při brždění se klepe motor

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59

při brždění se klepe motor

Příspěvek od 001marcus »

když dojíždim,..jedu pomalu a zabrzdím,..(auto je na neutrál ) ozve se nepravidelný chod motoru a klepe se,..když pustím brzdu,..přestane to,..když ji sešlápnu opět to dělá,..ale jen když je neutrál,. myslím si,..že s tim má něco společnýho okruh vakuové pumpy,...od které de přez ventil zvýšení volnoběhu N177 podtlak k čerpadlu,..
Motor je TDI AHF 1998 81 kw děkuju
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nejspíš problém ŘJ motoru abčas to tyhle vrány dělaj...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14269
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tohle funguje jak??:

Že s tim má něco společnýho okruh vakuové pumpy,...od které de přez ventil zvýšení volnoběhu N177 podtlak k čerpadlu,..

Osobně si myslím že je problém v dvouhmotě, respektive v tom, že jednotka nedokáže ukorigovat chod motoru u starších ročníků při horším setrvačníku.
:tajny:
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nejni je to jednotkou nedávno se tu řešilo podobné téma a měl odemne 100% ok dvojhmotu a sice se to trošku zlepšilo ale nezmizlo to úplně a je to problém SW
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59

Příspěvek od 001marcus »

jaktože to ale dělá jen při zabrždění? a auto běží na volnoběh? stačí ani nebrzdit,..jenom trochu máčknout na brzdu,...můj typ je,..že všechen podtlak je využit na brždění posilování brzd a nezbývá podtlak k ventilu N 177 zvýšení volnoběhu,..fakt je to záhada,.. třeba nastartuju auto,. a popotlačim ho,.aby jelo,.třeba cca 4 km/h a máčknu malinko na brzdu a udělá to,..jakmile ji pustím,..nic,..zmizí to,..nechápu,..ale nijak mi to nevadí,..už sem si zvyknul
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59

Příspěvek od 001marcus »

001marcus píše:jaktože to ale dělá jen při zabrždění? a auto běží na volnoběh? stačí ani nebrzdit,..jenom trochu máčknout na brzdu,...můj typ je,..že všechen podtlak je využit na brždění posilování brzd a nezbývá podtlak k ventilu N 177 zvýšení volnoběhu,..fakt je to záhada,.. třeba nastartuju auto,. a popotlačim ho,.aby jelo,.třeba cca 4 km/h a máčknu malinko na brzdu a udělá to,..jakmile ji pustím,..nic,..zmizí to,..nechápu,..ale nijak mi to nevadí,..už sem si zvyknul
zítra skusim odpojit podtlak k posilovači a ucpat hadičku a ozvu se
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

dvojhmota...vlastna skusenost...robi to iba pri nalej rychlosti vsak?.. ;)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14269
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Mě by zajímalo kde najdu na AHF ventil zvýšení volnoběhu N177 co vede podtlak k čerpadlu :?
:tajny:
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4643
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Tomas.cz píše:Mě by zajímalo kde najdu na AHF ventil zvýšení volnoběhu N177 co vede podtlak k čerpadlu :?
Taky čekám na odpověď na N177.Osobně si myslím,že je malý podtlak a otvírá a zavírá EGR,neutáhne ho.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
jawettar
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 01 led 2010, 14:22
Bydliště: středo. kraj

Příspěvek od jawettar »

setrvákem se to odstraní na čas a pak to opet přijde, a delá to opravdu jednotka
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59

Příspěvek od 001marcus »

jednotka? to je blbost,..když to dělá jen při sešlápnutí brzdy,..auto se ani nemusí brzdit,..stačí jen malinkatě sešlápnout pedál,...
tak pánové přemýšlejte,....odpojil sem podtlak a je to ok,....nechápu,......je tam náký zpětný ventil? k posilovači?
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59

Příspěvek od 001marcus »

martinsidlo píše:
Tomas.cz píše:Mě by zajímalo kde najdu na AHF ventil zvýšení volnoběhu N177 co vede podtlak k čerpadlu :?
Taky čekám na odpověď na N177.Osobně si myslím,že je malý podtlak a otvírá a zavírá EGR,neutáhne ho.
ano je to opravdu tak,... klidně vám pošlu schema palivové soustavy ,..nebo si to najděte v esi tronicu,..a ten ventil je podovný tomu N 18 zpětné vedení výf, plynů a je na tom samém místě na autě
jawettar
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 01 led 2010, 14:22
Bydliště: středo. kraj

Příspěvek od jawettar »

pokud nemáš tempomat tak si odpoj spojkovej spínač a mas klid
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59

Příspěvek od 001marcus »

jawettar píše:pokud nemáš tempomat tak si odpoj spojkovej spínač a mas klid
čeho tím docílím? ,..jo,..a prosimtě,..ty zbíráš jawetty? když to máš jako nick? ,..já jen,,že mi zbyly náké díly,..doma,..kola atd :-)
Mira_Brno
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 18 úno 2010, 19:47

Příspěvek od Mira_Brno »

Octavia, AHF, rok 98 a stejnej problém. Najedu denně 600 km a udělá mi to tak 5-krát za den. Řešil jsem to s třema lidma a dva z toho sází na jednotku a já taky.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“