zapojení Webasto T top C

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Jo, to je mi jasný :) Já jsem s tim počítal :) Musim říct, že táta má v Octě Klimatronik a nevyhovuje mi to. Blbě se to ovládá poslepu, mám pocit, že to pomaleji topí... Každopádně kupoval jsem ojetinu, tam se na tohle moc nehraje :) Byl jsem rád, že tam je klima :)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
vynecht
Přispěvovatel
Příspěvky: 482
Registrován: 20 led 2008, 14:57
Bydliště: Turnov

zapojení Webasto T top C

Příspěvek od vynecht »

mir77 píše:Protože to, co je použitelný je k nesehnání za dobrý prachy :P
Čemu říkáš dobrý prachy, mám bufíky Eberspacher Hydronic II D5Z-F, který jednoduše ovládáš +12V po repasy půl roku záruka (keramický žhavič) za 5200,- Kč
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)

Sharan 215/460, Octavia 190/460

Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Já koupil Webasto Thermo Top E za 3500 komplet se všim. Sice bez záruky, ale za ty prachy neberte to :)
Jináč za 5200 jestli to je komplet, tak hezký. Ono je leccos hezký, když se podíváš na ceny přímo u Webasta nebo Eberspacheru :D Děsný zloději :D
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
vynecht
Přispěvovatel
Příspěvky: 482
Registrován: 20 led 2008, 14:57
Bydliště: Turnov

zapojení Webasto T top C

Příspěvek od vynecht »

Ne jsou to jen jednotky potřebuješ ještě tři věci, výfuk a naftový a vodní čerpadlo.
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)

Sharan 215/460, Octavia 190/460

Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Chlapy, kam by se vešlo webasto do passata B5? :roll:
Passat 4motion AVF
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

majkl1 píše:Chlapy, kam by se vešlo webasto do passata B5? :roll:

tam musis mejt mista :))) co mam rikat ja u V8 )))

ale co vim tak se dava bud do blatniku pred predni kolo u ridice zde by se me mozna veslo a nebo jako original to je pod siletblok motoru jak jetam ten nosnik tam by melo byt original....

nekdy se dava i pod kadinku dolevani chladici kapaliny zde ja misto nemam.

nebo do mista kde ABS kousek vedle...

je toproste na tobe kde mas misto

spise coje dulezitejsi je ho poradne prichytit a napojit hadice

coz me bude cekat pokud budu mit cas tento vykend
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

majkl1 píše:Chlapy, kam by se vešlo webasto do passata B5? :roll:
u B5 teoreticky by mohlo vejit do to blatniku u ridice, schovat za nadrzky..treba skouset :) a nebat se tepla z vyfuku bufika a podobne, neni to az take strasne, ja ho nacpal u mne tiez do blatniku, vyfuku jde medzi IC,blatnikem,naraznikem a plast.podblatnikem (mozna tak 2cm od kazdeho) a nic se nedeje :) akorat tam natvarovat ten vyfuk byla sranda :)
Obrázek
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Tak před kolo se mi nevejde -IC.
Mě zajímalo, kam se dává origo, páč předpokládám, že by tam kastle mohla mít nějakou "přípravu" pro držák. Vzal bych webasto thermo top C (což myslím bylo v originále), tak proto se ptám.
Pohledově nejvíc místa (a asi i jediné místo) je pod nádobkou pro chladící kapalinu. Ale pak zas bude masakr vyměňovat oil filtr. (wallbash)
Passat 4motion AVF
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

majkl1 píše:Tak před kolo se mi nevejde -IC.
Mě zajímalo, kam se dává origo, páč předpokládám, že by tam kastle mohla mít nějakou "přípravu" pro držák. Vzal bych webasto thermo top C (což myslím bylo v originále), tak proto se ptám.
Pohledově nejvíc místa (a asi i jediné místo) je pod nádobkou pro chladící kapalinu. Ale pak zas bude masakr vyměňovat oil filtr. (wallbash)
no u B5 je problem ze tam origo bufik nedavali, tam boli od 2001 pouzite zhavice ve vode nebo ten elektrickej radiator v topeni ale klasickej bufik vubec, takze nejakou origo pozici ani nehledej
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

V6 ale bufík origo mívaj (dle výbavy). A právě z V6 mám jeden vyhlídnutej. Kastle je stejná, jen motor je u V6 větší.
Passat 4motion AVF
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

majkl1 píše:V6 ale bufík origo mívaj (dle výbavy). A právě z V6 mám jeden vyhlídnutej. Kastle je stejná, jen motor je u V6 větší.
jakej rok a kod motoru ? ani etka ani elsa o nejakem bufiku u B5 ani nehlesne
edit: a v etce sem nasel, ale je to pod origo prislusenstvim, podle toho akoze nakresu by mnelo bejt nekde na leve strane kolem svetla/narazniku/nosniku..nic vic tam neni a Elsa vubec ani tuk
Naposledy upravil(a) tomiisp dne 04 lis 2010, 18:06, celkem upraveno 1 x.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Právě, že v else jsem to taky nenašel. Kod bude asi AKN a ročník do 2000. Je to z inzerátu a tam víc info není. Ale je to komplet se vším - trubky, elektro, čerpadla, výfuk, jehla, hodiny.
Passat 4motion AVF
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

majkl1 píše:Právě, že v else jsem to taky nenašel. Kod bude asi AKN a ročník do 2000. Je to z inzerátu a tam víc info není. Ale je to komplet se vším - trubky, elektro, čerpadla, výfuk, jehla, hodiny.
do 2000 vubec nic, todle je az 2004 vys...spis to asi nekdo kuchnul z auta a napsal z jakeho...drzak je k tomu nejakej ? podle obrazku je to takove jak Vcko nakonci ohle a ma to 3 uchytne body (Etka Passat 2004 vyobrazeni 054-20)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Tak na držák jsem nekoukal. :roll:
Passat 4motion AVF
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

tomiisp píše:na cudlik zapomen leda tak cudlik na hodinkach :) a hlavne to co mas ma CAN :) nemas na tom topeni papirovej stitek nekde na boku s cislem ? (ne ten lesklej stitek origo webasto)

Obrázek
Obrázek
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“