1,3 MPI vaří

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Viktor.88
Přispěvovatel
Příspěvky: 733
Registrován: 29 dub 2008, 21:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Jilemnice

1,3 MPI vaří

Příspěvek od Viktor.88 »

Pánovi prasknul chladič ale dolejval vodu, přes noc to zmrzlo. Dal se novej, ale od tý doby to vaří, všechno rozmrzlo, zátky nevylítali, emulze není, jakmile se povolí víčko na chladiči tak se hrne vzduch do nádobky. typoval bych to na těsnění pod hlavou, ale ještě mě napadlo jestli nezamrzla vrtulka na pumpě a jestli se ted náhodou neprotáčí, pač ke mě přijel s ledem v hadicích. Co typujete vy??? Diky.
Uživatelský avatar
miklopan
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 04 pro 2009, 11:38
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od miklopan »

Nejprve nechat pořádně rozmrznout, pak teprve zjistíš zda se něco stalo, nebo bude potřeba začít opravovat ;). Pokud byla zamrzlá hadice, tak to přece nemůže dobře chladit, když voda nekoluje
Naposledy upravil(a) miklopan dne 29 pro 2010, 21:34, celkem upraveno 1 x.
Seat toledo 1.9D, Golf cabrio III 1.8i, Golf II 1.6L ,Ford escort RS2000
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Odpovědi: 0
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Ked to spravne uvaril tak tam bude treba nove tesnenie a ked bude dole hlava tak vidiš na tu vrtulku. Niekde začať aj tak musiš.
Viktor.88
Přispěvovatel
Příspěvky: 733
Registrován: 29 dub 2008, 21:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Jilemnice

Příspěvek od Viktor.88 »

Všechno rozmrzlo, pak až se dal chladič...
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

urcite je vytlacene tesnenie
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

K tomu křivá hlava a v tom nejhorším případě ještě utopené vložky.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jestli je v pořádku vodní čerpadlo zjistíš tak že z přepadu do expansky chvístá voda,

pak vytáhneš přepadovou hadici z expansky upceš ji svíčkou a na expansku nasadíš desítku hadici a tu dáš do petlahve s vodou pokud bude lítat jedna bublina za druhou

tak zavčas sdělej hlavu, jak ti zareznou šrouby a pohřbíš motor miloš
Viktor.88
Přispěvovatel
Příspěvky: 733
Registrován: 29 dub 2008, 21:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Jilemnice

Příspěvek od Viktor.88 »

hlavu jsem ani nesundával, rozdělal jsem pumpu a vrtulka byla z hřídýlky pryč... Nastartoval jsem dolil fridex a vše je OK...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Viktor.88 píše:hlavu jsem ani nesundával, rozdělal jsem pumpu a vrtulka byla z hřídýlky pryč... Nastartoval jsem dolil fridex a vše je OK...
mně to zatím nepotkalo, aby se u l.3 poškodila vrtulka neproběhla ti tam nějaká matka nebo součástka? miloš
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7565
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

spiš asi vrtulka zamrzla.. a při pokusu o start bylo hotovo
Dushky888
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 29 srp 2009, 09:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Michalovce

Příspěvek od Dushky888 »

stalo sa toto iste aj mojemu kamosovi na sluzobnej Felde. Boli na nej dvaja sofery spoliehali sa jeden na druheho ze ten druhy vymenil chladiacu zmes. Az raz prisiel cez vykend mraz -15 a pondelok v nej cosi zahrkalo a zacala sa prehrievat. Mrazovky zostali nedotknute, len zamrznuta voda v cerpadle pri startovani pretocila vrtulku na oske. Vymena vodneho cerpadla to vyriesila....
Octavia Combi Elegance 1.9 TDI 81kw ASV
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tak to já startoval feldu l.3 ve velkém mrazu kde byla kapalina podle refraktometru na mínus dva na to jsme došli až pozděj

bylo tak mínus 15 zapískal řemen, z řemene se zahulilo zasmrádl pumpa se urvala ale nepoškodila, tak jsme auto asi desetkrát nastartovali až vyletěla teplota a chcípli až rozmrzlo hodinka a půl no a pak jeli domů, felda jezdí dodnes bez poškození ;) miloš
Viktor.88
Přispěvovatel
Příspěvky: 733
Registrován: 29 dub 2008, 21:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Jilemnice

Příspěvek od Viktor.88 »

Taky jsem resuscitoval už pár felicii a favoritů, ale pumpa vždycky vydržela
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Viktor.88 píše:Taky jsem resuscitoval už pár felicii a favoritů, ale pumpa vždycky vydržela

voktore já měl nedávno výdrb že teče pumpa na fáčku, borec si ji koupil a přehodit ji chtěl tak že by vyhulil dvě cíga a jel dál tak se i stalo a pumpa tekla zas, no velké peklo jak jsme to skurvili,

nakonec jsme zjistili že netekla ani ta stará a byl prasklý blok u pumpy miloš
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“