Chcípl mi peugeot 307

Moderátoři: šulda, Moderátoři

dol
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 01 led 2014, 12:36

Příspěvek od dol »

Ahoj porad mě kloudného auto elektrikáře.Děkuju
vikino
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 21 kvě 2007, 11:05

1.6HDi 16 80kW

Příspěvek od vikino »

Zdravim vsechny, resim tady perlu v podobe 307SW 1.6HDi 80kW, rok 2004,
dela to to, ze normalne jezdi, pak si vzpomene, ze zdechne, tak zdechne, driv pomalaha odpojit baterka a pak hned chytnul, v RJ motoru byly zavady EGR, nizky tlak na railu, vicko nadrze a pak dalsich blbosti, kdyz motor bezi, tlaky na railu jsou naprosto v poradku, regulace reguluje, jak ma, vstriky OK.
Dneska uz nepomohlo ani odpojit baterku, tak to privezli na podvalu, pohrabal jsem se kolem BSM B2, vyndal jsem a rozdelal BSM, nikde nic, zadny studenak, kostry co jsem nasel, tak jsou OK, cerpadlo v nadrzi to nema.
Zadelam zpatky BSM a normalne nastartuju, tak ted nevim, kde byl zakopany pes a nechci jim to dat, kdyz nevim, co s tim je, predpokladam, ze to zase nekde zdechne. Nemate nekdo napad, co by to mohlo delat? Palivofiltr vymenen, vysokotlak sitko vycisteno, plovak v nadrzi vycisteny, nafta neprisava fales, je to nekde v elektrice...
Jo a relatka, co jsou na krabici u BSM, dvojrele a to normalni rele co tam je, tak na to nemaji vliv, kdyz je vytahnu, tak to normalne startuje, tzn. i kdyby byly v tahu, tak to musi chytit...

Vitek
Oct I., 1.9tdi, PP764, vlastni soft :-)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

A co spínací skřínka?
nepropadat panice...
vikino
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 21 kvě 2007, 11:05

Příspěvek od vikino »

V cajku,vsechno spina,starter toci,X-kontakt funguje...
Oct I., 1.9tdi, PP764, vlastni soft :-)
vikino
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 21 kvě 2007, 11:05

Příspěvek od vikino »

V cajku,vsechno spina,starter toci,X-kontakt funguje...
Sorry,pisu z mobilu,tak to slo dvakrat
Oct I., 1.9tdi, PP764, vlastni soft :-)
Tommy35
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 17 led 2019, 01:13

Příspěvek od Tommy35 »

Zdravin vas panové koukám ze problem s peugeoty je celkem rozšireny jev. Mám taky problém dostala se mi do ruk 406 hdi 80 kw pise zavadu nizkeho napeti regulatoru objemu paliva a ridici obvod rozpojeny na regulatoru tlaku paliva. Vylučovaci metodou a zkousenim vymeny vsech cidel paliva se dostavil zaver ze jde o regulator ktery ma napeti z řj a pokračuje do potenciometru plynu. Auto se chovalo tak že po zahrati při otackach nad 3000 zdechlo po vypnuti klicku a chvilce cekani chytlo a dalo se jet s rozvicenym motorem do 2000 otacek. Nad tyto otacky zase chciplo a porad dokola. Ted uz nejde ani nastartovat. Vymeneno rele regulace tlaku paliva. A porad nic. Draty jsou pruchozi bez odporu kostry ocisteny. Kdyz odpojim hadici privodu na vysokotlak cerpadlo mam tlak 2 bary což je spravně ale za vysokotlakym cerpadlem po odpojeni trubky jen curek nafty. Zjistil sem že v aute je ten novejsi motor co ma mit 3 solenoidy a podtlakovou klapku. Pro tento motor by mela byt 118 pinova jednotka ale v aute je 88pin. Je mozny aby to takhle predtim jezdilo? Co nechapu tak at odpojim jakykoliv cidlo tak mi diag napise ze je odpojeny kdyz odpojim onen regulator tlaku na vrchu na cerpadle konektor s dvema piny tak diag pise zadny chybovy kod. A kdyz odpojit potenciometr plynu zavady o cidlech co jsem psal na zacatku zmizi a napise jen odpojeny potenciometr plynu. Uz sem z toho debil.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Kdysi bylo nepsané pravidlo, že když se objevují různé závady, zdaleka se sebou nesouvisející a je jich moc a najednou málo, tak pokud jsou všechna ukostření a přívody proudu o.k. je na vině mozek, který trpí schizofrenií tištěných spojů a různých minisoučástek a pimpišů uvnitř... :D
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14271
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Prověřil bych napájecí relé Bitron / červenohnědé / u řídící jednotky motoru.
Před lety jsem takto řešil P406-2.0HDi občas jela občas ne, pak už zhasla definitivně a odcházelo až definitivně zdechlo tohle relé.
Tommy35
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 17 led 2019, 01:13

Příspěvek od Tommy35 »

Právě u bitronu jsem našel lehce napaleny drat. Bitron vyměněn draty pruchozi. Nevíš jaké tam má být napětí popřípadě schéma co kam vede? Včera mi auto po 3 dnech opět chytlo a jelo závada žádná. Po ohřátí na provozni teplotu a ujetí 10 km jsem přišlápl plyn na podlahu a opět chcíp... (LOL) auto už si ze mě dělá dobrý den... věřím že když ho pujdu dnes nastartovat tak zase nechytne...
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“