Stránka 1 z 1

1.9 TDI a SDI

Napsal: 19 lis 2010, 08:17
od Taxikar
jakej je rozdíl v motoru 1.9 TDI ALH a 1.9 SDI ASY??Kromě toho že motor ALH má turbo a jiný vstříky...jde mi o ot jestli z ALH ořekopu věci na ASY a bud eto plnit stejnou funkci jako ALH..Díky moc...

Napsal: 19 lis 2010, 08:22
od Marek77
Co si z hlavy vybavuju, spodek bude velmi podobný nebo dokonce stejný. Jiná je určitě vačka, jehly a pumpa, ale jinak si myslím, že většina dílů je použitelná.

Napsal: 19 lis 2010, 08:26
od Taxikar
mě jde o to jestli hlava, a spodek motoru jsou stejný....potřebuju z toho SDI udělat TDI a tak bych přenda veškeré věci z toho ALH..tak jen jestli to jde...

Napsal: 19 lis 2010, 08:38
od Marek77
Tak v tom problém není. Celý motor (mám na mysli jeho mechanickou část bez příslušenství) můžeš použít (bez vačky, tu má TDi jinou). Na motor pak dáš sání, svody s turbem, jehly a pumpu z TDi a jedeš.

Napsal: 19 lis 2010, 10:28
od Brouk
jo jo vse pasuje , mazani turba vse tam je mam ho ve fabii oturbeny, jen by me zajimalo kdo opravdu vi a videl ty pisty, kliku. ojnice z toho motoru jestli opravdu jsou jine nez TDI . Porad premyslim o jinem spodku ale zase kdyz to funguje ... bojim se az neco prdne ze zmarim turbo vstriky... Na jare tam pujde hybrid do 2 baru tak nevim a zkusil bych i neco jineho nez sprint :-)

ma najeto s turbem 20.000 ( celekem 105.000) ale zatezovan neni dlohodobe jen kratce ale zato brutalne... Nic neklepe , nezere olej ...

Napsal: 19 lis 2010, 15:33
od Zdeněk M
Brouk-T5 píše:jo jo vse pasuje , mazani turba vse tam je mam ho ve fabii oturbeny, jen by me zajimalo kdo opravdu vi a videl ty pisty, kliku. ojnice z toho motoru jestli opravdu jsou jine nez TDI . Porad premyslim o jinem spodku ale zase kdyz to funguje ... bojim se az neco prdne ze zmarim turbo vstriky... Na jare tam pujde hybrid do 2 baru tak nevim a zkusil bych i neco jineho nez sprint :-)

ma najeto s turbem 20.000 ( celekem 105.000) ale zatezovan neni dlohodobe jen kratce ale zato brutalne... Nic neklepe , nezere olej ...
Nevím jak u ASY ale AGP v Octě ma melcí prohluben v pístu a pisty mají slabsí dno, jinak hlava ma tensí dřiky ventilu a vacka jiný časovaní.Klika a ojnice sou stejný jak u TDI. Co je vyskouseno, tak komplet TDI ALH se dalo do Octy SDI a jede uplně normalně, vacka s TDI nak výkon citelně nesnižila. Naopak vacka s SDI v TDI kone přida ale spodek je takovej mrtvej, v tockah se to chytne.
Osobne bych nic nepreskladaval, dal bych tomu SDI turbo , prendal vstřiky a cerpadlo s TDI a at jezdí, SDI motory stejně nikdo nechce a nevim o nikom komu se po mechanickej strance posralo,aspon se zjistí co to vydrží. ;)

Napsal: 19 lis 2010, 16:02
od martinsidlo
SDI vydrží hodně,asi nezničitelný motor.

Napsal: 19 lis 2010, 17:01
od TAXI
jj jde to kolega to dělal a jezdí to všecko ale myslím že měnil celej motor a řídíci jednotku newim tet ale jde to