Stránka 1 z 4

Ford Galaxy TDI 1Z 66KW 1996 -j2 válce-bílý kouř-VYŘEŠENO!

Napsal: 03 led 2011, 21:29
od ThrashTheTrash
Zdravím mistry:-),mám doma Galaxy TDI 170 tis km najeto ale pedály jsou ojetý tak že jsem to ještě neviděl,takže tak pul mega musí mít,ale kdo ví a majitel to doma nemohl natočit,vyflákal dvě baterky,po super radě souseda ohřívali horkvzdušnou pistolí hadici co vede od palivového filtru do čerpadla a propálili jí.Byla pak zamotaná izolačkou a dokázali rozpustit startér.Dotáhli to ke mně,udělal jsem startér,spravil hadici na čerpadle(sací hadice) a ve vnitř to jede na 4 válce nafta nepadá,ale nejde vůz zastavit,vypnu klíč a auto jede dál a kontrolky svítí,až vytáhnu relé 109 tak to funguje jak má,asi to je nadrbaný od minulýho majitele.Ale problém je ten, že venku to nechce chytnout a když to nažhaví,tak to chytne a jede to na 2 válce a zvýfuku jde nespálená nafta,strašně moc bílého kouře a vůz nejede vůbec!Komprese je 25atmosfer na všech válcích,trysky jsou OK až na třetím válci kde je snímač zdvihu jehly.Proč to jede na dva válce?Je to snímačem zdvihu jehly a tím že tryska na třetím válcí nepráší ale teče?Nebo je to nedostatečným tlakem vstřikovacího čerpadla,tudíž je to na nové čerpadlo?Děkuji za každou radu a pomoc :-)

Napsal: 04 led 2011, 08:38
od codll
co zchavicky ? na venkovni nastartovani a to chci pani nechcipne vubec nebo po delsi dobe to chcipne kdyz vipnes zapalovani?

Napsal: 04 led 2011, 11:23
od ThrashTheTrash
codll píše:co zchavicky ? na venkovni nastartovani a to chci pani nechcipne vubec nebo po delsi dobe to chcipne kdyz vipnes zapalovani?
Žhaviče jsou OK,mají odběr a když tam to relé 109 je a vypnu klíč tak motor jede furt,kontrolky svítí,prostě to nezhasne,ale spíš mě zaráží ty dva válce!!!!S tím vypnutim motoru je to asi nadrbaný v eletrice u relé 109,ale hlavně tu naftu vyřešit!!Děkuji

Napsal: 04 led 2011, 11:56
od chosepm
Mrkni se na předvstřik, možná je pozdě a koukni na žhavky venku, jestli jdou a jestli tam kutil má ty správný :-)

Napsal: 04 led 2011, 11:59
od ThrashTheTrash
Proč ale nejde vůz na 4 válce po 15 minutách klepání na volnoběh?Jde z toho jen bílký dým,podle mě je tam KO taky čerpadlo protože to neotevře trysky páč nemá dost velkej tlak!A žhaviče pořeším ještě!

Napsal: 04 led 2011, 12:05
od chosepm
ThrashTheTrash píše:Proč ale nejde vůz na 4 válce po 15 minutách klepání na volnoběh?Jde z toho jen bílký dým,podle mě je tam KO taky čerpadlo protože to neotevře trysky páč nemá dost velkej tlak!A žhaviče pořeším ještě!
15minut? :-) Tak dej demontovanej vstřik na trubku a zkus jestli práší na těch válcích co neběží...

Napsal: 04 led 2011, 12:31
od ThrashTheTrash
chosepm píše:
ThrashTheTrash píše:Proč ale nejde vůz na 4 válce po 15 minutách klepání na volnoběh?Jde z toho jen bílký dým,podle mě je tam KO taky čerpadlo protože to neotevře trysky páč nemá dost velkej tlak!A žhaviče pořeším ještě!
15minut? :-) Tak dej demontovanej vstřik na trubku a zkus jestli práší na těch válcích co neběží...
Jedině tak!Děkuji

Napsal: 04 led 2011, 14:12
od jericho-3
Zkusil bych, zda zastudena mají ty válce kompresi...Stačí jen zvedlým kolem...Když jdou trysky zatepla, měly by jít i zastudena..

Napsal: 04 led 2011, 14:53
od ThrashTheTrash
jericho-3 píše:Zkusil bych, zda zastudena mají ty válce kompresi...Stačí jen zvedlým kolem...Když jdou trysky zatepla, měly by jít i zastudena..
Kompresi sem měřil venku v minus 8 stupních,a komprese tam je těch 27 všude!A co když má na to vliv snímač zdvihu jehly,protože zde zrovna tryska teče a nepráší jak by měla.

Napsal: 04 led 2011, 19:28
od Tomas.cz
A nemáš doma nějaký ok vstřikovače?
Co se týče toho snímače, tak ho zkus odpojit na zkoušku.

Napsal: 04 led 2011, 22:50
od ThrashTheTrash
Tomas.cz píše:A nemáš doma nějaký ok vstřikovače?
Co se týče toho snímače, tak ho zkus odpojit na zkoušku.
Zítra dovezu spravený vstřikovaš na třetím válci,namontuji a uvidí se!Jak jinak poznat slabý tlak za vstřikovacím čerpadlem?To je asi tak na vymontování čerpadla a na odzkoušení.

Napsal: 05 led 2011, 12:02
od calibrator
nema to domontovane autoradio alebo hands free ?? ked sa ti niekde okolo radia spojil staly plus od baterky s plusom čo ide cez spinačku- tak ti auto pojde aj pri vypnutom kluči.. už som zažil borca čo si namontoval autoradio, a nevedel zhasnut motor :)

Napsal: 05 led 2011, 12:25
od ThrashTheTrash
calibrator píše:nema to domontovane autoradio alebo hands free ?? ked sa ti niekde okolo radia spojil staly plus od baterky s plusom čo ide cez spinačku- tak ti auto pojde aj pri vypnutom kluči.. už som zažil borca čo si namontoval autoradio, a nevedel zhasnut motor :)
Tak to nevím,fakt jsem si nevšiml,mrknnu na to:-)Děkuji za radu!!!

Napsal: 05 led 2011, 12:37
od slovacek.milos
mi to připadá že ti chčijou dva vstřiky místo aby prášili miloš

Napsal: 05 led 2011, 14:34
od ThrashTheTrash
slovacek.milos píše:mi to připadá že ti chčijou dva vstřiky místo aby prášili miloš
Vstřiky jsou OK,měl jsem je u čerpadláře,otevíraj správně až na třetím válci,kde to chčije,otevíral při 125 bar a dneska bude opraven a lupnu je tam všechny a uvidí se.Ale prostě v dílně to valí na všechny 4 a jak zamrzne,tak to jde na 2 válce jede to sotva dvacet a je to bílá dýmovnice!