Octavia I 96kW ASZ 204PS 461Nm - postupný vývoj

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Octavia I 96kW ASZ 204PS 461Nm - postupný vývoj

Příspěvek od Vici »

Obrázek

O1 Combi 2003 ASZ, dovoz Germany, serviska, 162tkm - na ty kilometry TOP stav

Toto je graf série, někdy v necelých 170tkm, brzdil jsem to u FUNa, aby se vidělo před dalšíma úpravama jak na tom motor je.


Po delší, celkem finančně a nejen finančně náročné cestě jsem došel konce... Po zboření některých mýtů a nepravd....

Takže :

Obrázek

204PS a 461Nm
Změny proti sérii :
Chladiče s velkým IC z G4 ARL 110kW, EGR OFF
Lamela spojky obložená HDS57 - Renovak
Nové ORIGINÁL turbo Garrett 1749VB (pro ARL 110kW motor)
A úprava software na míru - Dr.TDIFUN :-)

Nebo pokud někteří chtějí, mám tu i druhý - lepší (LOL) graf, kde jsme teplotu okolí nahradili teplotou z C-čidla, což je asi v čechách nějaká nová móda, a software brzdy pak samozřejmě parametry dopočítal jinak a přesto správně - viz níže. Zkontrolujte si na obou grafech údaje v červeném kroužku...


Obrázek


Na závěr díky všem za pomoc, rady, konzultace atd. Hlavně pak TDIFUNovi, LADASovi a dalším...
Naposledy upravil(a) Vici dne 29 lis 2010, 17:32, celkem upraveno 6 x.
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1694
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

Jestli to je série, tak to vypadá na hodně dobře zajetý motor, fakt pěkný. Koukal fun, jestli to je opravdu série?
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Jo ..série... ona je tam asi vždy rezerva a tohle asi někdo dobře zajel a hlavně to asi nechodilo do značkových servisů v ČR a nejezdilo na českou naftu :-)
Neměl jsem do toho asi ani rýpat (měl jsem dát jen chip u FUNa), ale to si nechám na příště.. bude to asi hezké povídání!
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1259
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Rozptyl hodnot u stejneho serioveho motoru takovy muze byt. Obavam se, ze cipem bys z tohoto ASZ asi uz o moc vic nevytahl. To ze bez uprav vykazuje hodnoty viz graf neznamena, ze jen cipem se dostanes o dalsich 20%. Cilize bys z nej jako jen cipem vymacknul to co u stejneho motoru s katalogovym prubehem + hybrid. Mozna bys byl nakonec zklamany, ze je to po cipu treba jen o par koni vic nez mas ted v serii a rozhodne by to nebyla chyba upravce.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

kamarád si nechával upravovat u dieselpoweru 2x 96kW (octa a sharan) a u obou měl v sérii podobné hodnoty, po úpravě přes 170PS a znát to je pěkně :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

jo mě je jasné že by z toho vypadlo kolem 170Ps jen čipem, víc to turbo nedá :-)
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

takže novinky - edit v prvním příspěvku
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

a ted si vem kdyby tam byla teplota 63 C´ dalsich 8 ps navic :)
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

no jo s malým IC by to nebyl problém :-D
z toho plyne čím větší IC tím menší výkon :-D
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

No Viči pěkně jedeš, tohle z feldy ani z fáčka nevytáhneš :D
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

A co vejfuk , origo jen kat fuč.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

kat je tam stále. toto je zároveň finále úprav.... víc mi pro mé použití přijde kontraproduktivní...
už jsem se asi kdysi dost vyřádil na Favoritu.. (LOL)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@Vici: 450Nm v 1800 ot. Daj tento udaj do temy mudrlantom ktori si myslia ze KAT posobi v nizkych otackach ako zatka pre turbo ;)
@TDIfun: dobra praca ako vzdy
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Pěkný - zejména po úpravě to má příjemný průběh. Sice nad 3500 otáček už to trochu stagnuje, ale na sériové turbo ARL je to výkon mimořádně slušný.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

žádné lepší turbo než VB asi pro těch +-200PS se sériovým průběhem není.. :)
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“