Volvo V70 II, 2003, 96 kW, hádanka

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Toirtap
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 25 čer 2010, 10:08
Bydliště: Náchod

Volvo V70 II, 2003, 96 kW, hádanka

Příspěvek od Toirtap »

Ahoj odborníci. Co by jste řekli hodnotě v kroužku že znamená ???Obrázek
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

že je v prdeli vstřik..y
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nebo bez komprese
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Toirtap
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 25 čer 2010, 10:08
Bydliště: Náchod

Příspěvek od Toirtap »

No...to je otázka který vlastně. Jsou ty hodnoty - nad nulou v pořádku??? Ten s nulou je hodnota na válci s novým CR vstřikem. Na pátem bylo také hrozné číslo, tak jsem jej nechal koupit také nový, ale změřením se ukázalo, že hodnota na pátém byla dokonce ještě 42. V servisu po té tvrdili, že je to u Volva normální - autorizovaný servis!!!
Zajímá mě tedy co na to fórum.
Díky.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Nejsem žádný specialista, ale řekl bych, že ty trysky 1,2,3 jsou ojeté a přibližně ve stejném stavu, čtvrtá je nová a pátá je zmetek... :)
nepropadat panice...
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 676
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od lesek »

předem sorry... jericho-3 koukni prosím na SZ, potřeboval bych s něčím poradit. díky Lešek
Skoda Octavia 1,9TDI, 96kW, ASZ__VW T4 Multivan 2,5TDI, 111kW, AXG__VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ__Skoda Fabia II combi 1,9TDI, 77kW, BSW
Toirtap
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 25 čer 2010, 10:08
Bydliště: Náchod

Příspěvek od Toirtap »

jericho-3: jojo, máš pravdu, jenže proč se hodnota na 5tým hrnci ještě zvýšila (na 42) když jsem tam vrznul nový CR vstřik? To nechápu.
Uživatelský avatar
Pepa1
Přispěvovatel
Příspěvky: 572
Registrován: 03 čer 2007, 09:21

Příspěvek od Pepa1 »

Toirtap píše:jericho-3: jojo, máš pravdu, jenže proč se hodnota na 5tým hrnci ještě zvýšila (na 42) když jsem tam vrznul nový CR vstřik? To nechápu.
Pokud jsi tam dal nový, měl by se zřejmě nakódovat do jednotky, aby s ním uměla jednotka správně zacházet.

Pořadí pálení je zde 1,2,4,5,3.
Tzn., že dávku 5.válce může ovlivnit i špatně pracující 4.válec - jednotka měří zrychlení, které dá ten který válec klice a koriguje dávky tak, aby byl chod motoru plynulý.

Jinak nejspolehlivější na odhalení vadného vstřiku je test na přepadech ve volnoběhu.
Lepší je měřit, než někomu věřit.
Odpovědět

Zpět na „Evropské vozy - ostatní“