SHARAN AUY 115PS úprava 225PS a 500Nm
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Naskytla se možnost turba GTD1752 kuličkové, chlazené vodou z Alfy 2,2 180 PS, tak jen pár foto z vestavby. REA jsem zatím neměl šanci tam vtěsnat, ale i s baňkou to funguje neskutečně, se starou 1756 se to nedá vůbec srovnat, je to úplně jiný svět. Pokud někdo chcete, rád předvedu.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Nemám, ale na soft 1756 funguje parádně, mám přepínatelné 3 mapy je to krása jak se to nafukuje, to je schopný mít 2 bary v 1700 Ale hlavně s jakou lehkostí z nízkých, žádné surgování a nemá to žádný červík, žádný přefuky nebo díry atd. Prostě dáš do auta a jedeš. Ono taky rozměrově je to spíš blíž VBčku ale s potenciálem bez DPF přes 230 PS. Jenom to je trochu náročnější na instalaci ale vyšlo to nakonec slušně, nejvíc jsem tam bojoval s tím vodním chlazením, je to tam vše v jednom místě a vymotat to nějak rozumně byl hlavolam..
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
GTB a GTD 17 vyfukovy hriadel ma uplne inu priepustnost ako VB. VB je vyjebany spunt od VW .
Je logicke ze ti to bude nabiehat omno lepsie na 1756 soft. Keby si presiel z 1752 na 1756 tak by si si tak nechrochtal .
Aj si to turbo dal skontrolovat a prevazit ci si ho tam len zalozil ako si ho kupil?
Je logicke ze ti to bude nabiehat omno lepsie na 1756 soft. Keby si presiel z 1752 na 1756 tak by si si tak nechrochtal .
Aj si to turbo dal skontrolovat a prevazit ci si ho tam len zalozil ako si ho kupil?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Jasný, to srovnání s předpotopním VB bylo jen dle rozměrů vrtulí, tím je daná ta rychlost reakce a schopnost bleskově nabíhat, přitom potenciál minimálně 1756 to má taky. Turbo je navařeno na svodech (turbo mi sehnal a navaření na svody obstaral Forest) a překontrolováno v Turobopoweru.
Naposledy upravil(a) MirekX dne 28 lis 2020, 08:03, celkem upraveno 1 x.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Tak doba pokročila a vývoj túrb tak isto. čiže to čo pred 20timi rokmi bol strop vývoja je dnes odpad A toto je za mňa jedno z najlepších túrb čo sa momentálne dajú zohnať keď človek nechce ísť do nejakých závratných 220ps plus výkonov. Hlavne na dailydrive, krásny spodok a vieš z toho aj pekné kone vytiahnuť. niekde na TDIforum je graf z 1.9 TDI kde mal pri nejakých 1700 otáčok s týmto turbom nejakých 500NM alebo cca tak nejak. Takže asi reakcia na plyn musí byť dosť paráda s týmto turbom
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Chtěl, ale než ho někomu nadělit, tak to ho radši dojedu do šroťáku, tento týden tam vlezlo 490 tis... A druhá věc, to turbo má to docela vliv na spotřebu, klidná jízda i pod 6litrů, je to o nějaké 2-3 deci míň než 1756, zajímavý.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- Motorpower
- Aktivista
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 15 říj 2006, 23:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Akcelerace z téměř volnoběžných otáček
Odezva na přidání plynu v opravdu nízkých otáčkách motoru
Doběh (efekt) kuličkových ložisek po vypnutí motoru
jen pro představu budík tlaku: na 12h je 1bar, na třetí hodině 2 bary...
Pro lepší představivost detailní foto budíku tlaku:
Odezva na přidání plynu v opravdu nízkých otáčkách motoru
Doběh (efekt) kuličkových ložisek po vypnutí motoru
jen pro představu budík tlaku: na 12h je 1bar, na třetí hodině 2 bary...
Pro lepší představivost detailní foto budíku tlaku:
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série