Chcípl mi peugeot 307

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
vladosr
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 26 bře 2007, 18:25
Bydliště: SK BB kraj

Příspěvek od vladosr »

Tak si pomoz ako vies , zapoj cerpadlo priamo po kluciku / samo ze cez poistku / a 40 krat skusaj klucikom kym ti nabehne riadiacka a potom startuj .
Peugeot Partner HDi 10/2001 , ABS,KLIMA,TEMP,PP
majlan
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 15 pro 2010, 20:41
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od majlan »

vladosr píše:Tak si pomoz ako vies , zapoj cerpadlo priamo po kluciku / samo ze cez poistku / a 40 krat skusaj klucikom kym ti nabehne riadiacka a potom startuj .
Jenže on nejde proud ani na pojistku 15 odkud jsou napájeny solenoidy na egr, regulátor vysokého tlaku nafty a lamda sonda. Prostě nejde celá řada těch levých pojistek v BSM, kromě pojistky č.1 tam proud jde. Ostatní č.9, 10, 11, 12, jsou světla. Ty jsou asi vypnuty když to je v economic mode, ne?
Peugeot 307, 2.0 HDI, 66Kw, 2002
majlan
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 15 pro 2010, 20:41
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od majlan »

Obrázek

Na konektoru 16V NR/20 MOT na pinu3 odtud jde kabel 1226 na řídící jednotku.

Obrázek

Tady je to spodní třetí kabel z prava (hnědý). Jakmile zapnu zapalování a z pojistkovky se ozve bručení, zapojím zkoušečku(klasika žárovka) na mínus baterky a tenhle třetí kontakt ŘJ přestane v ní bzučet a na palubce se rožne kontrolka motoru. Čerpadlo v nádrži, ale nejede. Zajimavé je že když připojím zkoušečku na BSM na ten pin 3 bzučení nepřestane. Ten kabel 1226 je v pohodě tj. nepřerušený.
Peugeot 307, 2.0 HDI, 66Kw, 2002
majlan
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 15 pro 2010, 20:41
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od majlan »

vladosr píše:Tak si pomoz ako vies , zapoj cerpadlo priamo po kluciku / samo ze cez poistku / a 40 krat skusaj klucikom kym ti nabehne riadiacka a potom startuj .
Psal jsem ti sz
Peugeot 307, 2.0 HDI, 66Kw, 2002
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1986
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Co pojistky ve spodním patře?
***VAG,PSA,Renault***
majlan
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 15 pro 2010, 20:41
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od majlan »

chosepm píše:Co pojistky ve spodním patře?
Ty jsou v pořádku.
Peugeot 307, 2.0 HDI, 66Kw, 2002
majlan
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 15 pro 2010, 20:41
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od majlan »

majlan píše:
chosepm píše:Co pojistky ve spodním patře?
Ty jsou v pořádku.
Tak už vyměněny čtyři BM 34 a stále to nejede a nejede. Musí být stejné číslo co je na BM nebo je to jedno. Staré po zapojení funguje vše jak má kromě relátka co ovládá pod. čerpadlo. Ostatní BM po zapojení to hrčí v hlavním relé, nesepne je tam malé napětí, zkoušel jsem jak B3 tak i B4. Kde je zakopaný pes? Kvíz dnešního dne. Moc díky za nějakou radu.
Peugeot 307, 2.0 HDI, 66Kw, 2002
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1986
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

pin 3 pin 3
hlavně musíš mít napětí na pojistce F8
a po zapnutí zapalování kostru na pinu 13 drát 1229, jinak to nemůže šlapat.

Pokud tam kostra nepujde, ukostři a nastartuj...
***VAG,PSA,Renault***
majlan
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 15 pro 2010, 20:41
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od majlan »

chosepm píše:pin 3 pin 3
hlavně musíš mít napětí na pojistce F8
a po zapnutí zapalování kostru na pinu 13 drát 1229, jinak to nemůže šlapat.

Pokud tam kostra nepujde, ukostři a nastartuj...
Na pojistce F8 proud je a po zapnutí zapalování na 13 pinu štekru 16V NR kostra není. Ten drát má růžovou barvu, bojím se abych něco nespálil tím přímým ukostřením, tak jsem to ukostřil na řj a zároveň na ni aktivoval relé pro čerpadlo ručně. Nicméně, naftu to tlačí, ale po otočení klíčkem to startne a po cca 2sec. to zdechne. Pak už nenastartuji. Musím odpojit drát co jsem aktivoval čerpadlo na řj, znovu připojit a zase nastartuji na 2 sec a tak pořád dokola. Že by se něco podělalo jak to dlouho stojí?
Peugeot 307, 2.0 HDI, 66Kw, 2002
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1986
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

no když ukostříš ten drát, čerpadlo už by mělo běžet!...neni třeba ho napájet jinak u jednotky.
Řídící jednotka motoru po zapnutí klíče mínus pólem po tomhle drátu ovládá hlavní napájecí relé v BSM. Pokud tam mínus pól neni, ani BSM neřeš...chyba je v ECU.

Smaž závady, 1229 kousek ohol, ukostři, natoč na ty 2sekundy a vyčti pamět co tam bude. Ta závada EGR tam možná zůstane (tim jak se to ukostří), možná deaktivace 3. pístu a regulátor tlaku. Mělo by to ale běžet přád, ne 2 sekundy. Ještě tam bude nějakej problém. Možná bude z toho šachování zablokovaná jednotka motoru...

