Nissan Navara 2006
Napsal: 18 pro 2010, 08:35
Moc Vás prosím o radu
Jakmile šlo počasí pod nulu, tak studený start až na podruhé. Po naskočení motoru nestabilní chod - kolísání otáček 950-1200, nic moc zvuk , po cca 15-20 vteřinách běží normálně. Myslí, že větší množství dýmu od výfuku. Přes den pokud nevystydne motor vše stále OK až zase ráno po delším stání. Auto v provozu 4,5 roku, najeto 97tis. Nechal jsem vyměnit žhavící svíčky /poté nastartovaní ráno hned napoprvé avšak kolísání otáček stejné/. Následně jsem auto odvezl do Nissana, kde vyměnili palivový filtr /předtím měněn před rokem před 18tis km/. Problém stejný. Po dohodě s Nissanem vyndány vstřiky a odvezeny do Diesel servisu na provedení testu. Paní z Nissanu mi následně sdělila, že vstřiky neprošly testem /hodnoty na spodní hranici/ a že je nutné je všechny 4 vyměnit /1ks 9500Kč/. Výměnu jsem nechtěl, požádal jsem pouze o nějaké pročištění. Včera jsem si auto vyzvedl, sdělili mi, že oprava je bez záruky jelikož jsem nechtěl výměnu vstřiků. Jízda autem domů se mi zdála velice lepší v zátahu motoru. Dnes ráno -13St. start a kolísání otáček stejné. Po zahřátí motoru straty bez problému.
Takže v Nissanu jsem prakticky nechal 10tis za nic.
Hodnoty z testu /přepíši celý test/
NOP Limits: 100-110Bar
B/L Limits: 100-200Bar
B/L Time: 20.0 - 90.0 seconds
Inj. NOP B/L Time Results
1. 87 23.0 FAIL
2. 89 24.3 FAIL
3. 80 21.4 FAIL
4. 80 26.6. FAIL
Moc prosím o radu jak dál postupovat. Díky Roman
Jakmile šlo počasí pod nulu, tak studený start až na podruhé. Po naskočení motoru nestabilní chod - kolísání otáček 950-1200, nic moc zvuk , po cca 15-20 vteřinách běží normálně. Myslí, že větší množství dýmu od výfuku. Přes den pokud nevystydne motor vše stále OK až zase ráno po delším stání. Auto v provozu 4,5 roku, najeto 97tis. Nechal jsem vyměnit žhavící svíčky /poté nastartovaní ráno hned napoprvé avšak kolísání otáček stejné/. Následně jsem auto odvezl do Nissana, kde vyměnili palivový filtr /předtím měněn před rokem před 18tis km/. Problém stejný. Po dohodě s Nissanem vyndány vstřiky a odvezeny do Diesel servisu na provedení testu. Paní z Nissanu mi následně sdělila, že vstřiky neprošly testem /hodnoty na spodní hranici/ a že je nutné je všechny 4 vyměnit /1ks 9500Kč/. Výměnu jsem nechtěl, požádal jsem pouze o nějaké pročištění. Včera jsem si auto vyzvedl, sdělili mi, že oprava je bez záruky jelikož jsem nechtěl výměnu vstřiků. Jízda autem domů se mi zdála velice lepší v zátahu motoru. Dnes ráno -13St. start a kolísání otáček stejné. Po zahřátí motoru straty bez problému.
Takže v Nissanu jsem prakticky nechal 10tis za nic.
Hodnoty z testu /přepíši celý test/
NOP Limits: 100-110Bar
B/L Limits: 100-200Bar
B/L Time: 20.0 - 90.0 seconds
Inj. NOP B/L Time Results
1. 87 23.0 FAIL
2. 89 24.3 FAIL
3. 80 21.4 FAIL
4. 80 26.6. FAIL
Moc prosím o radu jak dál postupovat. Díky Roman