Octavia 2 4x4 BMM 103kW@168kW
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Octavia 2 4x4 BMM 103kW@168kW
Edit 6.6.2021: Aktualne na prodej. Presel jsem na japonskou techniku. Detaily pripadne pres SZ
vozidlo:
Škoda Octavia 2, 4x4, 2.0TDI 8V
modifikace za cca 10let provozu:
- trysky FB R783
- hybridni TD TSC230 (sice produkt Turbosportu, ale houkat jak sanitka prestalo az po vyvazeni u Olega)
- DPF+EGR off
- software Dieselpower
a dale:
- problemy s hlavou (vyreseno):
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=154466
- vymena spojky LuK za Sachs (lamela+pritlak SRE, 2hm setrvak Sachs)
- oprava hucici prevodovky (Sixta)
- nova BMM vacka
- vymena ECU (k.o. rizeni ventilu PD vstriku, vyreseno)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=147931
- vymeneny chladic voda/olej (puvodni netesnil a i v serii prosakoval olej do vody)
- vymenene srouby na hrideli vahadel (nektere puvodni tam nepatrily)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... &start=315
- prechod z oleje VW 507.00 na 505.01
Ta BMM hlava byla spatna uz z Boleslavi. Po vymene a repasi nahradni hlavy z AJM to auto jezdi paradne a hlavne startuje na brnk i pri -20°C s temer KO baterkou. Hlavou jsem mel zacit a usetril bych si spoustu starosti. Ale kdo to mohl tehdy vedet.
Po letech jsem tak konecne dal dohromady svou O2 a uz jen jezdim. Kdby se me nekdo ptal, jestli bych do toho sel znovu, tak reknu nikdy. Stalo to prakticky to same co porizovacka auta. Ale to svezeni se jen tak nezazije
vozidlo:
Škoda Octavia 2, 4x4, 2.0TDI 8V
modifikace za cca 10let provozu:
- trysky FB R783
- hybridni TD TSC230 (sice produkt Turbosportu, ale houkat jak sanitka prestalo az po vyvazeni u Olega)
- DPF+EGR off
- software Dieselpower
a dale:
- problemy s hlavou (vyreseno):
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=154466
- vymena spojky LuK za Sachs (lamela+pritlak SRE, 2hm setrvak Sachs)
- oprava hucici prevodovky (Sixta)
- nova BMM vacka
- vymena ECU (k.o. rizeni ventilu PD vstriku, vyreseno)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=147931
- vymeneny chladic voda/olej (puvodni netesnil a i v serii prosakoval olej do vody)
- vymenene srouby na hrideli vahadel (nektere puvodni tam nepatrily)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... &start=315
- prechod z oleje VW 507.00 na 505.01
Ta BMM hlava byla spatna uz z Boleslavi. Po vymene a repasi nahradni hlavy z AJM to auto jezdi paradne a hlavne startuje na brnk i pri -20°C s temer KO baterkou. Hlavou jsem mel zacit a usetril bych si spoustu starosti. Ale kdo to mohl tehdy vedet.
Po letech jsem tak konecne dal dohromady svou O2 a uz jen jezdim. Kdby se me nekdo ptal, jestli bych do toho sel znovu, tak reknu nikdy. Stalo to prakticky to same co porizovacka auta. Ale to svezeni se jen tak nezazije
Naposledy upravil(a) fabiátor dne 06 čer 2021, 03:18, celkem upraveno 6 x.
Není to vůbec špatné, především maxima točivého momentu. Nahoře to ale má málo - je evidentní, že přes 3500 otáček to stagnuje. Škoda, že to není 16V, tam by se tenhle problém asi neprojevil. Chce to víc naplnit.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Praveze to chce "min plnit" naspodu Alebo vacsie turbo samozrejme...
Inak len tak medzi nami dievcatami - co tam mas za spojku?? Nejaku race jednohmotu? Skoro 520 Nm navyse na 4x4, no nechcel by som byt medzi klukou a prevodovkou
Inak len tak medzi nami dievcatami - co tam mas za spojku?? Nejaku race jednohmotu? Skoro 520 Nm navyse na 4x4, no nechcel by som byt medzi klukou a prevodovkou
Naposledy upravil(a) subz3ro_tdi dne 18 říj 2010, 11:49, celkem upraveno 1 x.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Limitem je ted turbo. Hybrid s potencialem 230HP proste vic trapit nelze, pokud to ma nejakou dobu slouzit. A samozrejme s tim veci spojene. Jako sani, vyfuk atp. Vedeni vzduchu na obou stranach je zatim serie a na vic uz by to asi ani nestacilo.
Behem ladeni na brzde jsem ucinil nekolik zajimavych poznatku ohledne konusoveho filtru, resp. kitu 57S-9501 od KN. Souhrnne by se to dalo nazvat jako jeden velky pruser a to zejmena konstrukcni, na strane vyrobce samozrejme.
Spojka je puvodni a bude muset jit ven. Prokluz tam ve spickach je od 4 vyse. Da se s tim jet na plnej plyn az tak od 3200rpm, coz odpovida cca 460-480Nm podle grafu. Ale pokud si to clovek uvedomi da se s tim i tak jezdit, akorat je skoda nevyuzit ten potencial dole
Zvazuju mene komfortni a vice komfortni variantu:
1) zesileny pritlak a neodpruzena kovokeramika od Helix + prechod na odpruzeny 1hm setrvacnik 240mm, nebo komplet 1hm set od SRE
2) zesileny pritlak od Helix, nebo SRE + preoblozena lamela Renovak (organicky mat. HDS57) + puvodni 2hm setrvak 240mm
Tomu odpovidaji i parametry prenosu max toc. momentu. Var 2 je ovsem vyrazne levnejsi. Necham to jeste chvili tak jak to je a casem se rozhodnu.
Behem ladeni na brzde jsem ucinil nekolik zajimavych poznatku ohledne konusoveho filtru, resp. kitu 57S-9501 od KN. Souhrnne by se to dalo nazvat jako jeden velky pruser a to zejmena konstrukcni, na strane vyrobce samozrejme.
Spojka je puvodni a bude muset jit ven. Prokluz tam ve spickach je od 4 vyse. Da se s tim jet na plnej plyn az tak od 3200rpm, coz odpovida cca 460-480Nm podle grafu. Ale pokud si to clovek uvedomi da se s tim i tak jezdit, akorat je skoda nevyuzit ten potencial dole
Zvazuju mene komfortni a vice komfortni variantu:
1) zesileny pritlak a neodpruzena kovokeramika od Helix + prechod na odpruzeny 1hm setrvacnik 240mm, nebo komplet 1hm set od SRE
2) zesileny pritlak od Helix, nebo SRE + preoblozena lamela Renovak (organicky mat. HDS57) + puvodni 2hm setrvak 240mm
Tomu odpovidaji i parametry prenosu max toc. momentu. Var 2 je ovsem vyrazne levnejsi. Necham to jeste chvili tak jak to je a casem se rozhodnu.
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
klzanie je len jeden problem, druhym je ze odchadza zotrvak, ked je tam o 60% vyssi krutak vyriesis klzanie tak mozes zacat riesit ten...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ano je to tak. Proto se jako nejhorsi kombinace jevi keramicka lamela na original 2hm setrvak a proto zvazuju jeste porad i HDS57, byt je to organika.subz3ro_tdi píše:klzanie je len jeden problem, druhym je ze odchadza zotrvak, ked je tam o 60% vyssi krutak vyriesis klzanie tak mozes zacat riesit ten...