Kolik je nás tu BIKERů ?

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

MirekX píše:Přeháním, ale zkazek okolo KTM a její spolehlivosti jsem slyšel spoustu:
KTM - každý týden montuji, každý týden motor ven atd....
:D

Já to SMT koupil s 20tis, teď mám cca 37 a celkem dobrý, měnil jsem oba brzdové spínače, 1ks snímač polohy klapky a sral jsem se se spojkovou páčkou - pořád mi sákla kapalina i po přetěsnění origo sadou, tak jsem tam nakonec nacpal větší o-kroužek a dobrý. Jinak to funguje, jsem zvědav jestli na tom najedu taky 100 tis jako na DR800.. :)
To je fakt, těch 100000km? Pamatuji, jak se říkalo, když jsme za socíku toužili po japonci, že je to pěkný sráč vyhnaný otáčkami a po pár tisících km je po něm, zatímco naše JAWA 250-350 je nesmrtelná...My se tomu samozřejmě smáli, ale nemohli jsme si to ověřit v praxi... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Nevím přesně, spíš to bude mít víc. My to koupili s cca 35 tis a letos v Alpách tam skočila nula - má to počítadlo jen 5 čísel. Slyšel jsem spoustu žvástů - vzduchem a olejem chlazený mamutí jednoválec vrtání 105mm, píst bude po 50 tis KO a ono nic, sice už bere trošku olej ale jde jak samet a v motoru jsem měnil jen rozvodový řetízek a jeho napínací lištu v cca 60tis. , jinak vše původní - teda jen zapalování jsme dávali Ignitech protože už byly slabé cívky v magnetu. Jo, holt je to rok výroby 1991 - to je ještě trochu poctivý železo... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Neuvěřitelné.... :)
nepropadat panice...
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

5O tis na píst je u DR taková klasa , pak už výměna.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Když pak čtu ty trable po výbrusu - zadírání, spotřeba oleje, klepání atd. tak radši ať tam kloktá originál. Ono to olej trochu žralo pořád, teď už je to víc - tak deci až 2 na 1000km. Vždy jsem měnil po cca 6 tis 10W50 Q8 SBK Racing. Ale už ho necháme v důchodu, své si odjezdil... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Ono to taky dost udělá vytahlá ojnice . Lidi udělaj vrch s pístem pak zato vezmou a vyletí spodek .
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

www.silnicnimotoskola.cz
mají vypsané volné jízdy ve Vysokém Mýtě, bohužel asi jediná možnost jak se na okruh dostat za rozumné peníze. Kdo chcete tak doporučuji spěchat, bývá to rychle plné :) Pájo jedeš?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“