Stránka 1 z 2

Proč odcházejí na PD hydroštely?

Napsal: 25 říj 2010, 11:53
od malejarousek
Zdar , nevíte někdo proč odcházejí na pumpách hydroštely? Za dva měsíce tu mám čtvrtý auto a vždycky prodřenej štosák a vačka a to maj najeto jen 180 až 210 tis km , jsou to 74 a 77 kw motory , díky

Napsal: 25 říj 2010, 12:02
od Vici
možná proto že chodili předtím do autorizovaných servisů ?

Napsal: 25 říj 2010, 12:26
od Slavkov
Vici píše:možná proto že chodili předtím do autorizovaných servisů ?
:punk:

Napsal: 25 říj 2010, 15:42
od Tomas.cz
Záslepky mazacích kanálu tam byly?

Napsal: 25 říj 2010, 16:38
od malejarousek
Tomas.cz píše:Záslepky mazacích kanálu tam byly?
právě že jo

Napsal: 25 říj 2010, 17:13
od Biimbo
longlife oleje...

Napsal: 25 říj 2010, 17:43
od big.boby
a nedělo se na těch autech něco podobného jako u mě????
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=68196

Napsal: 25 říj 2010, 18:46
od Huml
protože ta vačka je moc uzká, PD má 2 ventilový pružiny, takže tam bude i větší tlak mezi vačkou a zdvihátkem, sice to nemusí mít vypadený ty zátky, ale zvýšená ztráta tlaku může být i na ložiskách vačky, taky jsou dost často vydřený

Napsal: 25 říj 2010, 21:49
od jordee_23
Huml píše:protože ta vačka je moc uzká, PD má 2 ventilový pružiny, takže tam bude i větší tlak mezi vačkou a zdvihátkem, sice to nemusí mít vypadený ty zátky, ale zvýšená ztráta tlaku může být i na ložiskách vačky, taky jsou dost často vydřený
ktore PDcka to maju inak ? 96?

Napsal: 25 říj 2010, 21:54
od Huml
co?

Napsal: 26 říj 2010, 12:10
od malejarousek
Huml píše:protože ta vačka je moc uzká, PD má 2 ventilový pružiny, takže tam bude i větší tlak mezi vačkou a zdvihátkem, sice to nemusí mít vypadený ty zátky, ale zvýšená ztráta tlaku může být i na ložiskách vačky, taky jsou dost často vydřený
tak co stím? Dát to dohromady a jezdit?

Napsal: 26 říj 2010, 19:44
od Huml
no co s tím, asi opravit, ne? dát nový zdvihátka, vačku, prohlídnout ty zátky, šálky a změřit mazací tlak, jinak je jedno jestli je to 74, 77, 85 nebo 96kW, řešil jsem to i na 1,4ce

Napsal: 26 říj 2010, 20:15
od JardaRSV
měl jsem to i na ARL 110 kW přibližně ve 170 tisicich km. Auto jezdilo asi 150 tisic na castrol edge 0W30 a pak jsem tam já dal Q8 formula excel 5W40 a pak se to asi po 20 tisicich podělalo. Takže nevím kterej olej tomu třeba nesedí nebo čím to je. Navíc ucpavky mazacich kanalku jsem tam zřejmě měl, pač ted mam po opravě najeto asi 20 tisic a zatim vše šlape. Mám strach aby to za chvilku nepřišlo zase.....Jinak za 15 tisic doleju tak maximalně 0,5 litru oleje, což mi přijde až abnormalně malo....je možný že by se nějakým způsobem ten olej doplnoval naftou třeba přes tesnění pod vstřikama?

Napsal: 26 říj 2010, 21:11
od Zdeněk M
JardaRSV píše:měl jsem to i na ARL 110 kW přibližně ve 170 tisicich km. Auto jezdilo asi 150 tisic na castrol edge 0W30 a pak jsem tam já dal Q8 formula excel 5W40 a pak se to asi po 20 tisicich podělalo. Takže nevím kterej olej tomu třeba nesedí nebo čím to je. Navíc ucpavky mazacich kanalku jsem tam zřejmě měl, pač ted mam po opravě najeto asi 20 tisic a zatim vše šlape. Mám strach aby to za chvilku nepřišlo zase.....Jinak za 15 tisic doleju tak maximalně 0,5 litru oleje, což mi přijde až abnormalně malo....je možný že by se nějakým způsobem ten olej doplnoval naftou třeba přes tesnění pod vstřikama?
Je to možný, přez gumky to tam nateče v pohode, olej je i citit naftou. Pokud předtim ubýval a ted ne, tak nakej poustí naftu.

Napsal: 26 říj 2010, 22:21
od fabiátor
JardaRSV píše:...Auto jezdilo asi 150 tisic na castrol edge 0W30 a pak jsem tam já dal Q8 formula excel 5W40 ...
To je pravdepodobne jeden z moznych problemu ;)

Jeden olej odpovida VW 502 00, 503 01, 505 00
Druhej olej odpovida VW 500.00, 502.00, 505.00, 505.01

Co ma byt v ARL ted nevim, ale predpokladam ze 505.01.

Jinak pro 505.01 je doliti 0.5l/15tkm v norme, neresil bych. Spis by bylo dobry uvest, kdy ten olej menis. Doporucuju nejdele po 15tkm.