Felici 1,3MPI , otáčky zůstávají vyset + kolísání otáček
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 07 lis 2010, 08:54
Felici 1,3MPI , otáčky zůstávají vyset + kolísání otáček
Dobrý den prosím poraďte mám škodu felicii 1,3 čtyř bod 50kw chipovaná na 61kw rok výroby 1999 facelift najeto poctivých 90tis km. Neustále mi kolísají otáčky nebo spíše se správně nevrací , když auto běží na volnoběh sešlápnu plyn do 3000ot a pustím tak otáčky zůstanou vyset třeba na 1700 a nebo klesaji strašně pomalu. Někdy se i stane že nemohu auto nastartovat a když už chytne tak buď běží třeba na 600 ot na volnoběh a nebo otáčky vyleti do dvou tisíc a zůstanou viset. prosím poraďte čím by to mohlo být a také se mi zdá že auto již nejde tak jak jezdilo dříve. PO chipu to na svuj výkon a obsah bylo docela letadlo ale teď je to líné.
Přesně jak píšou ostatní, je to špinavá klapka. Klasická bolest tohohle motoru.
Nejlepší je ji sundat, pořádně vyčistit a provést základní nastavení jednotky VAGem, případně i reset klapky.
Někdy se stane, že i po vyčištění občas otáčky zůstanou viset - to se většinou po pár stech km srovná.
Pokud ne, pan mechanik Miloš Slováček doporučuje vyčištění potenciometru klapky Diavou.
Nejlepší je ji sundat, pořádně vyčistit a provést základní nastavení jednotky VAGem, případně i reset klapky.
Někdy se stane, že i po vyčištění občas otáčky zůstanou viset - to se většinou po pár stech km srovná.
Pokud ne, pan mechanik Miloš Slováček doporučuje vyčištění potenciometru klapky Diavou.

1)Fiat Doblo Maxi Combi 1,6 JTD (2018)
2)Š 105 S, r.v. 1980 - veterán v origo stavu, 71 000 km
3)VW Polo 6N1 1,4 44 kW (AEX)
2)Š 105 S, r.v. 1980 - veterán v origo stavu, 71 000 km
3)VW Polo 6N1 1,4 44 kW (AEX)