Stránka 1 z 2

Prosím smazat

Napsal: 02 lis 2010, 10:12
od Losky
adsfsd

Napsal: 02 lis 2010, 10:18
od koco
Hlavu ste dávali aj tlakovat? Aké auto, motor?

Napsal: 02 lis 2010, 10:28
od Losky
.

Napsal: 02 lis 2010, 14:26
od roman1648
Vyzkoušej to postaru, tj. expanzku na max, nastartovat, ať ti koleda drží otáčky tak na 2000/min, drž ruku na hadici od chladiče,pokud bude postupně tvrdnout, jde tam odněkud tlak a ten tam nemá co dělat. Jestli se s tím dá "piánko" normálně jezdit, bude to asi nějaká mikrotrhlina, klidně může být i v bloku a blbě se to hledá....
Svařovaná hlava taky může bát problém - ne pokaždé se to musí podařit opravit, sice to nasere ale je to tak :x

Napsal: 02 lis 2010, 16:13
od jericho-3
A auto normálně topí a chladič je celý teplý..?Vyzkoušej, co psal roman 1648 a sleduj, zda to topí pořád stejně a ten chladič...

Napsal: 02 lis 2010, 22:48
od Losky
..

Napsal: 03 lis 2010, 07:57
od roman1648
No - a jsme u toho, v zimě se prostě vlivem teploty mikrotrhlina víc "otevře" - tepelná roztažnost materiálu....obávám se že ta hlava dolů tě nemine a je potřeba aby ji vyzkoušeli jak na tlak tak i na podtlak

Napsal: 03 lis 2010, 09:53
od Losky
...

Napsal: 03 lis 2010, 10:34
od misa.89
existuje:

Kód: Vybrat vše

http://www.uni-max.cz/sada-pro-defektoskopii-bloku-motoru/d/
nebo jen zkusit nalít náplň

Kód: Vybrat vše

http://www.uni-max.cz/nahradni-napln-pro-sadu-3031901/d/

Napsal: 03 lis 2010, 10:37
od roman1648
Jo, je to takovej fantóm - teoreticky existuje ale nikdo ho nikdy neviděl (rofl)
Záleží kdo tu hlavu dělal, to svaření bohužel nikdy naní na 100% , mohlo to klidně prasknout znovu vedle sváru - to jako vážně
Buď to chceš řešit nebo jen teoretizovat....
voda se ztrácí - dle předchozího popisu motor tlakuje, byť jen po "ostřejší" jízdě
Všechny běžný věci jsi vyměnil ( expanz,termostat,těsnění pod hlavou )
něco bude špatně no,
Přípravky na detekci těsnosti chladícího okruhu jsou tady k ničemu, tlak moc malý
Můj názor - nutno demontovat,kontrola hlavy,těsnění,bloku ( rovinnost,popř. zaškrabat )

Napsal: 03 lis 2010, 11:06
od Losky
....

Napsal: 04 lis 2010, 21:04
od Zlatuška Eduard
Taky se mi stalo,že se oběžné kolo na vodní pumpě netočilo,je to tam nalysovaný a prokluzovalo to jen ve velkých otáčkách.

Napsal: 04 lis 2010, 21:47
od jericho-3
Nevím, já když viděl umělou vrtulku, která se protáčí, tak byla na hřídeli tak volná, že voda stála../úplně nová/.Ale teplota šla nahoru hned a voda vylítla , protože ji nemělo co schladit a ne tlakem z válců....Budeš hold muset pumpu vyndat, aby jsi měl čisté svědomí, že to je ona, nebo ne...Prasklá hlava u TDI v začátcích byla považována za raritu, ale dnes, kdy mají vozy již velké proběhy, to začíná narůstat...

Napsal: 05 lis 2010, 21:11
od ALES
Měl sem kdysi dávno uplně stejné příznaky jako ty. Dal sem to do servisu a ti nechaly hlavu svařit ale byla prasklá vevnitř a cucalo to vodu mizela,po 5 reklamaci ,že je to pořád špatný sem to přidřel. Ko 3 válce ,nakonec novej polomotor a hlava,stálo to tenkrát 160 000,-kč byl to služebák a ve firmě to neřešili a zaplatili. Dej druhou hlavu a budeš mít klid !!!

Napsal: 19 pro 2010, 21:38
od miraspetrowski
ALES píše:Měl sem kdysi dávno uplně stejné příznaky jako ty. Dal sem to do servisu a ti nechaly hlavu svařit ale byla prasklá vevnitř a cucalo to vodu mizela,po 5 reklamaci ,že je to pořád špatný sem to přidřel. Ko 3 válce ,nakonec novej polomotor a hlava,stálo to tenkrát 160 000,-kč byl to služebák a ve firmě to neřešili a zaplatili. Dej druhou hlavu a budeš mít klid !!!
plastová vrtule na vod pumpě někdy vydrží od do,tak jak pravý interval, někdy se protočí po pár tis.km , chce to rozdělat,začít od malých věcí, proto že bys mohl za chvilku vykrvácet z pěněz, a potom ranci co do toho vrazíš ,odstraníš nakonec závadu třeba výměnou pumpy za 1500 cz,to že byla malinko prdlá hlavice už mohlo být třeba od špatné cirkulace chladiva a vyváření :?