MirekX píše:já stál u auta když se měřilo a bylo to pěkně slyšet a teď mi klouže i za jízdy. Ona mi vždycky klouzala tak 1x za půl roku vždycky asi týden a pak si sedla a OK, teď to zrovna vyšlo do měření, ale mám pocit, že už si asi nesedne.....
Neříkám že ti neklouže spojka, ale na tomhle grafu to není vydět. Leda že by k prkluzu došlo ve 2100ot ,pak jo , jenže tam je nepatrná špička.
Porokluz spojky by měl mít tvar malého psacího R , s tím že aš ta druhá špička je větší.
jak jsi napsal, je evidentní, že začla klouzat někde okolo 2100 a v té špičce 2350 se chytla. Reesha tam koneckonců byl taky (měřil) a ten prokluz spojky byl prostě evidentní a slyšitelný. A když to napsal i subz3ro, který odhalí i ten nejmenší přefučíček, tak to prostě budeš muset akceptovat...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
toby66kw píše:Klouzlá spojka neudělá tohle to je normální přefuk .
Nie Tobyku, dovolim si tvrdit ze toto nie je klasicky prefuk, pri klasickom prefuku ti krutak prestane rast v dosledku zasahu regulacie, ale takto nevyskoci a hned nespadne... to by muselo mat regulacne lopatky hrubky kancelarskeho papiera s reakciou blesku a este k tomu nejaku chybu programe Tiez by som to ohodnotil na tu klzajucu spojku, navyse ked Mirek hovori ze to bolo pocut.......
(EDIT) Dava to logiku - klzne spojka, enormne rychlo vyskocia otacky a narastie krutak (to je ta nabehova hrana "hrotu" v cca. 2400 ot.), hned sa chyti a regulacia zrazi plniaci tlak (to je ten U prepad zacinajuci v cca. 2450 ot.) a v zhruba 2650 ot. sa to zreguluje na pozadovanu uroven (pekne vidno ze rast vykonu v tychto otackach pokracuje od hodnoty kde prestal rast). Vsetko to v tom grafe je vidno, len ho treba vediet spravne citat
@Reesha: velmi pekna praca
@MirekX: to je ten stredny hybrid od Andreho? Do 210 PS?
Nesouhlasím, prva se spojka musí urvat třeba v 2200ot 450Nm, kroutící moment se nepřenese na brzdu a nastává propad.( motor letí do otáček a regulace zasahuje ) (tlak dolu )
Potom se spojka slepí třeba 2400ot 400Nm ,motor se zatíží a zasahuje regulace ale opačně ( tlak nahoru )
a nastává druhá větší špička třeba 2500ot 500Nm
Graf s klouzlu spojkou musí mět dvě špičky ,ne jednu.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
jak jsi napsal, je evidentní, že začla klouzat někde okolo 2100 a v té špičce 2350 se chytla. Reesha tam koneckonců byl taky (měřil) a ten prokluz spojky byl prostě evidentní a slyšitelný. A když to napsal i subz3ro, který odhalí i ten nejmenší přefučíček, tak to prostě budeš muset akceptovat...
Tak to jo, 2100ot je tam vlnka .
PS . to turbo ma ARL vejfukovku
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
toby66kw píše:
Nesouhlasím, prva se spojka musí urvat třeba v 2200ot 450Nm, kroutící moment se nepřenese na brzdu a nastává propad.( motor letí do otáček a regulace zasahuje ) (tlak dolu )
Ja ti rozumiem a je fakt ze ten preklz musi byt velmi rychly, lebo na grafe to zretelne nie je vidno, ale ten "hrot" v 2400 ot. podla mna proste prefuk byt nemoze, nie takyto v tak malom rozsahu otacok. Ale diskutujeme tu a pritom ani neviem aku dal Reesha zataz na valcoch
MirekX píše:A když to napsal i subz3ro, který odhalí i ten nejmenší přefučíček, tak to prostě budeš muset akceptovat...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
toby66kw píše:Klouzlá spojka neudělá tohle to je normální přefuk .
Nie Tobyku, dovolim si tvrdit ze toto nie je klasicky prefuk, pri klasickom prefuku ti krutak prestane rast v dosledku zasahu regulacie, ale takto nevyskoci a hned nespadne... to by muselo mat regulacne lopatky hrubky kancelarskeho papiera s reakciou blesku a este k tomu nejaku chybu programe Tiez by som to ohodnotil na tu klzajucu spojku, navyse ked Mirek hovori ze to bolo pocut.......
(EDIT) Dava to logiku - klzne spojka, enormne rychlo vyskocia otacky a narastie krutak (to je ta nabehova hrana "hrotu" v cca. 2400 ot.), hned sa chyti a regulacia zrazi plniaci tlak (to je ten U prepad zacinajuci v cca. 2450 ot.) a v zhruba 2650 ot. sa to zreguluje na pozadovanu uroven (pekne vidno ze rast vykonu v tychto otackach pokracuje od hodnoty kde prestal rast). Vsetko to v tom grafe je vidno, len ho treba vediet spravne citat
@Reesha: velmi pekna praca
@MirekX: to je ten stredny hybrid od Andreho? Do 210 PS?
Nesouhlasím, prva se spojka musí urvat třeba v 2200ot 450Nm, kroutící moment se nepřenese na brzdu a nastává propad.( motor letí do otáček a regulace zasahuje ) (tlak dolu )
Potom se spojka slepí třeba 2400ot 400Nm ,motor se zatíží a zasahuje regulace ale opačně ( tlak nahoru )
a nastává druhá větší špička třeba 2500ot 500Nm
Graf s klouzlu spojkou musí mět dvě špičky ,ne jednu.
Tak jsem zkontroloval log, abych to tu trošku vyjasnil.
Prokluz začal okolo 2000-2100 ot/min.
Konec prokluzu cca 2600 ot/min.
od posledně jen dáno jiné turbo (230 od Andreho) a soft, přeobložená spojka HDS jinak beze změn
dle Richarda trysky jsou na 100% využity.
Kouřivost do nějakých 3500 žádná, pak už trošku, ale teď jak je chladněji tak je to OK
Jen podotýkám, že takhle to Richard naladil u mě s testováním jen na silnici a na brzdě se to pouze změřilo, nebylo třeba to nijak upravovat
Naposledy upravil(a) MirekX dne 13 říj 2011, 19:09, celkem upraveno 1 x.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Měl jsem možnost být u toho a svézt se, moc hezké, zvláště na 115-tikoňku.
Nejvíc se mi líbí ta Mirkova skromnost - na cestě zpět se tak zahleděl a se zamyšlením povídá: "No já se divil, že ta RSová Octávka se mě onehdá sotva držela"
Míro, fandíme
PS: možná by sis měl opravit původní název topicu
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)