Výfuk TDI-zvuk
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Výfuk TDI-zvuk
Zdarec, mel bych dotaz ohledně výfuku Tdi,vím že se to tu řešilo už několikrat,ale presne tohle jsem nikde nenašel,. Jak docílit takového zvuku? viz. video http://www.youtube.com/watch?v=twZI350r1p0&NR=1 a nebo aspo takhle http://www.youtube.com/watch?v=nTQ8_aqz68o ..
mam golf 4 1,9tdi 81 kw AHF,S turbem VNT 15 to asi nepujde co? asi je potreba vetsi??? díky za odpovědi
mam golf 4 1,9tdi 81 kw AHF,S turbem VNT 15 to asi nepujde co? asi je potreba vetsi??? díky za odpovědi
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba
po technické stránce z toho strach nemam,kamos byl na technické nedávno,a má taky holou rouru az dozadu,a jen rekl ze se mu nelibí stav vyfuku,ale normalne ho pustil,a kdyby to neslo udelat timto zpusobem tak bych asi musel sahnout do penezenky .
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Vzhledem k tomu, ze Ti jde zjevne jen o zvuk tak doporucim vyhodit kat (vymlatit a navarit turbku skrz) a napojit to vzadu pred tlumicem a udelat tam trubku s klapkou.
http://www.youtube.com/watch?v=nVAAErSuSgc
Klapku lze ovladat bud krokovym motorkem (slysel jsem, ze nekdo pouzival motorky z CD ROM ale overeny to nemam) nebo pretlakovou ( podtlakovou) bankou z turba. S netesnosti klapky si netreba delat extremni starosti, protoze na vyfuku je to temer jedno. Jen doplnim, ze je treba, aby byla klapka v miste rozdvojeni (a rozhodne ne smerovana smerem dolu) kvuli eliminaci negativnich vlivu jako jsou pulzy a vireni.
Kamarad to ma podobnym zpusobem udelane na Celice Turbo a je za to rad. Kdyz nemel tlumic, tak rusil sousedy, kteri na odmenu nenechali dlouho cekat ... ted jsou spokojeni vsichni, protoze kdyz prijizdi domu, tak zavre klapku a v tichosti zaparkuje.
http://www.youtube.com/watch?v=nVAAErSuSgc
Klapku lze ovladat bud krokovym motorkem (slysel jsem, ze nekdo pouzival motorky z CD ROM ale overeny to nemam) nebo pretlakovou ( podtlakovou) bankou z turba. S netesnosti klapky si netreba delat extremni starosti, protoze na vyfuku je to temer jedno. Jen doplnim, ze je treba, aby byla klapka v miste rozdvojeni (a rozhodne ne smerovana smerem dolu) kvuli eliminaci negativnich vlivu jako jsou pulzy a vireni.
Kamarad to ma podobnym zpusobem udelane na Celice Turbo a je za to rad. Kdyz nemel tlumic, tak rusil sousedy, kteri na odmenu nenechali dlouho cekat ... ted jsou spokojeni vsichni, protoze kdyz prijizdi domu, tak zavre klapku a v tichosti zaparkuje.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
to je benzín, tu sa bavíme o dieseloch...
...zvuk je jednoduchá vec, ako už bolo vyššie napísané, vyhodíš kat a od turba dáš len rúru...ja mám na konci len priechodný tlmič aby to až tak nekričalo...
...alebo vyhodíš všetko von a na koniec namiesto tlmiča dáš rúru aspoň 100 mm a máš super TDI zvuk
...zvuk je jednoduchá vec, ako už bolo vyššie napísané, vyhodíš kat a od turba dáš len rúru...ja mám na konci len priechodný tlmič aby to až tak nekričalo...
...alebo vyhodíš všetko von a na koniec namiesto tlmiča dáš rúru aspoň 100 mm a máš super TDI zvuk
SEAT Ibiza 6k 1,9 TDI, 128 kW (175 k) a 380 Nm
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Poprosim Te: CTI A PREMYSLEJ ...maxking píše:to je benzín, tu sa bavíme o dieseloch...
... dovolim si to rozebrat podle toho, jak jsem to pochopil:
1) jemu jde o ten zvuk
2) bylo mu navrhnuto jak toho +- docilit
3) vramci navrhovaneho reseni se tu objevily protesty ve smyslu "moc velky hluk, STK" atd.
4) prisel jsem s resenim "kterak jednou prdeli na dvou posvicenich sedeti"
... v cem shledavas mnou navrhovane reseni demonstrovane na benzinu nepouzitelne na dieselu?! Dobra, nesmim byt tak agresivni, protoze to nektere ze zdejsiho osazenstva poburuje, takze jinak:
http://www.youtube.com/watch?v=vPrID4_PVnQ
... spokojen?
PS: chapal bych, pokud by to bylo naopak, protoze by mohla vzniknout otazka tykajici se teploty spalin, nicmene zde je to naopak, takze je to v klidu
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Pak nechapu tvou pripominku ohledne aplikace na benzinu.maxking píše:nejde mi o tom, že to nie je použiteľné, ale o to, že je to zbytočné a komplikované....
...len toľko
Predpokladam, ze nezijes na sidlisti ... cloveku, ktery ano, pak to pro nej neni zbytecne (teda pokud si vazi sveho vozu a vztahu se sousedy).
pro Eddy91: predpokladam, ze Ti nebude vadit, ze budes v lepsim pripade za exota
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Pro Forest:: no tak pulku fora sem urcite precetl,a z toho sem usoudil,ze forum je od toho,ze kdyz nekdo neco nevi,aby se to tu dozvedel,popripade polozil nejakou otazku smerovanou k urcitemu tematu,osobne dle meho nazoru,je uplne bezpredmětné tu řesit jestli bude nekdo za exota,to uz je kazdeho vec. ale samozrejme ti to nemam za zlé,to určitě néé...
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba