padající nafta tdi AHF 81 kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59
Odpovědi: 0

padající nafta tdi AHF 81 kw

Příspěvek od 001marcus »

Je možné,. že mi padá nafta,..ovšem v průhledné hadičce neni ani bublinka?
Start po delší době(cca 10 h) stání vypadá uplně stejně jak u kolegovo octy
http://www.youtube.com/watch?v=TnAfPXuYTDY
a když to po sekundě zhasnu a znova startuju,..chytne hned
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33672
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: padající nafta tdi AHF 81 kw

Příspěvek od slovacek.milos »

001marcus píše:Je možné,. že mi padá nafta,..ovšem v průhledné hadičce neni ani bublinka?
Start po delší době(cca 10 h) stání vypadá uplně stejně jak u kolegovo octy
http://www.youtube.com/watch?v=TnAfPXuYTDY
a když to po sekundě zhasnu a znova startuju,..chytne hned
to uvidíš v té hadičce jestli ti padá nafta, múže ti ji i něco tahat donádrže podtlak, ucpaný koš i filtr, to chce jistit miloš
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33672
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nebo se dej pumpovací balonek a napumpuj ráno, ale vypadá to že ta startovací dávke není hned jak má být miloš
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od 001marcus »

koš ok, nafta v průhledné hadičce nemá žádné bubliny, až vyměním filtr ,..uvidím,jestli se to změní,..ale fakt mi připadá,..jako kdyby při prvnim startu nebyl dostatek paliva
milda.svo
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 12 led 2010, 18:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od milda.svo »

Dej zpetny ventil pred filtr a na vracecku do na drze taky nafta ti nemuze spadnout a mas to.

http://www.rostlinnyolej.cz/cs/prisluse ... til-2.html
Octavia combi 1,9 TDI 66kw motor ALH
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od 001marcus »

milda.svo píše:Dej zpetny ventil pred filtr a na vracecku do na drze taky nafta ti nemuze spadnout a mas to.

http://www.rostlinnyolej.cz/cs/prisluse ... til-2.html
o tom uvažuju,..o zpětných,..ale dal bych ho mezi čerpadlo a filtr
ale eště se zeptám
Když nasaju naftu z kanistru, nechám to přez noc(kanistr bude nad čerpadlem,...vyhodím tím možnost,že nafta padá,..žejo?
milda.svo
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 12 led 2010, 18:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od milda.svo »

Kdyz to udelas takhle tak ti nespadne nafta od privodu zkus to. Ae jeste ti muze padat nafta tou vraceckou.Zpetny ventily se davaj pred filtr a za filtr proto aby kdyz ti to pada nevysavalo naftu z filtru a cerpadla je to pekné uzavreny a nema to kam spadnout.
Octavia combi 1,9 TDI 66kw motor ALH
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

nemyslím si, že tohle je padání nafty, jestli ti to dělá to co na tom videu...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1327
Registrován: 17 zář 2009, 18:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od libor.98 »

misa.89 píše:nemyslím si, že tohle je padání nafty, jestli ti to dělá to co na tom videu...
souhlasil bych stebou
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od 001marcus »

milda.svo píše:Kdyz to udelas takhle tak ti nespadne nafta od privodu zkus to. Ae jeste ti muze padat nafta tou vraceckou.Zpetny ventily se davaj pred filtr a za filtr proto aby kdyz ti to pada nevysavalo naftu z filtru a cerpadla je to pekné uzavreny a nema to kam spadnout.
takže ve filtru to nesmí v žádnym případě "šplouchat"?
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

No vida, další s podobným problémem. Já jsem od mýho posledního postu vůbec nepohnul. Snad se něco bude dít o vejkendu.

Když jsme u toho padání nafty. Proč to padá? Nechci slyšet "podtlak v nádrži", ale proč je tam ten podtlak :) Taky mě zajímaj ty zpětný ventily. Nejsou s nima problémy? Jakýkoliv? Představuju si to jako nějakou membránu, která propuští pouze jedním směrem. Nemůže se to zacpat nebo tak ěnco?
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Manhaus
Přispěvovatel
Příspěvky: 422
Registrován: 04 kvě 2009, 06:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Manhaus »

Tento problém jsem zaznamenal po výměně trysek také, dříve to bylo sem tam, ale teďka dvakrát po sobě... projevy skoro stejné jako na videu... na sací koš se ještě podívám, ale filtry všechny nové, v hadičkách není ani bublinka... Nemůže to být žhavením? Cca před týdnem jsem auto nechal venku na mrazu a to startování mi taky trvalo tak dlouho, když jsem další den 2x zažhavil tak to chytlo na brnk...
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od 001marcus »

tak po testu žhaviček( drátem od + baterky na žhavička) mi jen dvě jiskřily,..tím pádem dvě nefungujou,..tak snad to bude tím,...vyměním je a uvidím
cedan
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 03 čer 2007, 09:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od cedan »

Kámoš má oktu a dělá mu to samé co na tom videu.Nemyslím si že by to bylo padáním nafty když to startuje jak traktor.Nevíte kam se zaměřit a nebo je to přeci jen tím padáním nafty.Žhavky OK rozvody Nové,dělalo to před výměnou i po výměně,jen se ho musím ještě zeptat jestli měnil filtry a koš??
1.9tdi 81kW r.v.02 asi AFN
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Jak už psal miša tak pokud to dělá co na tom videu, tak v palivový soustavě chyba neni. Baterka, startér, vedení baterka-startér, vedení baterka-kára, vedení kára-motor.
Větší vědu v tom nehledejte.
Elektronika auta a technika........
776 829390
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“