filtrování a čepování - jak na to
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
filtrační látka
zdar,
už to tady někdo zmiňoval ale teď to ňák nemůžu najít, v OBI nebo Hornbachu nebo Baumaxu nebo kde se snad má prodávat nějaká látka na filtrování rostlinnejch volejů, nevíte někdo přesně kde, abych ty vobchoďáky nemusel prolejzat všechny ?
už to tady někdo zmiňoval ale teď to ňák nemůžu najít, v OBI nebo Hornbachu nebo Baumaxu nebo kde se snad má prodávat nějaká látka na filtrování rostlinnejch volejů, nevíte někdo přesně kde, abych ty vobchoďáky nemusel prolejzat všechny ?
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
voda je na dne,lebo olej je lahsi,ale aj tak tam nejake to mnozstvo je,
taky pripravok sa mi pod ruku nedostal zatial. prevarit,to by nebol zly napad,len ci by sa to zbytocne nepredrazilo,hmm aby sa olej nespalil
jedine,tak ze do velkeho hrnca sa naleje voda a atm sa vlozi hrnec s olejom a vodou,aby ten olej sa nespalil:D heh to su experimenty
taky pripravok sa mi pod ruku nedostal zatial. prevarit,to by nebol zly napad,len ci by sa to zbytocne nepredrazilo,hmm aby sa olej nespalil
jedine,tak ze do velkeho hrnca sa naleje voda a atm sa vlozi hrnec s olejom a vodou,aby ten olej sa nespalil:D heh to su experimenty
Musim se priznat ze jsem na to jeste nemel cas. Na prelejvani je to pomale.
Ja to chci na cerpani pres jemny filtr jako finalni proces filtrovani.Ted je mym hlavnim problemem sehnat nejake slusne auto. Dily na stavbu filtrace pres kompresor uz mam, tak snad si tedkom na to najdu cas a taky doufam ze to bude fungovat.
Ja to chci na cerpani pres jemny filtr jako finalni proces filtrovani.Ted je mym hlavnim problemem sehnat nejake slusne auto. Dily na stavbu filtrace pres kompresor uz mam, tak snad si tedkom na to najdu cas a taky doufam ze to bude fungovat.
E91 N52B30
Tak jak jsem byl upozornen Juliem Tabim a naprosto s nim ted souhlasim ze KOMPRESOREM Z LEDNICKY CERPAT JAKOUKOLIV KAPALINU NELZE !!
Byla to jen moje spatna uvaha a test mi to jen potvrdil.
Kompresor olej nasal ale pak uz ho nebyl schopen vytlacit pres vystup a zastavil se. Po dlouhem samovolnem vyliti oleje zpet pres vstup (sani) kompresor opet funguje.
Byla to jen moje spatna uvaha a test mi to jen potvrdil.
Kompresor olej nasal ale pak uz ho nebyl schopen vytlacit pres vystup a zastavil se. Po dlouhem samovolnem vyliti oleje zpet pres vstup (sani) kompresor opet funguje.
E91 N52B30
Přemýšlím jestli by v praxi fungovalo tlačit olej ze sudu kompresorem. Zkoušel někdo skrz jeden otvor prostrčit trubku až ke dnu a zavařit do víčka aby těsnilo. a do druýho zadělat trubku pro tlak z kompresoru. Teoreticky tlak uvnitř vytlačí trubkou olej ven. Jen jsem to nezkoušel a nevím jakej průměr aby sud nebouchl nebo to nešlo. Mám zkoušky na ADR věci a podle knížky se pokusím rozluštit kód UN. Měl by tam být taky tlak. Jen se ptám abych neudělal nějakou kravinu.
Myslím si o tom tohle: fugovat to určitě bude, tak 1-2 barry tam můžeš natlakovat v asi pohodě (je to tlak cca 10-20m vodního sloupce), ale tlakovat běžným kompresorem 200l sud, zvlášť když bude už poloprázdný, bude trvat dost dlouho a podle mě tě nebude bavit u toho stát.
Rozumná cesta podle mě je čerpadlo na olej s tankovací pistolí. Sací hadici dáš do čeho chceš (sud, barel, kýbl...), zapojíš do zásuvky a už tankuješ. Já to mám a jsem nadmíru spokojen. Stálo to 89,- euro. Myslím že podobný zařízení nabízí i europecon, ale za víc.
Rozumná cesta podle mě je čerpadlo na olej s tankovací pistolí. Sací hadici dáš do čeho chceš (sud, barel, kýbl...), zapojíš do zásuvky a už tankuješ. Já to mám a jsem nadmíru spokojen. Stálo to 89,- euro. Myslím že podobný zařízení nabízí i europecon, ale za víc.
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)