SHARAN AUY 115PS úprava 225PS a 500Nm

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Parádně to nahoře drží , PP1043 :) fajn kapátka.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
johnyM128
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 20 říj 2015, 21:06

Příspěvek od johnyM128 »

nádhera a motivácia pre mna spraviť z veľkej pomalej krabice veľkú rýchlu krabicu :D
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Naskytla se možnost turba GTD1752 kuličkové, chlazené vodou z Alfy 2,2 180 PS, tak jen pár foto z vestavby. REA jsem zatím neměl šanci tam vtěsnat, ale i s baňkou to funguje neskutečně, se starou 1756 se to nedá vůbec srovnat, je to úplně jiný svět. Pokud někdo chcete, rád předvedu. :)
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Ten čert z Týniště nikdy nespí... :D

Už to máš odladěné/odbržděné? Graf?
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Nemám, ale na soft 1756 funguje parádně, mám přepínatelné 3 mapy je to krása jak se to nafukuje, to je schopný mít 2 bary v 1700 :D Ale hlavně s jakou lehkostí z nízkých, žádné surgování a nemá to žádný červík, žádný přefuky nebo díry atd. Prostě dáš do auta a jedeš. Ono taky rozměrově je to spíš blíž VBčku ale s potenciálem bez DPF přes 230 PS. Jenom to je trochu náročnější na instalaci ale vyšlo to nakonec slušně, nejvíc jsem tam bojoval s tím vodním chlazením, je to tam vše v jednom místě a vymotat to nějak rozumně byl hlavolam.. :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

GTB a GTD 17 vyfukovy hriadel ma uplne inu priepustnost ako VB. VB je vyjebany spunt od VW :).
Je logicke ze ti to bude nabiehat omno lepsie na 1756 soft. Keby si presiel z 1752 na 1756 tak by si si tak nechrochtal (noteeth).
Aj si to turbo dal skontrolovat a prevazit ci si ho tam len zalozil ako si ho kupil?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Jasný, to srovnání s předpotopním VB bylo jen dle rozměrů vrtulí, tím je daná ta rychlost reakce a schopnost bleskově nabíhat, přitom potenciál minimálně 1756 to má taky. Turbo je navařeno na svodech (turbo mi sehnal a navaření na svody obstaral Forest) a překontrolováno v Turobopoweru.
Naposledy upravil(a) MirekX dne 28 lis 2020, 08:03, celkem upraveno 1 x.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Tak doba pokročila a vývoj túrb tak isto. čiže to čo pred 20timi rokmi bol strop vývoja je dnes odpad :D A toto je za mňa jedno z najlepších túrb čo sa momentálne dajú zohnať keď človek nechce ísť do nejakých závratných 220ps plus výkonov. Hlavne na dailydrive, krásny spodok a vieš z toho aj pekné kone vytiahnuť. niekde na TDIforum je graf z 1.9 TDI kde mal pri nejakých 1700 otáčok s týmto turbom nejakých 500NM alebo cca tak nejak. Takže asi reakcia na plyn musí byť dosť paráda s týmto turbom
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Instalace mazec , ta baňka (noteeth)

Jako že se mě to líbí.

Ta vratka oleje to vydrží ?
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Počkej, nechtěls Sharana prodat nějakou dobu zpět, nebo kuchnout na díly ? :-)
Paráda
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Chtěl, ale než ho někomu nadělit, tak to ho radši dojedu do šroťáku, tento týden tam vlezlo 490 tis... :D A druhá věc, to turbo má to docela vliv na spotřebu, klidná jízda i pod 6litrů, je to o nějaké 2-3 deci míň než 1756, zajímavý.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motorpower »

Pěkná práce :)
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

To jsi udělal dobře žes ho nechal :)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Akcelerace z téměř volnoběžných otáček

Odezva na přidání plynu v opravdu nízkých otáčkách motoru

Doběh (efekt) kuličkových ložisek po vypnutí motoru

jen pro představu budík tlaku: na 12h je 1bar, na třetí hodině 2 bary... :D

Pro lepší představivost detailní foto budíku tlaku:
Obrázek
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Je radost vidět, že se to posouvá stále dál a dal.. Skoro 2b v 1500 je paráda.. (noteeth)
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“