daewoo matiz neposlucha
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 153
- Registrován: 03 čer 2010, 07:02
daewoo matiz neposlucha
daewoo matiz 800 3ojvalec na volnobehu to vyzera ze ide normalne a pri pridani plynu sa zda byt v poriadku ale pri zatazi napr. pri rozbehu bo pri jazde do kopca sa neda rozbehnut bo velmi straca vykon ako by siel na dva valce. neviem cim to je skuste mi niekto poradit prosim, skusim odmerat tlaky a vy by ste mi niekto zatial mohli napisat nejaku radu co s tim, zatial dakujem
tlaky su: prvy valec 10, druhy valec 9 a treti valec 8.
svieti tam kontrolka check motor, dal som tam nove sviecky NGK jednokontaktove a auto islo este horsie, tak som vecer skusil tam dat stare sviecky trojkontaktove bosh a poodpajal som vsetky cidla, pozapajal nazad a vsetkym som pohybal a zacalo ako tak normalne ist, ale kontrolka check motor stale svieti, na noc som skusil odpojit baterku tak som zvedavy co to teraz spravi, ked sa to natoci, ci to bude este sklbat, zatial dakujem keby to robilo dalej tak skontrolujem tie vstreky, inak neviete nahodou kolko by to malo mat tlak paliva? zatial dakujem
tlaky su: prvy valec 10, druhy valec 9 a treti valec 8.
svieti tam kontrolka check motor, dal som tam nove sviecky NGK jednokontaktove a auto islo este horsie, tak som vecer skusil tam dat stare sviecky trojkontaktove bosh a poodpajal som vsetky cidla, pozapajal nazad a vsetkym som pohybal a zacalo ako tak normalne ist, ale kontrolka check motor stale svieti, na noc som skusil odpojit baterku tak som zvedavy co to teraz spravi, ked sa to natoci, ci to bude este sklbat, zatial dakujem keby to robilo dalej tak skontrolujem tie vstreky, inak neviete nahodou kolko by to malo mat tlak paliva? zatial dakujem
Naposledy upravil(a) coudysokol dne 10 lis 2010, 07:24, celkem upraveno 1 x.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 153
- Registrován: 03 čer 2010, 07:02
svieti tam kontrolka check motor, dal som tam nove sviecky NGK jednokontaktove a auto islo este horsie, tak som vecer skusil tam dat stare sviecky trojkontaktove bosh a poodpajal som vsetky cidla, pozapajal nazad a vsetkym som pohybal a zacalo ako tak normalne ist, ale kontrolka check motor stale svieti, na noc som skusil odpojit baterku tak som zvedavy co to teraz spravi, ked sa to natoci, ci to bude este sklbat, zatial dakujem keby to robilo dalej tak skontrolujem tie vstreky, inak neviete nahodou kolko by to malo mat tlak paliva? zatial dakujem
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 153
- Registrován: 03 čer 2010, 07:02
tak bol som na diagnostike a napisalo tam vadu P0122 poloha skrtiacej klapky ale to bolo asi tym ze som odpajal cidla tak tu mi vymazal a bol som sa na tom odviezt a pise to P0171 chudobna zmes no a predtym tak dva tyzdne to napisalo P0171 - rada valcu 1: system odmerovani paliva: system prilis chudy
P0131 - rada valcu 1 - sonda 1: signal prilis nizky
takze neviem
P0131 - rada valcu 1 - sonda 1: signal prilis nizky
takze neviem
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 153
- Registrován: 03 čer 2010, 07:02
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 153
- Registrován: 03 čer 2010, 07:02
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 153
- Registrován: 03 čer 2010, 07:02
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 153
- Registrován: 03 čer 2010, 07:02
Napoj si na přepad do nádrže průsvitnou hadičku/vlož ji mezi tu origo/,natáhni ji před okno, abys na ní viděl a jeď, musí být neustále plný proud benzinu..jakmile tam půjdou velké bubliny, nebo se dokonce proud přeruší, je čerpadlo v háji....Protože zákon schválnosti praví, že jakmile napojíš budík v dílně, bude vše v pořádku,ale jakmile vyjedeš.. /bez budíku/,ta svině začne fikslovat...
nepropadat panice...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 153
- Registrován: 03 čer 2010, 07:02