Stránka 1 z 1
rucicka rychlomer-OPRAVENE
Napsal: 02 pro 2010, 14:12
od Roberbo
Pred par dnami som si vsimol (na sharane), ze pri zapnuti spinacky na niekoko sekund zacne pri nule poskakovat rucicka rychlomeru... a aj sama po chvili prestane. Inak vsetko O.K. A pri vypnuti spinacky a vytiahnuti kluca ..par sekund sa nehybe ..a potom zacne na niekolko sekund poskakovat.. VAG nehlasi ziadnu chybu..
A za jazdy ukazuje rychlomer dobre.
Stretli ste sa uz s touto chybou? Dik za odpoved,
Napsal: 02 pro 2010, 15:05
od Eddy91
na golfu mi to to taky dela,je to tim ze je to vsechno ovladany ŘJ a jak otocis klicek tak to sepne

Napsal: 02 pro 2010, 15:59
od Roberbo
No dalsi poznatok,, ze ked nastartujem este pocas poskakovania rucicky, tak otackomer zostane na nule..a az ked prestane blbnut rychlomer, tak nabehne aj otackomer..

Napsal: 02 pro 2010, 17:02
od Eddy91
zkus ve VAGu akční cleny a pak uvidis, meli by ti vsechny budiky vyjet do pulky,pak se vratit a pak znova projet cely,a pak se vratit na nulu,ja to ted udelal asi pred hodinou a zda se mi to byt v pohode,

Napsal: 02 pro 2010, 19:06
od mifii
pri kazdem zapnuti a vypnuti klicku by se meli vsechny rucicky uvest do nuly respektive krok.moturky pokud jim to trva dele projevuje se to kmitanim rucicky tak ma moturk volnejsi hridelku.Treba u golfiku i O1 jsem to uz videl casto-resil sem to vymenou moturku za novy.
Napsal: 03 pro 2010, 08:37
od Pája 19
Jednou sem to řešil na O1 rv 99. Sundal sem z budíků plexi a tak dlouho šteloval ručičku do různejch poloh až to ten motorek pochopil, dorovnal se po zapnutí klíčku přesně na nulu a najednou byl klid. Už cca rok to fachčí a nezlobí. Nevim, na jakym principu to přesně funguje, ale tohle pomohlo.
Napsal: 03 pro 2010, 13:16
od Roberbo
Eddy91 píše:zkus ve VAGu akční cleny a pak uvidis, meli by ti vsechny budiky vyjet do pulky,pak se vratit a pak znova projet cely,a pak se vratit na nulu,ja to ted udelal asi pred hodinou a zda se mi to byt v pohode,

skusal som, nepomohlo

Napsal: 03 pro 2010, 13:37
od Mad_Boxs
To je normální. Při zapnutí systému se resetuje budík na mechanický doraz. Je to z principu krokového motoru jako ukazatele, on neví kde má výchozí polohu tj. 0.
Když ručně vemeš za ručičku a dáš ji např. do půlky stupnice, tak se po zapnutí automaticky nastaví na 0 a opře se o mech. doraz. Když už je o ten doraz opřený, tak jak se motorek snaží najet na nulu tak kmitá v rytmu kroků - pulsů. Možná by pomohlo na ten mech doraz dát něco měkkého (pryž), aby to nerezonovalo o ten doraz.
Jinak to není žádná el. závada.
Napsal: 03 pro 2010, 14:42
od Roberbo
No normalne to nie je,
rozobral som tie budiky a zamenil motorceky medzi rychlomerom a otackomerom
..no a teraz poskakuje otackomer. Takze chyba je priamo v motorceku..
..nema ho niekto na predaj z pokazenych budikov ?
Napsal: 03 pro 2010, 16:02
od Roberbo
no nic, idem ten motorcek rozobrat a uvidim, co v nom je

Napsal: 03 pro 2010, 16:50
od Roberbo
Napsal: 03 pro 2010, 17:12
od lucky.jack
Co tomu bylo?
Napsal: 03 pro 2010, 18:25
od mifii
nove moturky mam
Napsal: 03 pro 2010, 19:35
od Roberbo
lucky.jack píše:Co tomu bylo?
skor nez som ho rozobral, tak pri pocuvani pri uchu v nom pri spatnom otacani jemne pukalo..oproti tomu dobremu..
ten motorcek sa sklada z troch vrstiev, ktore do seba pekne zapadaju, a podla vsetkeho stacilo ten motorcek doseba poriadne zatlacit , mozno .. resp. tam muselo byt nieco zle zaskocene ..napr ozubenie k vystupku (malej vodiacej hriadelke).
Proste, ked som ho naspat poskladal, uz v nom pri otacani nepukalo

a po napajkovani uz normalne funguje
Napsal: 04 pro 2010, 07:45
od cipisek32
Mě to dělá na volnoběh ,hýbe se rychloměr i otáčkoměr .Ale ty otáčký lítají doopravdy jakože motor zvedá otačky a klesá . To bude asi něco jinýho . F I AQW .

. Dělá to jen občas ,stačí prošlápnout plyn a dobrý .