Felici 1,3MPI , otáčky zůstávají vyset + kolísání otáček

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
koubakarel
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 07 lis 2010, 08:54
Odpovědi: 0

Felici 1,3MPI , otáčky zůstávají vyset + kolísání otáček

Příspěvek od koubakarel »

Dobrý den prosím poraďte mám škodu felicii 1,3 čtyř bod 50kw chipovaná na 61kw rok výroby 1999 facelift najeto poctivých 90tis km. Neustále mi kolísají otáčky nebo spíše se správně nevrací , když auto běží na volnoběh sešlápnu plyn do 3000ot a pustím tak otáčky zůstanou vyset třeba na 1700 a nebo klesaji strašně pomalu. Někdy se i stane že nemohu auto nastartovat a když už chytne tak buď běží třeba na 600 ot na volnoběh a nebo otáčky vyleti do dvou tisíc a zůstanou viset. prosím poraďte čím by to mohlo být a také se mi zdá že auto již nejde tak jak jezdilo dříve. PO chipu to na svuj výkon a obsah bylo docela letadlo ale teď je to líné.
dodoxd
Přispěvovatel
Příspěvky: 439
Registrován: 07 dub 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: BAJČ

Příspěvek od dodoxd »

najprv by so prezrel hadicky na podtlakoch ,potom diagnostika,
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

vycistit skrtici klapku, nastavit diag. popr. reset jednotky
Nissan Primera SW 1,9 DCi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Zkontroloval bych těsnění pod sáním.../u hlavy/
nepropadat panice...
Hošík
Aktivista
Příspěvky: 1078
Registrován: 28 led 2008, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Královehradecko

Příspěvek od Hošík »

jak píše peety,klapka.Nebo čidlo hned za ní...
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

jericho-3 píše:Zkontroloval bych těsnění pod sáním.../u hlavy/
kdyby to bylo sani, tak otacky budou houpat ve vetsim rozsahu, tohle je spatne nastavena klapka
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Uživatelský avatar
caryo
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 07 říj 2010, 18:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od caryo »

Přesně jak píšou ostatní, je to špinavá klapka. Klasická bolest tohohle motoru.
Nejlepší je ji sundat, pořádně vyčistit a provést základní nastavení jednotky VAGem, případně i reset klapky.

Někdy se stane, že i po vyčištění občas otáčky zůstanou viset - to se většinou po pár stech km srovná.
Pokud ne, pan mechanik Miloš Slováček doporučuje vyčištění potenciometru klapky Diavou. ;)
1)Fiat Doblo Maxi Combi 1,6 JTD (2018)
2)Š 105 S, r.v. 1980 - veterán v origo stavu, 71 000 km
3)VW Polo 6N1 1,4 44 kW (AEX)
Odpovědět

Zpět na „Evropské vozy - ostatní“