Stránka 1 z 1

Punto 1.9JTD 2000

Napsal: 22 pro 2006, 21:50
od safaro
Zdravim :?
Motor tahne od 1500ot suprove. ale kolem 3000 ot nahle straci vykon. Neni to tak hrozne, ale je to znat. Pride mi, ze dochazi k omezeni davkovani paliva(jako kdyz dam nohu z plynu).

Protoze - Jak ruzne slapu na plyn tak sou taky slyset ruzne ventyly. treba kdyz seslapnu plny plyn (ventyly se stisi) a pak trochu povolim (a zacvakaji trochu vic) a to se prave stane pri tech 3000ot ale s rozdilem, ze mam nohu na podlaze.

Tak nevim jestli to je normalni :-(

Punto bylo bourane, narazovy vypinac byl vyskoceny.
Vadi, kdyz bych jezdil s odpojenou vahou vzduchu?
Na diagnostice sem nikde nebyl. Najeto 50tkm
:?
Diky za odpovedi

Napsal: 24 pro 2006, 09:07
od Děděk
No začal bych kontrolou rozvodů,jestli to není skočený

Napsal: 24 pro 2006, 11:04
od mato
pozri ci nie je medzi vahou a turbom nejaky plastovy tlmic sania a ci nie je po buracke deravy a a saje to ade mimo vahy. mal som to na jednom jtd a chovalo sa to podobne

Napsal: 24 pro 2006, 11:50
od machy1118
nám to samé dělalo na fabii, do 3000 jela jak ďas a potom jako by umřela. Tak jsme vymenily váhu vzduchu a valila až do 4500

Napsal: 25 pro 2006, 01:42
od safaro
Diky moc za odpovedi
K te vaze vduchu - jeji zivotnost je dana poctem najetych kilometru nebo starim? A ze by odesla po 50tkm?

Skusim ji odpojit - jestli bude naka zmena

Napsal: 03 dub 2007, 19:28
od alibaba
Ja mám tiež 1,9 JTD r.v. 2000 a mám ten istý problém.
Myslel som si že je to spôsobené bmedzovačom .
Ale mne stiahne otáčky nen na 1,2 a 3 prevodovom stupni na 4 a 5 to ide hladko cez 3000 ot/min.

najazdené 94000 km

Napsal: 12 dub 2007, 19:58
od constantin
taky jsem mel ten problem a vycistil jsem vzduch. vahu a zase frci nad 3000

váha vzduchu

Napsal: 27 kvě 2007, 08:05
od proc
Taky mě můj Punťa umírá na 3000 ot...Čím jste čistily tu váhu vzduchu? Znamená to že může být zaprášená, nebo od čeho znečištěná? Dá se jezdit bez té váhy? Díky za reakce.

Napsal: 06 čer 2007, 14:12
od proc
Takže jelikož jsem po koupi v bazaru měl na Punťu čtyři měsíce (nebo 4000 km) záruku, rozhodl jsem se netáhnoucí a umírající motor na 3000 ot. reklamovat. Vše proběhlo po osobní návštěvě a dohodě ZDARMA a na počkání (cca 1 hodina) přímo v servisu autobazaru.Byla potvrzena závada na váze vzduchu, která byla vyměněna a z autíčka je tedy pěknej dravec :-) Zřejmě byla váha vadná už při koupi, ale neměl jsem s čím porovnat, takže jsem to nepoznal a docela jsem čučel, jak to jede...Byl jsem mile překvapen přístupem technika který vyřizoval moji reklamaci. Na závěr musím dodat, že vše se odehrálo v autobazaru AAA Pardubice. Děkuji tímto panu Pětiočkovi a lidem tady na fóru, kteří mě vlastně k závadě a její identifikaci svými příspěvky dovedli.
Punto 1,9 JTD 80 brm, brrrm :-)

Napsal: 17 zář 2007, 13:21
od alibaba
Viete mi popísať kde sa tá váha vzduchu nachádza?
Alebo poslať fotku.
Skúsil by som si to aj ja skontrolovať

Vďaka

Napsal: 17 zář 2007, 13:38
od proc
Váha vzduchu se nachází vzduchovém potrubí za vzduchovým filtrem směrem k motoru. Když se podíváte shora na víko filtru, tak kousek vlevo dole skoro u dna filtru...je tam jasně vidět na potrubí, které vede z toho filtru takovej nálitek a na něm konektor. Pokud se auto dusí kolem 3000 ot. tak zkusit konektor odpojit. Pokud se po odpojení lehce přes ty 3000 přehoupne, tak je ta váha špatná. Někdy prý pomůže vyčistit, ale nevím čím, nedělal jsem to...

Napsal: 17 zář 2007, 17:49
od zdenek11
Váha vzduchu tam není ,nic se tam neváží. (LOL)

Napsal: 17 zář 2007, 18:42
od proc
No ona to není zrovna "decimálka" je to taková jiná váha... nebo hmotnostní čidlo vzduchu, jak kdo chce...(rofl)