teplota motora po zaslepení EGR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
OKI
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 07 úno 2007, 16:19
Odpovědi: 0

teplota motora po zaslepení EGR

Příspěvek od OKI »

po zaslepení EGR ventilu pri poklese vonkajšej teploty pod 5 st. nemôžem zohriať motor tak najviac na 70-75 st. termostat OK hadice do chladiča studené . Ako to riešite ? jazdite s podchladeným motorom ? neuškodí to motoru ešte viac ako zanášanie sania ?

a ešte jeden dotaz nôže zaslepený EGR ventil zvýšiť spotrebu ?
OCTAVIA COMBI 1,9 TDI 81kW, AHF, r.v. 2001
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14460
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Já teda mám egr off, dneska jsem se koukal po zkušební jízdě a bylo tam 87 stupňů chladící kapalina.
Marek67
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Registrován: 06 pro 2007, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Re: teplota motora po zaslepení EGR

Příspěvek od Marek67 »

OKI píše:po zaslepení EGR ventilu pri poklese vonkajšej teploty pod 5 st. nemôžem zohriať motor tak najviac na 70-75 st. termostat OK hadice do chladiča studené . Ako to riešite ? jazdite s podchladeným motorom ? neuškodí to motoru ešte viac ako zanášanie sania ?

a ešte jeden dotaz nôže zaslepený EGR ventil zvýšiť spotrebu ?

a není jen dojem nebo shoda náhod vždyt přece egr funguje od cca 50 celsia a pak recirkulace spalin snižují teplotu hoření a při akceleraci jde egr na 5% tak nevím kdyžtak mě opravte
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4933
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

po kolika kilometrech jsi se díval.já teď co bylo chaldno musel jet tak 10 - 12km,než se ručička ustálila na 90ti...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

OťasTDi píše:po kolika kilometrech jsi se díval.já teď co bylo chaldno musel jet tak 10 - 12km,než se ručička ustálila na 90ti...
přesně!!! ale záleží- když tomu budeš šlapat je to mnohem rychleji!!! beru to při volné jízdě pohodička
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14460
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Taky jsem nepsal že to bylo po 1500m, ale nějakých 15km po Praze, nicméně OKI psal že má vše ok a egr off a teplotu max 75 stupňů.
OKI
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 07 úno 2007, 16:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od OKI »

počas celej jazdy cca 100 km
OCTAVIA COMBI 1,9 TDI 81kW, AHF, r.v. 2001
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14460
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak to čudné, souhlasí ti teplota v jednotce motoru s jednotkou budíků?
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

a to si se dival na budik nebo vagem na hodnoty v ecu motoru :?
Drag Power
SupermanXXX
Přispěvovatel
Příspěvky: 546
Registrován: 24 úno 2007, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Zruč

Příspěvek od SupermanXXX »

to nebude egrkem ;) mám ho taky off a po 6km mam teplomer na 90C na vagu bude samozrejme min, mas v haji cidlo nebo termostat
96 tutbo + 764 + chip + EGR + KAT off
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Tomas.cz píše:Tak to čudné, souhlasí ti teplota v jednotce motoru s jednotkou budíků?
Sice je pravda že nekterý ty čidla s druhovýroby šídí i 10 stupnu. Co jezdím já tak v letě to je ohřatý na 90( v počitači, když se to skouselo) nejdřiv po 15km , u nas to je takový z kopce do kopce, zaleží kde jezdís. Ted když je kolem nuly tak nejdřiv 20km, spis 22km a když mrzne - 10 tak 90 nedosahnu vubec. Chladic pěkne zavatej a zamzrlej. :D EGR pokud nemas chladic spalin, na ohřev nema vubec vliv, pod 50 je stene zavřenej.
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1180
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od boobika »

musíš na chvilku vypnout topení :D když bych nechal topení byť na půl, neohřeju auto na "90" snad vůbec (v mrazu)

jinak taky jsem si zaslepil egr a při stejných teplotách a trati, mi to trvá o cca 3-4km déle. ono taky ručička teploty ukazuje 90st. v nějakém rozmezí. tuším, že 80-100 nebo tak nějak.
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

Zajímavé je, že já od té doby co jsem zaslelpil EGR na našem SDi, tak pozoruji to stejné!!! Teplota se skoro nikdy nedostane na 90°C, většinou se drží na hranici 80°C a trvá to docela dlouho, než tam doleze! Ve vagu kontrolováno a teplota souhlasí, v ECU je taktéž cca 80°C! A to dělalo hned po zaslepení, když bylo venku ještě přes 20 stupnu...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

mě to vyleze v pohodě na 88°C, po zaslepení sice o 1-2km dýl, ale vyleze v pohodě, samozdřejmě jak pustíš topení v zimě na hodně, tak ti to tu teplotu neskutečně srazí, máte někde problém hoši. Mě to ohřívalo na 70-78, vyměnil jsem termostat, čidlo teploty a jsem na těch 84-90°C
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
SupermanXXX
Přispěvovatel
Příspěvky: 546
Registrován: 24 úno 2007, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Zruč

Příspěvek od SupermanXXX »

to egr nemuze prodlouzit dobu ohrevu kdyz EGR se aktivuje az pri ohratim motoru, pak je dalsi hovadina když ti vag ukazuje teplotu motoru 80 aby ti i budik ukazoval 80 protože kdyz ma motor 80 tak budik davno ukazuje 90! nicmeně dle mýho teplota motoru 80 bohatě stačí. já mám egr zaslepený a ohřívá se mi to hned! ohřeje se to o 2km dyl než benzinova 1.8T což je minimalni rozdil ;)
96 tutbo + 764 + chip + EGR + KAT off
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“