Tu BSM tam dej původní ;)

Hlavní je docílit toho aby ten motor běžel...pak se ta chyba v povelu od ECU dá obejít přidáním relé, nebo možná přehrátím softu ECU.
***VAG,PSA,Renault***
majlan
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 15 pro 2010, 20:41
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od majlan »

chosepm píše:no když ukostříš ten drát, čerpadlo už by mělo běžet!...neni třeba ho napájet jinak u jednotky.
Řídící jednotka motoru po zapnutí klíče mínus pólem po tomhle drátu ovládá hlavní napájecí relé v BSM. Pokud tam mínus pól neni, ani BSM neřeš...chyba je v ECU.

Smaž závady, 1229 kousek ohol, ukostři, natoč na ty 2sekundy a vyčti pamět co tam bude. Ta závada EGR tam možná zůstane (tim jak se to ukostří), možná deaktivace 3. pístu a regulátor tlaku. Mělo by to ale běžet přád, ne 2 sekundy. Ještě tam bude nějakej problém. Možná bude z toho šachování zablokovaná jednotka motoru...

Tu BSM tam dej původní ;)

Hlavní je docílit toho aby ten motor běžel...pak se ta chyba v povelu od ECU dá obejít přidáním relé, nebo možná přehrátím softu ECU.
Moc díky, za rady. Ukostřil jsem to, na pin13 a nic nenastalo, snad to jen cvaklo nic víc. Tak jsem to ukosřil na řj (aby nebzučelo relé) a zároveň i pal. čerpadlo aby se zaplo. Zkusil nastartovat a držel jsem to v točkách cca 30vteřin pak něco píplo a napsal antipolution fault a zdechlo to v těch otáčkách. Diagnostika psala stále egr- klapka zkrat na kostru, obvod el.magnetického ventilu zkratován nebo přerušen,dále pak to co jsi napsal deaktivator 3. pístu zkrat nebo přerušen a něco nízký tlak (unik)paliva, ale ten unik po smazaní se už neobjevil.
Peugeot 307, 2.0 HDI, 66Kw, 2002
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1986
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

ten drát 1226 kterej řešíš nevim k čemu je dobrej. Jen se chytám závady, který jsi popsal na začátku a to, že nemáš napětí na pojistkách F2 a F15 a že nejede čerpadlo. Z toho plyne, že ti nespíná napájecí relé v BSM. To je ovládaný po drátu 1229 (BSM pin 13). Pokud ten drát naholíš, dáš na něj zkoušečku a druhej konec na + baterky, po zapnutí klíče musí svítit. Pokud nesvítí, je chyba v řj motoru. Pokud svítí, je chyba v BSM.
Kostry vedoucí do BSM jsi prosvítil?
Naposledy upravil(a) chosepm dne 08 úno 2011, 20:30, celkem upraveno 2 x.
***VAG,PSA,Renault***
majlan
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 15 pro 2010, 20:41
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od majlan »

chosepm píše:nechápu :) bavíme se o jednom drátu...
když ho ukostříš u ECU, tak se děje něco jinýho, než když ho ukostříš u BSM? Když dáš zkoušečku na + baterky a na a2 B konektoru 1229, zapneš klíč tak svítí nebo ne? Po tom cvaknutí jak jsi psal, by mělo běžet čerpadlo...
Nene, já ukostřuji na ECU jiný kablík je v prostřední pozici asi uprostřed ECU (zelený), jsou tam dva vedle sebe(zelené) tak ten pravý. Teď si nepamatuji číslo, ale jak ho ukostřím přestane bzučet hlavní relé a rožne se mi kontrolka motoru. Jenže nejde čerpadlo dopravní, tak ukostřuji relé ručně je to ten drátek druhý zprava ve spodní řadě ECU(hnědý). Pak slyším jak tlačí naftu, jdu natočit no a nastane cyklus, který jsem už popisoval.
Peugeot 307, 2.0 HDI, 66Kw, 2002
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1986
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

majlan píše:
chosepm píše:nechápu :) bavíme se o jednom drátu...
když ho ukostříš u ECU, tak se děje něco jinýho, než když ho ukostříš u BSM? Když dáš zkoušečku na + baterky a na a2 B konektoru 1229, zapneš klíč tak svítí nebo ne? Po tom cvaknutí jak jsi psal, by mělo běžet čerpadlo...
Nene, já ukostřuji na ECU jiný kablík je v prostřední pozici asi uprostřed ECU (zelený), jsou tam dva vedle sebe(zelené) tak ten pravý. Teď si nepamatuji číslo, ale jak ho ukostřím přestane bzučet hlavní relé a rožne se mi kontrolka motoru. Jenže nejde čerpadlo dopravní, tak ukostřuji relé ručně je to ten drátek druhý zprava ve spodní řadě ECU(hnědý). Pak slyším jak tlačí naftu, jdu natočit no a nastane cyklus, který jsem už popisoval.
Jedu právě podle čísel, barvy mi nic neřikaj a 3 kon. hdi tu ted nemam :)
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1986
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

chosepm píše:ten drát 1226 kterej řešíš nevim k čemu je dobrej. Jen se chytám závady, který jsi popsal na začátku a to, že nemáš napětí na pojistkách F2 a F15 a že nejede čerpadlo. Z toho plyne, že ti nespíná napájecí relé v BSM. To je ovládaný po drátu 1229 (BSM pin 13). Pokud ten drát naholíš, dáš na něj zkoušečku a druhej konec na + baterky, po zapnutí klíče musí svítit. Pokud nesvítí, je chyba v řj motoru. Pokud svítí, je chyba v BSM.
Kostry vedoucí do BSM jsi prosvítil?
???
***VAG,PSA,Renault***
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“