Auto bez uprav

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

mm
Přispěvovatel
Příspěvky: 226
Registrován: 12 pro 2006, 13:33

Auto bez uprav

Příspěvek od mm »

Vím ze se to tu probira kolem dokola....ale kdyz budu jezdit na olej bez uprav tak jen riskuji to ze mi muze odejit cerpadlo a v zime nenastartuju ?? ?? tot vse ?? :? :?
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

bez úprav

Příspěvek od Libor Hanzal »

Taky se ti vlivem horšího spalování začne usazovat karbon ,zapečou kroužky a motor půjde do šrotu. :rip:
mm
Přispěvovatel
Příspěvky: 226
Registrován: 12 pro 2006, 13:33

Příspěvek od mm »

ale kdyz budu michat treba 3O nafta 70 olej ?? tak to tak hrozny neni ??
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

Jednoduše.. cvrnkni tenhle poměr do petflašky a dej to na pár hodin do mrazáku. Pak nad tím "medem" pouvažuj, jak se ta "kapalina" bude dostávat z nádrže až do valců.. (LOL).
E91 N52B30 :)
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

to mm:
Mimochodem pokud potřebuješ dobře poradit, doporučuji sem hodit o jaké auto se jedná, typ motoru a nejlépe i zn./typ čerpadla atd.

Né všechno snese mráz.. (noteeth)
E91 N52B30 :)
mm
Přispěvovatel
Příspěvky: 226
Registrován: 12 pro 2006, 13:33

Příspěvek od mm »

peugeot 309 1.9 d ..... jinak jsem myslel jizdu v lete prece jenom to auto stoji min nez vsechny ty upravy....
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

Noo můj nick vychází z názvu mého předchozího auta, takže se jedna o stejnou koncepci motoru. (noteeth)

Nebál bych se proto jezdit bez úprav v období kdy je relativně teplo na směs RO s naftou v max. poměru 1:1

Určitě si ale zjisti jaké máš vstřikovací čerpadlo, montoval se do Peugeotu docela často lukas/rotodiesel.
E91 N52B30 :)
mm
Přispěvovatel
Příspěvky: 226
Registrován: 12 pro 2006, 13:33

Příspěvek od mm »

dik za radu... Jen by me zajimalo jak by se tvarili policajti kdyby videli auto plne hadicek ohrivacu a pridavnych nadrzi (LOL) .... nevim nevim ale na to by mela byt nejaka homologace jako u LPG nebo se pletu ?? :?
mynames
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 01 říj 2006, 19:34
Bydliště: Dvůr králové

Příspěvek od mynames »

mm píše:dik za radu... Jen by me zajimalo jak by se tvarili policajti kdyby videli auto plne hadicek ohrivacu a pridavnych nadrzi (LOL) .... nevim nevim ale na to by mela byt nejaka homologace jako u LPG nebo se pletu ?? :?
covece jeste jsem nepotkal policajta ktery by mi koukal pod kapotu :-)) a i kdyz by se tak stalo tak kdyz to mas aspon trochu slusne udelane tak si toho ani normalni clovek natoz policajt nevsimne :D u me co by jsi tak maximalne poznal na prvni pohled jsou 4 kabely k ventilum u cerpadla jinak vse se da dat tak ze to nebudi pozornost
Naposledy upravil(a) mynames dne 21 pro 2006, 00:05, celkem upraveno 2 x.
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG :-) nyní T4 long 2.4D syncro - nafta
mynames
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 01 říj 2006, 19:34
Bydliště: Dvůr králové

Příspěvek od mynames »

a to s tou homologaci BOHUDIK ze nic takoveho neni pac bychom museli vsici mit v autech homologovane sady ktere by stali daleko vic chechtaku nez kdyz si to delame takhlen po domacku sami a navic vis jak by sel olej s cenou nahoru kdyby tohle bylo lidem více známo jak se jezdi na olej?
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG :-) nyní T4 long 2.4D syncro - nafta
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

Jestli si tuhle cast diskuzniho fora poradne precetl, tak by si zjistil ze tech "hejblat" v motoru az tak moc nepribude a pokud vse dobre tepelne zaizolujes tak jak ma tak si toho urcite nevsimnou. (spise je nenapadne nad necim takovym spekulovat).

Horsi to muze byt na STK, tam by klukum mohla snad vadit jen ta pridavna nadrz.

Ale i tak, system je to jednoduchy a lze ho lehce demontovat.

Co se tyka homologace na system jako takovy, myslim si ze u nas v CR zatim nikdo prestavby oficialne s homologaci neprovadi. Na otazky legalizace prestavboveho systemu v autech odpovida firma europecon takhle: http://automotive.europecon.net/cs/pres ... a-leg.html
E91 N52B30 :)
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

mynames: kurna!! ja nez to dopsal, tak tys to zvladl nadvakrat!! (LOL)
E91 N52B30 :)
mynames
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 01 říj 2006, 19:34
Bydliště: Dvůr králové

Příspěvek od mynames »

Radim205D píše:mynames: kurna!! ja nez to dopsal, tak tys to zvladl nadvakrat!! (LOL)
:D :D :D i to se stava :D
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG :-) nyní T4 long 2.4D syncro - nafta
Josef
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 24 srp 2006, 12:02

Příspěvek od Josef »

Mě chytili policajti, za 70 na přejezdu. Jeli kus za mnou než mě předjeli a pak vůbec nic a to jsem to ještě před nima nechal chvilku klapat, aby vychladlo turbo.
PeterG
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 20 čer 2006, 09:06
Bydliště: Bratislava, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Je to individualne

Příspěvek od PeterG »

No neviem, ake mas auto. Mne to prvych 8.000 km slapalo bez problemov bez uprav. Potom to zacalo dost blbnut. Nestabilny chod motora, pravdepodobne zanesene trysky atd. Nestalo mi to za to a tak jazdim uz len na naftu. Ale myslim si, ze ak by si jazdil dlhsie trasy, nebudes mat problemy. Mne sa nestihne z domu do prace ani zohriat motor. Asi preto nastali problemy. Vsetko sa lahsie zanasalo. V prvych 8.000 km, som vela jazdil mimo mesta, niekedy aj niekolko 100-kilometrovych ciest. Vtedy som nemal problemy. Dokonca nebol ani rozdiel v spotrebe, cca 4l/100km. No na naftu idem aj pod 4l, ale to je v extremne dobrych podmienkach. V kazdom pripade som to vyriesil pripravkom na precistenie trysiek a vymenou oleja a uz som tam olej nelial. Na viacerych forach som cital, ze bez upravy sa da vklude jazdit s 30% obsahom rastlinneho oleja.
Octavia 1.9SDi,09/01.Jazdil som na 100% RO bez úprav od 04/06. Pôvodne najazdených 122tkm. Teraz už 136tkm. Po 8tkm problem. starty, nekludny motor. Posl.6tkm iba nafta.
Repk.olej=Nižšia spotreba, super výkon, Sójový=Vyš.sp. o cca 15%, horší chod.
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“