Stránka 1 z 3
jak kdo jezdí na RO a pod.................
Napsal: 14 led 2011, 19:15
od jp1
bylo by fajn, kdyby kdo na to jezdí bez problémů sem napsal typ auta a ve zkratce jestli bez problémů a tak, mě by to moc zajímalo, díky

Napsal: 14 led 2011, 22:03
od oldaf
Vždyť je tady minimálně tisíc odpovědí na tvojí otázku.

Napsal: 14 led 2011, 22:25
od peopleman
minimálně tisíc a jedna-stačí jen pár hodin číst a dozvíš se víc než za 4 roky na gymplu..

re:
Napsal: 16 led 2011, 07:55
od jp1
právě o to my šlo, než číst něco dlouhosáhle, tak by každej např. napsal:
Škoda Felicie 1,9D, v létě 100% RO - bez problémů
a plno lidí by si udělalo lepší přehled a nic by nemusela hledat

Napsal: 18 led 2011, 00:18
od divermax
VW T4 a ASTRA 1,7 TD na mero vlastní výroby z vyfritu, v létě čisté, v zimě 2:1 s naftou, aditivum Bezaromat 2%. Bez problémů, motor jde lépe a klidněji než na naftu. DMX
Napsal: 18 led 2011, 06:18
od Fantomas
Zajímavé, já jsem jezdil 1:1 nafta friťák do +10 a pak už to nechtělo jet....jakoby byl ucpaný filtr. Pak jsem asi měsíc (do prosince) lil jen čistou naftu, abych to pročistil. Pak už celou zimu jen na naftu a OK. Těším se na jarní fritézu
Felicie 1.9D pick-up
Napsal: 18 led 2011, 12:03
od Vinnetou
Felicia 1.9D v létě 3:1 nová řepka : nafta+vif v zimě jenom nafta+vif
Napsal: 18 led 2011, 13:33
od jp1
divermax: jakej motor máš v té T4
Fantomas: čím jezdíš ty?
jinak pochvala pro ty co to pochopily, kluci šikovní

Napsal: 22 led 2011, 18:49
od milda64
Felicia čerpadlo bosch dvojnádrž peveko ventily výměník 5kW nádrž na olej u motoru.Jezdím dokud nezatuhne vyfrit.Dodávka řadové čerpadlo jen výměník.Při ochlazení horší starty,tak ředím naftou a benzínem.Pracuju na dvojnádrži.
Napsal: 25 led 2011, 09:01
od Beulingo
Je tady nekdo, kdo leje repku do Berlinga HDi ?
Napsal: 25 led 2011, 21:21
od Vinnetou
milda64: zdar nemoh bys vyfotit tu nádrz na olej ve feline? Zrovna pracuju na dvojnádrzi a taky ji chci dat pod kapotu. Na kolik litru ji mas?
Napsal: 26 led 2011, 19:25
od Petrolejový šejk
Přes sezonu tj od března do řijna , listopadu RO . Přes zimu trafo olej . Octavia 1.9 SDI odzkoušeno na 35 tis. km žádný problém. Palivák měním po 15 tis jako olej.
Napsal: 12 úno 2011, 23:20
od divermax
jp1 píše:divermax: jakej motor máš v té T4
Fantomas: čím jezdíš ty?
jinak pochvala pro ty co to pochopily, kluci šikovní

T4, 2,5 TDI ale už je prodanej, ted ma asi ropný šoky, v Astře 1,7 TD němec, je to ale fakt chorá konstrukce, nedivím se, že tam dávají japonce
DMX
Napsal: 13 úno 2011, 10:09
od milda64
Vinnetou:Nádrž mám orig nádrž na ostřikovač světel cca8.5 litru původní ostřikovaní oken v držáku z plocháče vedle.Zpátečka 8mm hadice rovnou zaražená do menší díry.Sání oleje 10mm hadička taky pasuje rovnou.
Napsal: 13 úno 2011, 12:13
od hansdob
vyfrit přivedli mě na to v německu v 93 když jsem tam jezdíval pracovat protože němci na to jezdili tak jsem to začal zkoušet též ale jen málo protože v té době byla nafta ještě docela dobře sehnatelná bokem,mazda 323 rok, opel kadett 1.7 TD (motor z astry) 3 roky,opel astra F 1,7td 2 roky, Audi A6 allroad 2,5tdi půl na půl rok, ted oktávka tdi a astra G 1,7dti isuzu, vše zatím bez problémů.