zapojení Webasto T top C
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jo, to je mi jasný Já jsem s tim počítal Musim říct, že táta má v Octě Klimatronik a nevyhovuje mi to. Blbě se to ovládá poslepu, mám pocit, že to pomaleji topí... Každopádně kupoval jsem ojetinu, tam se na tohle moc nehraje Byl jsem rád, že tam je klima
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
zapojení Webasto T top C
Čemu říkáš dobrý prachy, mám bufíky Eberspacher Hydronic II D5Z-F, který jednoduše ovládáš +12V po repasy půl roku záruka (keramický žhavič) za 5200,- Kčmir77 píše:Protože to, co je použitelný je k nesehnání za dobrý prachy
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)
Sharan 215/460, Octavia 190/460
Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
Sharan 215/460, Octavia 190/460
Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
Já koupil Webasto Thermo Top E za 3500 komplet se všim. Sice bez záruky, ale za ty prachy neberte to
Jináč za 5200 jestli to je komplet, tak hezký. Ono je leccos hezký, když se podíváš na ceny přímo u Webasta nebo Eberspacheru Děsný zloději
Jináč za 5200 jestli to je komplet, tak hezký. Ono je leccos hezký, když se podíváš na ceny přímo u Webasta nebo Eberspacheru Děsný zloději
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
zapojení Webasto T top C
Ne jsou to jen jednotky potřebuješ ještě tři věci, výfuk a naftový a vodní čerpadlo.
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)
Sharan 215/460, Octavia 190/460
Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
Sharan 215/460, Octavia 190/460
Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
majkl1 píše:Chlapy, kam by se vešlo webasto do passata B5?
tam musis mejt mista )) co mam rikat ja u V8 )))
ale co vim tak se dava bud do blatniku pred predni kolo u ridice zde by se me mozna veslo a nebo jako original to je pod siletblok motoru jak jetam ten nosnik tam by melo byt original....
nekdy se dava i pod kadinku dolevani chladici kapaliny zde ja misto nemam.
nebo do mista kde ABS kousek vedle...
je toproste na tobe kde mas misto
spise coje dulezitejsi je ho poradne prichytit a napojit hadice
coz me bude cekat pokud budu mit cas tento vykend
u B5 teoreticky by mohlo vejit do to blatniku u ridice, schovat za nadrzky..treba skouset a nebat se tepla z vyfuku bufika a podobne, neni to az take strasne, ja ho nacpal u mne tiez do blatniku, vyfuku jde medzi IC,blatnikem,naraznikem a plast.podblatnikem (mozna tak 2cm od kazdeho) a nic se nedeje akorat tam natvarovat ten vyfuk byla srandamajkl1 píše:Chlapy, kam by se vešlo webasto do passata B5?
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik
Tak před kolo se mi nevejde -IC.
Mě zajímalo, kam se dává origo, páč předpokládám, že by tam kastle mohla mít nějakou "přípravu" pro držák. Vzal bych webasto thermo top C (což myslím bylo v originále), tak proto se ptám.
Pohledově nejvíc místa (a asi i jediné místo) je pod nádobkou pro chladící kapalinu. Ale pak zas bude masakr vyměňovat oil filtr.
Mě zajímalo, kam se dává origo, páč předpokládám, že by tam kastle mohla mít nějakou "přípravu" pro držák. Vzal bych webasto thermo top C (což myslím bylo v originále), tak proto se ptám.
Pohledově nejvíc místa (a asi i jediné místo) je pod nádobkou pro chladící kapalinu. Ale pak zas bude masakr vyměňovat oil filtr.
Passat 4motion AVF
no u B5 je problem ze tam origo bufik nedavali, tam boli od 2001 pouzite zhavice ve vode nebo ten elektrickej radiator v topeni ale klasickej bufik vubec, takze nejakou origo pozici ani nehledejmajkl1 píše:Tak před kolo se mi nevejde -IC.
Mě zajímalo, kam se dává origo, páč předpokládám, že by tam kastle mohla mít nějakou "přípravu" pro držák. Vzal bych webasto thermo top C (což myslím bylo v originále), tak proto se ptám.
Pohledově nejvíc místa (a asi i jediné místo) je pod nádobkou pro chladící kapalinu. Ale pak zas bude masakr vyměňovat oil filtr.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik
jakej rok a kod motoru ? ani etka ani elsa o nejakem bufiku u B5 ani nehlesnemajkl1 píše:V6 ale bufík origo mívaj (dle výbavy). A právě z V6 mám jeden vyhlídnutej. Kastle je stejná, jen motor je u V6 větší.
edit: a v etce sem nasel, ale je to pod origo prislusenstvim, podle toho akoze nakresu by mnelo bejt nekde na leve strane kolem svetla/narazniku/nosniku..nic vic tam neni a Elsa vubec ani tuk
Naposledy upravil(a) tomiisp dne 04 lis 2010, 18:06, celkem upraveno 1 x.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik
do 2000 vubec nic, todle je az 2004 vys...spis to asi nekdo kuchnul z auta a napsal z jakeho...drzak je k tomu nejakej ? podle obrazku je to takove jak Vcko nakonci ohle a ma to 3 uchytne body (Etka Passat 2004 vyobrazeni 054-20)majkl1 píše:Právě, že v else jsem to taky nenašel. Kod bude asi AKN a ročník do 2000. Je to z inzerátu a tam víc info není. Ale je to komplet se vším - trubky, elektro, čerpadla, výfuk, jehla, hodiny.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik