Výfuk TDI-zvuk

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Eddy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Registrován: 31 říj 2010, 19:56
Bydliště: Brno

Výfuk TDI-zvuk

Příspěvek od Eddy91 »

Zdarec, mel bych dotaz ohledně výfuku Tdi,vím že se to tu řešilo už několikrat,ale presne tohle jsem nikde nenašel,. Jak docílit takového zvuku? viz. video http://www.youtube.com/watch?v=twZI350r1p0&NR=1 a nebo aspo takhle http://www.youtube.com/watch?v=nTQ8_aqz68o ..
mam golf 4 1,9tdi 81 kw AHF,S turbem VNT 15 to asi nepujde co? asi je potreba vetsi??? díky za odpovědi
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba :D
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

dosiahnes ho tak ze vyhodis cely vyfuk a das tam iba nerezovu ruru... ;)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Uživatelský avatar
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

to je pak ale zážitek s tím autem jezdit někam jinam než jen na srazy
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

mam tam ruru a neni to az take strasne... ;)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Eddy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Registrován: 31 říj 2010, 19:56
Bydliště: Brno

Příspěvek od Eddy91 »

a jakej prumer by byl nejlepsi? ted mam Kat OFF a tlumič tam taky není,jen holá roura az nakonec,odfukuje to,ale jen pri řazeni,na seslapnuti plynu kdyz stojim to vubec nereaguje,,,,myslite ze to udela nerezova roura?
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba :D
skodik
Přispěvovatel
Příspěvky: 264
Registrován: 30 říj 2006, 17:45

Příspěvek od skodik »

a co na to říká na technický když tam vidí jen tu rouru? :o
Seat Toledo 1L 96´, 66kw 1Z - serie
Eddy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Registrován: 31 říj 2010, 19:56
Bydliště: Brno

Příspěvek od Eddy91 »

po technické stránce z toho strach nemam,kamos byl na technické nedávno,a má taky holou rouru az dozadu,a jen rekl ze se mu nelibí stav vyfuku,ale normalne ho pustil,a kdyby to neslo udelat timto zpusobem tak bych asi musel sahnout do penezenky :D .
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba :D
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Vzhledem k tomu, ze Ti jde zjevne jen o zvuk tak doporucim vyhodit kat (vymlatit a navarit turbku skrz) a napojit to vzadu pred tlumicem a udelat tam trubku s klapkou.

http://www.youtube.com/watch?v=nVAAErSuSgc

Klapku lze ovladat bud krokovym motorkem (slysel jsem, ze nekdo pouzival motorky z CD ROM ale overeny to nemam) nebo pretlakovou ( podtlakovou) bankou z turba. S netesnosti klapky si netreba delat extremni starosti, protoze na vyfuku je to temer jedno. Jen doplnim, ze je treba, aby byla klapka v miste rozdvojeni (a rozhodne ne smerovana smerem dolu) kvuli eliminaci negativnich vlivu jako jsou pulzy a vireni.

Kamarad to ma podobnym zpusobem udelane na Celice Turbo a je za to rad. Kdyz nemel tlumic, tak rusil sousedy, kteri na odmenu nenechali dlouho cekat ... ted jsou spokojeni vsichni, protoze kdyz prijizdi domu, tak zavre klapku a v tichosti zaparkuje.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
maxking
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 25 pro 2009, 21:52

Příspěvek od maxking »

to je benzín, tu sa bavíme o dieseloch...


...zvuk je jednoduchá vec, ako už bolo vyššie napísané, vyhodíš kat a od turba dáš len rúru...ja mám na konci len priechodný tlmič aby to až tak nekričalo...

...alebo vyhodíš všetko von a na koniec namiesto tlmiča dáš rúru aspoň 100 mm a máš super TDI zvuk
SEAT Ibiza 6k 1,9 TDI, 128 kW (175 k) a 380 Nm
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

maxking píše:to je benzín, tu sa bavíme o dieseloch...
Poprosim Te: CTI A PREMYSLEJ ...

... dovolim si to rozebrat podle toho, jak jsem to pochopil:
1) jemu jde o ten zvuk
2) bylo mu navrhnuto jak toho +- docilit
3) vramci navrhovaneho reseni se tu objevily protesty ve smyslu "moc velky hluk, STK" atd.
4) prisel jsem s resenim "kterak jednou prdeli na dvou posvicenich sedeti"

... v cem shledavas mnou navrhovane reseni demonstrovane na benzinu nepouzitelne na dieselu?! Dobra, nesmim byt tak agresivni, protoze to nektere ze zdejsiho osazenstva poburuje, takze jinak:

http://www.youtube.com/watch?v=vPrID4_PVnQ

... spokojen? :roll:

PS: chapal bych, pokud by to bylo naopak, protoze by mohla vzniknout otazka tykajici se teploty spalin, nicmene zde je to naopak, takze je to v klidu
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
maxking
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 25 pro 2009, 21:52

Příspěvek od maxking »

nejde mi o tom, že to nie je použiteľné, ale o to, že je to zbytočné a komplikované....

...len toľko :D
SEAT Ibiza 6k 1,9 TDI, 128 kW (175 k) a 380 Nm
Eddy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Registrován: 31 říj 2010, 19:56
Bydliště: Brno

Příspěvek od Eddy91 »

To Maxking: psal si ze nakonec rouru o prumeru 100mm .. kolik by ta roura mela mít na délku? nebo má být stejně dlouhá jako origo tlumič? či kratší?
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba :D
maxking
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 25 pro 2009, 21:52

Příspěvek od maxking »

len namiesto tlmiča, cca 30cm...a zvuk to má parádny....od turba má sériový výfuk bez katu

...ja mám nerezovú rúru 60mm
SEAT Ibiza 6k 1,9 TDI, 128 kW (175 k) a 380 Nm
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

maxking píše:nejde mi o tom, že to nie je použiteľné, ale o to, že je to zbytočné a komplikované....

...len toľko :D
Pak nechapu tvou pripominku ohledne aplikace na benzinu.

Predpokladam, ze nezijes na sidlisti ... cloveku, ktery ano, pak to pro nej neni zbytecne (teda pokud si vazi sveho vozu a vztahu se sousedy).

pro Eddy91: predpokladam, ze Ti nebude vadit, ze budes v lepsim pripade za exota
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Eddy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Registrován: 31 říj 2010, 19:56
Bydliště: Brno

Příspěvek od Eddy91 »

Pro Forest:: no tak pulku fora sem urcite precetl,a z toho sem usoudil,ze forum je od toho,ze kdyz nekdo neco nevi,aby se to tu dozvedel,popripade polozil nejakou otazku smerovanou k urcitemu tematu,osobne dle meho nazoru,je uplne bezpredmětné tu řesit jestli bude nekdo za exota,to uz je kazdeho vec. ale samozrejme ti to nemam za zlé,to určitě néé...
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba :D
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“