resp. kitu 57S-9501 od KN. Souhrnne by se to dalo nazvat jako jeden velky pruser a to zejmena konstrukcni, na strane vyrobce samozrejme.

Spojka je puvodni a bude muset jit ven. Prokluz tam ve spickach je od 4 vyse. Da se s tim jet na plnej plyn az tak od 3200rpm, coz odpovida cca 460-480Nm podle grafu. Ale pokud si to clovek uvedomi da se s tim i tak jezdit, akorat je skoda nevyuzit ten potencial dole :D

Zvazuju mene komfortni a vice komfortni variantu:

1) zesileny pritlak a neodpruzena kovokeramika od Helix + prechod na odpruzeny 1hm setrvacnik 240mm, nebo komplet 1hm set od SRE

2) zesileny pritlak od Helix, nebo SRE + preoblozena lamela Renovak (organicky mat. HDS57) + puvodni 2hm setrvak 240mm

Tomu odpovidaji i parametry prenosu max toc. momentu. Var 2 je ovsem vyrazne levnejsi. Necham to jeste chvili tak jak to je a casem se rozhodnu.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Stejně je spojka borec, co? Sériových 310 Nm a ona je schopna držet až 480 - je vidět, že dimenze sériových dílů jsou víc než dobré.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1259
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Marek77 píše:Stejně je spojka borec, co?
jj celkem to jde :D Ale taky mohli jeste par Nm pridat (noteeth)
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Marek77 píše: je evidentní, že přes 3500 otáček to stagnuje.
Kdyby mi to stagnovalo na 220ti koních+, tak bych se nezlobil... :)
A ve čtyřkolce... to musí bejt na semaforech rychlej proces, hehe. V tom bych se chtěl povozit. Gut arbajt.
Oct asv 2000, DieselPower
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Tak to určitě - si představ, že někomu odskočíš od čumáku rychlostí jednoho a půl motoru a letíš pořád dál a dál a dál ................... - to musí být opravdu překvápko :-).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Jak se vám to podařilo odbrzdit, když spojka klouže?

Jinak ty spojky asi fakt vydrží dost, moje ze začátku klouzala tak že s tím na 5 a 6 skoro nešlo jezdit, po 1500km si sedla jako by nic...
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1259
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Vici píše:Jak se vám to podařilo odbrzdit, když spojka klouže?
neklouze na vsechny rychlosti ;) na nizkych drzi
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

klzanie je len jeden problem, druhym je ze odchadza zotrvak, ked je tam o 60% vyssi krutak ;) vyriesis klzanie tak mozes zacat riesit ten...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1259
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

subz3ro_tdi píše:klzanie je len jeden problem, druhym je ze odchadza zotrvak, ked je tam o 60% vyssi krutak ;) vyriesis klzanie tak mozes zacat riesit ten...
Ano je to tak. Proto se jako nejhorsi kombinace jevi keramicka lamela na original 2hm setrvak a proto zvazuju jeste porad i HDS57, byt je to organika.
Vasko
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 17 lis 2010, 21:00

Příspěvek od Vasko »

Zdravým ťa....chcem sa spýtať ako si dosiahol taký vysoký točivý moment....ja mam octaviu II 2,0TDi Mam tam Turbinu Garett tlaci 1,6baru sportové vstreky výfuky supersprint z audi A5 a soft. od BHmotorsport...Mam 240HP ale točivý moment iba 498Nm..
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“