SHARAN AUY 115PS úprava 225PS a 500Nm

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

MirekX píše:já stál u auta když se měřilo a bylo to pěkně slyšet a teď mi klouže i za jízdy. Ona mi vždycky klouzala tak 1x za půl roku vždycky asi týden a pak si sedla a OK, teď to zrovna vyšlo do měření, ale mám pocit, že už si asi nesedne..... (noteeth)
Neříkám že ti neklouže spojka, ale na tomhle grafu to není vydět. Leda že by k prkluzu došlo ve 2100ot ,pak jo , jenže tam je nepatrná špička.
Porokluz spojky by měl mít tvar malého psacího R , s tím že aš ta druhá špička je větší.

Tak jako zde .

http://www.tdifun.cz/wp-content/uploads ... k_fmic.pdf
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

toby66kw píše:na tomhle grafu to není vydět
ne vydět to opravdu není, to máš recht ;)

jak jsi napsal, je evidentní, že začla klouzat někde okolo 2100 a v té špičce 2350 se chytla. Reesha tam koneckonců byl taky (měřil) a ten prokluz spojky byl prostě evidentní a slyšitelný. A když to napsal i subz3ro, který odhalí i ten nejmenší přefučíček, tak to prostě budeš muset akceptovat... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

subz3ro_tdi píše:
toby66kw píše:Klouzlá spojka neudělá tohle to je normální přefuk .
Nie Tobyku, dovolim si tvrdit ze toto nie je klasicky prefuk, pri klasickom prefuku ti krutak prestane rast v dosledku zasahu regulacie, ale takto nevyskoci a hned nespadne... to by muselo mat regulacne lopatky hrubky kancelarskeho papiera s reakciou blesku a este k tomu nejaku chybu programe :) Tiez by som to ohodnotil na tu klzajucu spojku, navyse ked Mirek hovori ze to bolo pocut....... :)

(EDIT) Dava to logiku - klzne spojka, enormne rychlo vyskocia otacky a narastie krutak (to je ta nabehova hrana "hrotu" v cca. 2400 ot.), hned sa chyti a regulacia zrazi plniaci tlak (to je ten U prepad zacinajuci v cca. 2450 ot.) a v zhruba 2650 ot. sa to zreguluje na pozadovanu uroven (pekne vidno ze rast vykonu v tychto otackach pokracuje od hodnoty kde prestal rast). Vsetko to v tom grafe je vidno, len ho treba vediet spravne citat :)

@Reesha: velmi pekna praca :kol111:
@MirekX: to je ten stredny hybrid od Andreho? Do 210 PS?

Nesouhlasím, prva se spojka musí urvat třeba v 2200ot 450Nm, kroutící moment se nepřenese na brzdu a nastává propad.( motor letí do otáček a regulace zasahuje ) (tlak dolu )

Potom se spojka slepí třeba 2400ot 400Nm ,motor se zatíží a zasahuje regulace ale opačně ( tlak nahoru )
a nastává druhá větší špička třeba 2500ot 500Nm

Graf s klouzlu spojkou musí mět dvě špičky ,ne jednu.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

MirekX píše:
toby66kw píše:na tomhle grafu to není vydět
ne vydět to opravdu není, to máš recht ;)

jak jsi napsal, je evidentní, že začla klouzat někde okolo 2100 a v té špičce 2350 se chytla. Reesha tam koneckonců byl taky (měřil) a ten prokluz spojky byl prostě evidentní a slyšitelný. A když to napsal i subz3ro, který odhalí i ten nejmenší přefučíček, tak to prostě budeš muset akceptovat... :)
Tak to jo, 2100ot je tam vlnka .

