Jj a tou super vyřešenou vodní pumpou ten motor dodělaliForest píše: S nikasilem se setkate napriklad na 2,5 R5 PD, Lada z Turnova by mohl vypravet sve.
honování
Moderátoři: šulda, Moderátoři
myslíš jak je tam krásně schovaná a jak jde super ven a ten přístup celkově???nogis píše:Jj a tou super vyřešenou vodní pumpou ten motor dodělaliForest píše: S nikasilem se setkate napriklad na 2,5 R5 PD, Lada z Turnova by mohl vypravet sve.
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 13 zář 2010, 21:30
- Bydliště: Chomutov
Vodní pumpa v R5 je bezva, tohle řešení se jim fakt "povidlo"
Jinak s dodatečným nanesením nikasilu na válce opatrně; často nevydrží. Důvodem je nejčastěji špatné vysocesirnaté palivo, kde síra naleptává povrch válců a reaguje s ním. Šupinky nikasilu se pak odlupují a motor ztratí kompresi a začne žrát olej po kýblech. Ale to tu už někdo zmínil.
Co si vzpomínám, stará dobrá hranatá Audi V8 (motory 3.6 nebo 4.2) jej měla taky a okolo 200tisíc už bylo málo zdravých motorů
Jinak s dodatečným nanesením nikasilu na válce opatrně; často nevydrží. Důvodem je nejčastěji špatné vysocesirnaté palivo, kde síra naleptává povrch válců a reaguje s ním. Šupinky nikasilu se pak odlupují a motor ztratí kompresi a začne žrát olej po kýblech. Ale to tu už někdo zmínil.
Co si vzpomínám, stará dobrá hranatá Audi V8 (motory 3.6 nebo 4.2) jej měla taky a okolo 200tisíc už bylo málo zdravých motorů
VW Sharan 1.9TDI 4motion (AUY 85kW) is dead , now Seat Alhambra 1.9TDI 4motion a Nissan Primera 2.0TD
Honda NT 650V Deauville
Honda NT 650V Deauville
Já jsem naopak četl, že nikasilová vrstva je celkm nezničitelná do té doby, dokud motor nejede chvilku bez mazání. Stačí prý jenom moment a pak následuje to co popisuješ ty, tzn. nikasilová vrstva už je načatá a během motoru se strhává dolů. Pak už zbývá jenom nový nikasilový potah. To že ji narušuje i palivo slyším poprvé.
Mimochodem BMW tuto vrstvu ve svých osmiválcových motorech používalo hlavně proto, protože nemá vložky válců (válce jsou přímo v bloku) a u těchto motorů (M60, M62 tušim) používalo hliníkové bloky kvůli váze. On ten čtyřlitr je váhově snad ještě o něco lehčí než starší šestiválcový třílitr M30, který měl litinový blok.
Možná se v prá věcech pletu, ale myslim, že to je tak jak píšu
Mimochodem BMW tuto vrstvu ve svých osmiválcových motorech používalo hlavně proto, protože nemá vložky válců (válce jsou přímo v bloku) a u těchto motorů (M60, M62 tušim) používalo hliníkové bloky kvůli váze. On ten čtyřlitr je váhově snad ještě o něco lehčí než starší šestiválcový třílitr M30, který měl litinový blok.
Možná se v prá věcech pletu, ale myslim, že to je tak jak píšu
Brusná pasta
Vím je je to starší téma, ale potřebuji poradit. Chci si koupit tento přípravek na honování válců http://www.salex-naradi.cz/nastroj-pro- ... -1651.html nebo tuto sadu http://www.salex-naradi.cz/sada-pro-hon ... -1653.html a nevím jestli si mám koupit i tu brusnou pastu http://www.salex-naradi.cz/brusna-pasta-p-3059.html k tomu nebo na to stačí brzdovka?
Dík za odpověď.[/url]
Dík za odpověď.[/url]
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4148
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Tyhle přípravky se honovací hlavě podobají pouze vzdáleně, výsledek je v podstatě stejný, jako smirkové plátno na dřevěném špalku (pokud je dobře zhotoven).Chci si koupit tento přípravek na honování válců
Honování jako takové je operace, která následuje po vyvrtávání a provádí se pro zmenšení drsnosti povrchu. Rozměr se při tom mění nepatrně, přídavek na honování je několik setin mm. Honovací hlava vypadá takto:
Honovací kameny jsou přesně vedeny v drážkách honovací hlavy a rozměr se nastavuje přestavením dvou kuželů uvnitř hlavy prostřednictvím táhla. Takto je zaručena přesná kruhovost honovaného válce.
Je potřeba si uvědomit, že zmíněné "honovací" přípravky slouží jako záchraný prostředek na "opravu" poškozeného válce, aby se nemusela dělat nákladná oprava. Přidřený válec s rýhami se zahladí bez ohledu na ovalitu, soudkovitost a jeho rozměr se každopádně zvětší nad výrobní toleranci a občas nějaká rýha zůstane. Pokud se to přežene, tak píst musí zákonitě více nebo néně klepat. O odborné opravě se hovořit nedá a auta s takto opravenými motory většinou končí v autobazaru. Ja jsem tu četl, že došlo k zvětšení průměru válce o 0,12 mm, tak k tomu chci doplnit, že třeba Fiat 850 měl první výbrus +0,2 mm. Je fakt ten, že žádný motor na první nevyšel, jak byl vyběhaný a dělal se rovnou druhý výbrus + 0,4 mm, který vyšel jenom o fous.