Nejaky pravnik?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nejaky pravnik?
Panove,
je mezi nami nejaky pravnik, ktery by mohl fundovane odpovedet na otazku ohledne tech radaru, kdy te vyfoti na zacatku useku, na konci a pak se spocita prumerna rychlost.
Mne se zda, ze timhle se uz zasahuje do soukromi lidi.
A z tebe dela automaticky podezreleho.
B tim policie monitoruje svobodny pohyb.
Mne se totiz vubec nelibi, ze si nekdo uklada kdy jsem kam jel. to je kurva moje vec - zvlaste s cistym trestnim rejstrikem.
je mezi nami nejaky pravnik, ktery by mohl fundovane odpovedet na otazku ohledne tech radaru, kdy te vyfoti na zacatku useku, na konci a pak se spocita prumerna rychlost.
Mne se zda, ze timhle se uz zasahuje do soukromi lidi.
A z tebe dela automaticky podezreleho.
B tim policie monitoruje svobodny pohyb.
Mne se totiz vubec nelibi, ze si nekdo uklada kdy jsem kam jel. to je kurva moje vec - zvlaste s cistym trestnim rejstrikem.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 471
- Registrován: 23 led 2006, 22:44
- Bydliště: Mladoboleslavsko...
Ano, to je v pořádku, ať měřej, ať dávaj pokuty a body, ale ať nemonitorujou provoz a nezakládaj ty svoje zk**vený databáze o všech autech, který se pohybujou po silnicích, byť budou jezdit podle předpisů... To mi příjde jako omezování osobní svobody a práv, já si chci jezdit kde chci a dokud nic neprovedu, tak nechci aby o mě někdo věděl a vedl záznamy...
To ale se týká i telefonů apodobně...
To ale se týká i telefonů apodobně...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
nepodvádět
ne, vážně, myslím, že tohle už je extrém a nemůže se to stát. mají dost práce s řešením nehod atd, natož se ptat kdy kam atd. maximálně by třeba přišla fotka s rychlostí, SPZ (tak jako kamošovy za púl roku).
ale uznávám, že to není příjemný. stejně to bude čím dál horší- víc kamer, radarů...
ne, vážně, myslím, že tohle už je extrém a nemůže se to stát. mají dost práce s řešením nehod atd, natož se ptat kdy kam atd. maximálně by třeba přišla fotka s rychlostí, SPZ (tak jako kamošovy za púl roku).
ale uznávám, že to není příjemný. stejně to bude čím dál horší- víc kamer, radarů...
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
- jirka cordoba GT TDi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 617
- Registrován: 16 úno 2006, 01:06
- Bydliště: Roky
- Rybízek
- Aktivista
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 24 led 2006, 09:35
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
kvuli každému bilboardu u dalnice byla afera jako prase a ted stojí na každých deseti km konstrukce jako kráva a je sakra blízko silnice.
jako majitele kamionové dopravy mě znechcuje dál podnikat pač platit za EURO3-4.20kč km a za EURO2-5,40 Kč km je nehorázný byznis na kterem se akorát někdo napakuje za 4 roky se někdo napakuje na odstraňování
těch nesmyslnejch bran.Jinak pro zajímavost byla povinost všechna vozidla nad 12 tun zaregistovat na internetu s tím že si pak akorát vyzvednente ty goboxy jenže přijdete do distribučního místa a tam vás registrace čeká znova,jednorázový poplatek za výzvednutí onoho boxu vás výjde na 1550 kč. Hodnota nabití nesmí klesnou pod 600 kč.
jedna nejmenovana firma ktera najela v tomto roce X km a zaplatila za dalniční známky 180 tis.kč při stejném počtu Xkm zaplatí v roce 2007
2 670 000 samozřejmě že se nepočíta s tím že by se cena za kilometr nějak zvedla.bude zajímave jak se poperou dále ještě ze silniční dani ta by totiž měla být zrušena.
Jinak ve čtvrtek řikali němci na Bayern3 že od 2008 zavedou mýto i na vozidla do 3,5 t takže se myslím že nás to taky nemine [/b]
jako majitele kamionové dopravy mě znechcuje dál podnikat pač platit za EURO3-4.20kč km a za EURO2-5,40 Kč km je nehorázný byznis na kterem se akorát někdo napakuje za 4 roky se někdo napakuje na odstraňování
těch nesmyslnejch bran.Jinak pro zajímavost byla povinost všechna vozidla nad 12 tun zaregistovat na internetu s tím že si pak akorát vyzvednente ty goboxy jenže přijdete do distribučního místa a tam vás registrace čeká znova,jednorázový poplatek za výzvednutí onoho boxu vás výjde na 1550 kč. Hodnota nabití nesmí klesnou pod 600 kč.
jedna nejmenovana firma ktera najela v tomto roce X km a zaplatila za dalniční známky 180 tis.kč při stejném počtu Xkm zaplatí v roce 2007
2 670 000 samozřejmě že se nepočíta s tím že by se cena za kilometr nějak zvedla.bude zajímave jak se poperou dále ještě ze silniční dani ta by totiž měla být zrušena.
Jinak ve čtvrtek řikali němci na Bayern3 že od 2008 zavedou mýto i na vozidla do 3,5 t takže se myslím že nás to taky nemine [/b]
Naposledy upravil(a) Rybízek dne 31 pro 2006, 11:21, celkem upraveno 1 x.
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Golf II TDi
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
to sou ha*zli!!! takže asi zůstanou jen velké firmy které mají velký zisk (tak jak to bylo když rostli velký obchodáky a malí soukromníci krachli).
co dodat, ti ,,nahoře" zase dokazují jací jsou kre**ni!
co dodat, ti ,,nahoře" zase dokazují jací jsou kre**ni!
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Tyhle zvýšené náklady se stejně přenesou na koncového zákazníka.
Problém je ale jinde. Smyslem zavedení mýta bylo nadměrné opotřebování silnic a dálnic kamiony. Peníze by měly sloužit o opravám a budování dalších silnic. Jenže jak znám Paroubky, Topolánky, Kalousky a jim podobné, skončí ve stranických kasách a později na bilboardech v předvolební agitaci.
A tohle nějak nemůžu překousnout
Problém je ale jinde. Smyslem zavedení mýta bylo nadměrné opotřebování silnic a dálnic kamiony. Peníze by měly sloužit o opravám a budování dalších silnic. Jenže jak znám Paroubky, Topolánky, Kalousky a jim podobné, skončí ve stranických kasách a později na bilboardech v předvolební agitaci.
A tohle nějak nemůžu překousnout
To mě nebolí, ať tam je parous,kalous, nebo topol, nebo někdo jiný,je to jedno ,zaplatíš to stejně, a navíc mě z bilboardu nezměří . Co je špatně že opravdu chtějí použít brány k měření. To je dokonalé monitorování osob, což je špatně. Navíc budou lidi jezdit po státovkách, a okreskách jak hovada, protože nebudou riskovat , že za týden budou bez papírů.Takže to je někde jinde ,než asi chceme. Dostat se konečně z bodu A do bodu B relativně bezpečně, a rychle.vilik píše:Tyhle zvýšené náklady se stejně přenesou na koncového zákazníka.
Problém je ale jinde. Smyslem zavedení mýta bylo nadměrné opotřebování silnic a dálnic kamiony. Peníze by měly sloužit o opravám a budování dalších silnic. Jenže jak znám Paroubky, Topolánky, Kalousky a jim podobné, skončí ve stranických kasách a později na bilboardech v předvolební agitaci.
A tohle nějak nemůžu překousnout