To je fakt, těch 100000km? Pamatuji, jak se říkalo, když jsme za socíku toužili po japonci, že je to pěkný sráč vyhnaný otáčkami a po pár tisících km je po něm, zatímco naše JAWA 250-350 je nesmrtelná...My se tomu samozřejmě smáli, ale nemohli jsme si to ověřit v praxi...MirekX píše:Přeháním, ale zkazek okolo KTM a její spolehlivosti jsem slyšel spoustu:
KTM - každý týden montuji, každý týden motor ven atd....
Já to SMT koupil s 20tis, teď mám cca 37 a celkem dobrý, měnil jsem oba brzdové spínače, 1ks snímač polohy klapky a sral jsem se se spojkovou páčkou - pořád mi sákla kapalina i po přetěsnění origo sadou, tak jsem tam nakonec nacpal větší o-kroužek a dobrý. Jinak to funguje, jsem zvědav jestli na tom najedu taky 100 tis jako na DR800..
Kolik je nás tu BIKERů ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nepropadat panice...
Nevím přesně, spíš to bude mít víc. My to koupili s cca 35 tis a letos v Alpách tam skočila nula - má to počítadlo jen 5 čísel. Slyšel jsem spoustu žvástů - vzduchem a olejem chlazený mamutí jednoválec vrtání 105mm, píst bude po 50 tis KO a ono nic, sice už bere trošku olej ale jde jak samet a v motoru jsem měnil jen rozvodový řetízek a jeho napínací lištu v cca 60tis. , jinak vše původní - teda jen zapalování jsme dávali Ignitech protože už byly slabé cívky v magnetu. Jo, holt je to rok výroby 1991 - to je ještě trochu poctivý železo...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Když pak čtu ty trable po výbrusu - zadírání, spotřeba oleje, klepání atd. tak radši ať tam kloktá originál. Ono to olej trochu žralo pořád, teď už je to víc - tak deci až 2 na 1000km. Vždy jsem měnil po cca 6 tis 10W50 Q8 SBK Racing. Ale už ho necháme v důchodu, své si odjezdil...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
www.silnicnimotoskola.cz
mají vypsané volné jízdy ve Vysokém Mýtě, bohužel asi jediná možnost jak se na okruh dostat za rozumné peníze. Kdo chcete tak doporučuji spěchat, bývá to rychle plné Pájo jedeš?
mají vypsané volné jízdy ve Vysokém Mýtě, bohužel asi jediná možnost jak se na okruh dostat za rozumné peníze. Kdo chcete tak doporučuji spěchat, bývá to rychle plné Pájo jedeš?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série