Octavia I 96kW ASZ 204PS 461Nm - postupný vývoj
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Octavia I 96kW ASZ 204PS 461Nm - postupný vývoj
O1 Combi 2003 ASZ, dovoz Germany, serviska, 162tkm - na ty kilometry TOP stav
Toto je graf série, někdy v necelých 170tkm, brzdil jsem to u FUNa, aby se vidělo před dalšíma úpravama jak na tom motor je.
Po delší, celkem finančně a nejen finančně náročné cestě jsem došel konce... Po zboření některých mýtů a nepravd....
Takže :
204PS a 461Nm
Změny proti sérii :
Chladiče s velkým IC z G4 ARL 110kW, EGR OFF
Lamela spojky obložená HDS57 - Renovak
Nové ORIGINÁL turbo Garrett 1749VB (pro ARL 110kW motor)
A úprava software na míru - Dr.TDIFUN
Nebo pokud někteří chtějí, mám tu i druhý - lepší graf, kde jsme teplotu okolí nahradili teplotou z C-čidla, což je asi v čechách nějaká nová móda, a software brzdy pak samozřejmě parametry dopočítal jinak a přesto správně - viz níže. Zkontrolujte si na obou grafech údaje v červeném kroužku...
Na závěr díky všem za pomoc, rady, konzultace atd. Hlavně pak TDIFUNovi, LADASovi a dalším...
Naposledy upravil(a) Vici dne 29 lis 2010, 17:32, celkem upraveno 6 x.
Rozptyl hodnot u stejneho serioveho motoru takovy muze byt. Obavam se, ze cipem bys z tohoto ASZ asi uz o moc vic nevytahl. To ze bez uprav vykazuje hodnoty viz graf neznamena, ze jen cipem se dostanes o dalsich 20%. Cilize bys z nej jako jen cipem vymacknul to co u stejneho motoru s katalogovym prubehem + hybrid. Mozna bys byl nakonec zklamany, ze je to po cipu treba jen o par koni vic nez mas ted v serii a rozhodne by to nebyla chyba upravce.
kamarád si nechával upravovat u dieselpoweru 2x 96kW (octa a sharan) a u obou měl v sérii podobné hodnoty, po úpravě přes 170PS a znát to je pěkně
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
@Vici: 450Nm v 1800 ot. Daj tento udaj do temy mudrlantom ktori si myslia ze KAT posobi v nizkych otackach ako zatka pre turbo
@TDIfun: dobra praca ako vzdy
@TDIfun: dobra praca ako vzdy
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.