teplota motora po zaslepení EGR
Moderátoři: šulda, Moderátoři
teplota motora po zaslepení EGR
po zaslepení EGR ventilu pri poklese vonkajšej teploty pod 5 st. nemôžem zohriať motor tak najviac na 70-75 st. termostat OK hadice do chladiča studené . Ako to riešite ? jazdite s podchladeným motorom ? neuškodí to motoru ešte viac ako zanášanie sania ?
a ešte jeden dotaz nôže zaslepený EGR ventil zvýšiť spotrebu ?
a ešte jeden dotaz nôže zaslepený EGR ventil zvýšiť spotrebu ?
OCTAVIA COMBI 1,9 TDI 81kW, AHF, r.v. 2001
Re: teplota motora po zaslepení EGR
OKI píše:po zaslepení EGR ventilu pri poklese vonkajšej teploty pod 5 st. nemôžem zohriať motor tak najviac na 70-75 st. termostat OK hadice do chladiča studené . Ako to riešite ? jazdite s podchladeným motorom ? neuškodí to motoru ešte viac ako zanášanie sania ?
a ešte jeden dotaz nôže zaslepený EGR ventil zvýšiť spotrebu ?
a není jen dojem nebo shoda náhod vždyt přece egr funguje od cca 50 celsia a pak recirkulace spalin snižují teplotu hoření a při akceleraci jde egr na 5% tak nevím kdyžtak mě opravte
přesně!!! ale záleží- když tomu budeš šlapat je to mnohem rychleji!!! beru to při volné jízdě pohodičkaOťasTDi píše:po kolika kilometrech jsi se díval.já teď co bylo chaldno musel jet tak 10 - 12km,než se ručička ustálila na 90ti...
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 546
- Registrován: 24 úno 2007, 09:22
- Bydliště: Zruč
Sice je pravda že nekterý ty čidla s druhovýroby šídí i 10 stupnu. Co jezdím já tak v letě to je ohřatý na 90( v počitači, když se to skouselo) nejdřiv po 15km , u nas to je takový z kopce do kopce, zaleží kde jezdís. Ted když je kolem nuly tak nejdřiv 20km, spis 22km a když mrzne - 10 tak 90 nedosahnu vubec. Chladic pěkne zavatej a zamzrlej.Tomas.cz píše:Tak to čudné, souhlasí ti teplota v jednotce motoru s jednotkou budíků?

Zajímavé je, že já od té doby co jsem zaslelpil EGR na našem SDi, tak pozoruji to stejné!!! Teplota se skoro nikdy nedostane na 90°C, většinou se drží na hranici 80°C a trvá to docela dlouho, než tam doleze! Ve vagu kontrolováno a teplota souhlasí, v ECU je taktéž cca 80°C! A to dělalo hned po zaslepení, když bylo venku ještě přes 20 stupnu...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG

BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
mě to vyleze v pohodě na 88°C, po zaslepení sice o 1-2km dýl, ale vyleze v pohodě, samozdřejmě jak pustíš topení v zimě na hodně, tak ti to tu teplotu neskutečně srazí, máte někde problém hoši. Mě to ohřívalo na 70-78, vyměnil jsem termostat, čidlo teploty a jsem na těch 84-90°C
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 546
- Registrován: 24 úno 2007, 09:22
- Bydliště: Zruč
to egr nemuze prodlouzit dobu ohrevu kdyz EGR se aktivuje az pri ohratim motoru, pak je dalsi hovadina když ti vag ukazuje teplotu motoru 80 aby ti i budik ukazoval 80 protože kdyz ma motor 80 tak budik davno ukazuje 90! nicmeně dle mýho teplota motoru 80 bohatě stačí. já mám egr zaslepený a ohřívá se mi to hned! ohřeje se to o 2km dyl než benzinova 1.8T což je minimalni rozdil 

96 tutbo + 764 + chip + EGR + KAT off