SHARAN AUY 115PS úprava 225PS a 500Nm
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
SHARAN AUY 115PS úprava 225PS a 500Nm
Tak konečně vyšlo trochu času na změření mého autobusu v Praze u Dieselpoweru:
ten údaj max krouťáku je samo blbost od klouzlé spojky, reálně je tam jen asi 470-480 Nm. Měřeno na bionaftu cca 30% Meřa
úpravy:
motor komplet původní AUY bez úprav, najeto 370 tis km
vstřikovače BA a v nich trysky FB PP1043
turbo menší hybrid od f. Turbosport - Andre
výfuk komplet 70mm s katem a 2x rezonátor
EGR ponechán funkční
filtrbox, váha a sací trubka k turbu z 96kW
FMIC celohliník 550x180, čidlo tlaku
olej Q8 5W40 Excel, výměny po 15 tis
no a samozřejmě to nejdůležitější - perfektní práce Dieselpoweru - Reeshy
s krouťákem 460Nm a 200 PS to spojka vpoho zvládala (taky ještě orig) ale tohle už na ní bylo trochu moc, ubrat už jsem ale nechtěl ani omylem, zkusím radši přeobložit lamelu.
tady je porovnání, na ten průběh 200PS a 460 Nm spojka držela 2 měsíce vpohodě
tak poslední úprava :
vyměněno turbo za větší hybrid 230 plus soft, přeobložená lamela HDS, zatím drží naprosto spolehlivě, setrvák origo...
ten údaj max krouťáku je samo blbost od klouzlé spojky, reálně je tam jen asi 470-480 Nm. Měřeno na bionaftu cca 30% Meřa
úpravy:
motor komplet původní AUY bez úprav, najeto 370 tis km
vstřikovače BA a v nich trysky FB PP1043
turbo menší hybrid od f. Turbosport - Andre
výfuk komplet 70mm s katem a 2x rezonátor
EGR ponechán funkční
filtrbox, váha a sací trubka k turbu z 96kW
FMIC celohliník 550x180, čidlo tlaku
olej Q8 5W40 Excel, výměny po 15 tis
no a samozřejmě to nejdůležitější - perfektní práce Dieselpoweru - Reeshy
s krouťákem 460Nm a 200 PS to spojka vpoho zvládala (taky ještě orig) ale tohle už na ní bylo trochu moc, ubrat už jsem ale nechtěl ani omylem, zkusím radši přeobložit lamelu.
tady je porovnání, na ten průběh 200PS a 460 Nm spojka držela 2 měsíce vpohodě
tak poslední úprava :
vyměněno turbo za větší hybrid 230 plus soft, přeobložená lamela HDS, zatím drží naprosto spolehlivě, setrvák origo...
Naposledy upravil(a) MirekX dne 14 říj 2011, 21:12, celkem upraveno 5 x.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
já stál u auta když se měřilo a bylo to pěkně slyšet a teď mi klouže i za jízdy. Ona mi vždycky klouzala tak 1x za půl roku vždycky asi týden a pak si sedla a OK, teď to zrovna vyšlo do měření, ale mám pocit, že už si asi nesedne.....
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
nesedne ta už bude klouzat pak pořád jsem na tom podobně ale naštěstí už mám na stole novou lamelu s HDS57
teď už jen držím palce abys nescháněl ASZ ARL písty
teď už jen držím palce abys nescháněl ASZ ARL písty
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Nie Tobyku, dovolim si tvrdit ze toto nie je klasicky prefuk, pri klasickom prefuku ti krutak prestane rast v dosledku zasahu regulacie, ale takto nevyskoci a hned nespadne... to by muselo mat regulacne lopatky hrubky kancelarskeho papiera s reakciou blesku a este k tomu nejaku chybu programe Tiez by som to ohodnotil na tu klzajucu spojku, navyse ked Mirek hovori ze to bolo pocut.......toby66kw píše:Klouzlá spojka neudělá tohle to je normální přefuk .
(EDIT) Dava to logiku - klzne spojka, enormne rychlo vyskocia otacky a narastie krutak (to je ta nabehova hrana "hrotu" v cca. 2400 ot.), hned sa chyti a regulacia zrazi plniaci tlak (to je ten U prepad zacinajuci v cca. 2450 ot.) a v zhruba 2650 ot. sa to zreguluje na pozadovanu uroven (pekne vidno ze rast vykonu v tychto otackach pokracuje od hodnoty kde prestal rast). Vsetko to v tom grafe je vidno, len ho treba vediet spravne citat
@Reesha: velmi pekna praca
@MirekX: to je ten stredny hybrid od Andreho? Do 210 PS?
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
píst mi kdysi prasknul ještě s origo softem někde na 190 tis. Tak jsem tam přeházel jen písty z jinýho AUY a byly jiný, od pohledu silnější a taky těžší o 10g (ten co prasknul byl Mahle) Snad to vydrží, dyť tam není moc....Ladas píše:nesedne ta už bude klouzat pak pořád jsem na tom podobně ale naštěstí už mám na stole novou lamelu s HDS57
teď už jen držím palce abys nescháněl ASZ ARL písty
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
zde prokluz pneu treba
zde mereni kde prvni mereni spojka vydrzela a dalsi uz ee
http://www.tdifun.cz/wp-content/uploads ... k_fmic.pdf
zde mereni kde prvni mereni spojka vydrzela a dalsi uz ee
http://www.tdifun.cz/wp-content/uploads ... k_fmic.pdf
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Ne, je to malý hybrid, Andre garantoval 200 PS. Ale proč nemít o malinko víc?subz3ro_tdi píše: to je ten stredny hybrid od Andreho? Do 210 PS?
myslím, že 400Nm v 1600 ot a poctivých 200 PS ve 4000 ot je slušný.... zas bude chvilku pokoj...
Ještě jsme měřili výkon na čistý metylester a taky to vyšlo zajímavě, moc velký pokles tam nebyl.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Ona v těch kilometrech by měla už celkem nárok , jestli je původní tak jsi stejně dobrej řidič, co znám z okolí na těhle autobusech tak 200tkm a spojka sjetá.MirekX píše:Ona mi vždycky klouzala tak 1x za půl roku vždycky asi týden a pak si sedla a OK, teď to zrovna vyšlo do měření, ale mám pocit, že už si asi nesedne.....
Já mám tři sta a drží. Ale jak říkáš - je to individuální - co řidič, to hnáta.
MirekX - bys mohl přijet na jaře na SAG sraz na Lipno, chlape. Myslím, že už jsme tam měli kdeco, ale létající autobus ještě ne - byl bys středem zájmu myslím. Sharan v naftě s 210 kobylama tam fakt ještě nebyl.
MirekX - bys mohl přijet na jaře na SAG sraz na Lipno, chlape. Myslím, že už jsme tam měli kdeco, ale létající autobus ještě ne - byl bys středem zájmu myslím. Sharan v naftě s 210 kobylama tam fakt ještě nebyl.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)