PS . to turbo ma ARL vejfukovku :roll:
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

toby66kw píše: Nesouhlasím, prva se spojka musí urvat třeba v 2200ot 450Nm, kroutící moment se nepřenese na brzdu a nastává propad.( motor letí do otáček a regulace zasahuje ) (tlak dolu )
Ja ti rozumiem a je fakt ze ten preklz musi byt velmi rychly, lebo na grafe to zretelne nie je vidno, ale ten "hrot" v 2400 ot. podla mna proste prefuk byt nemoze, nie takyto v tak malom rozsahu otacok. Ale diskutujeme tu a pritom ani neviem aku dal Reesha zataz na valcoch :)
MirekX píše:A když to napsal i subz3ro, který odhalí i ten nejmenší přefučíček, tak to prostě budeš muset akceptovat... :)
:kol1:
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1235
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

toby66kw píše:
subz3ro_tdi píše:
toby66kw píše:Klouzlá spojka neudělá tohle to je normální přefuk .
Nie Tobyku, dovolim si tvrdit ze toto nie je klasicky prefuk, pri klasickom prefuku ti krutak prestane rast v dosledku zasahu regulacie, ale takto nevyskoci a hned nespadne... to by muselo mat regulacne lopatky hrubky kancelarskeho papiera s reakciou blesku a este k tomu nejaku chybu programe :) Tiez by som to ohodnotil na tu klzajucu spojku, navyse ked Mirek hovori ze to bolo pocut....... :)

(EDIT) Dava to logiku - klzne spojka, enormne rychlo vyskocia otacky a narastie krutak (to je ta nabehova hrana "hrotu" v cca. 2400 ot.), hned sa chyti a regulacia zrazi plniaci tlak (to je ten U prepad zacinajuci v cca. 2450 ot.) a v zhruba 2650 ot. sa to zreguluje na pozadovanu uroven (pekne vidno ze rast vykonu v tychto otackach pokracuje od hodnoty kde prestal rast). Vsetko to v tom grafe je vidno, len ho treba vediet spravne citat :)

@Reesha: velmi pekna praca :kol111:
@MirekX: to je ten stredny hybrid od Andreho? Do 210 PS?

Nesouhlasím, prva se spojka musí urvat třeba v 2200ot 450Nm, kroutící moment se nepřenese na brzdu a nastává propad.( motor letí do otáček a regulace zasahuje ) (tlak dolu )

Potom se spojka slepí třeba 2400ot 400Nm ,motor se zatíží a zasahuje regulace ale opačně ( tlak nahoru )
a nastává druhá větší špička třeba 2500ot 500Nm

Graf s klouzlu spojkou musí mět dvě špičky ,ne jednu.
Tak jsem zkontroloval log, abych to tu trošku vyjasnil.

Prokluz začal okolo 2000-2100 ot/min.
Konec prokluzu cca 2600 ot/min.

Tobíku, věř tomu, je to prokluz.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Však nakoře píšu že je tam vlnka a pak je tam :kol1: tak mlčím néé (LOL)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

tak jsem nandal lamelu s HDS a vypadá to moc dobře, zatím drží, to je kurnik něco jinýho :D teď k posledku už to bylo jak automat
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

tak to se konečně pořádně svezeš :-)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

tak se konečně svezu:

Obrázek

dál už fakt nejdu.... :D

od posledně jen dáno jiné turbo (230 od Andreho) a soft, přeobložená spojka HDS jinak beze změn
dle Richarda trysky jsou na 100% využity.
Kouřivost do nějakých 3500 žádná, pak už trošku, ale teď jak je chladněji tak je to OK
Jen podotýkám, že takhle to Richard naladil u mě s testováním jen na silnici a na brzdě se to pouze změřilo, nebylo třeba to nijak upravovat :worthy:
Naposledy upravil(a) MirekX dne 13 říj 2011, 19:09, celkem upraveno 1 x.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

Moooc pěkné. Hodně rychlá krabice :-)
Co kouřivost?
Audi cab AVF 190kW/518Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

No fujtajbl - to je mazec!
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 734
Registrován: 07 led 2008, 22:00

Příspěvek od Maslo23 »

tak to je bomba na takovej stehovak...
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1694
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

tak to je mazec, v tom se někdy musim svézt (rofl)
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

MirekX píše:dál už fakt nejdu.... :D
Povidali že mu hráli :P

Měl jsem možnost být u toho a svézt se, moc hezké, zvláště na 115-tikoňku.

Nejvíc se mi líbí ta Mirkova skromnost - na cestě zpět se tak zahleděl a se zamyšlením povídá: "No já se divil, že ta RSová Octávka se mě onehdá sotva držela" (LOL)

Míro, fandíme :kol111:

PS: možná by sis měl opravit původní název topicu
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“