při brždění se klepe motor
Moderátoři: šulda, Moderátoři
při brždění se klepe motor
když dojíždim,..jedu pomalu a zabrzdím,..(auto je na neutrál ) ozve se nepravidelný chod motoru a klepe se,..když pustím brzdu,..přestane to,..když ji sešlápnu opět to dělá,..ale jen když je neutrál,. myslím si,..že s tim má něco společnýho okruh vakuové pumpy,...od které de přez ventil zvýšení volnoběhu N177 podtlak k čerpadlu,..
Motor je TDI AHF 1998 81 kw děkuju
Motor je TDI AHF 1998 81 kw děkuju
nejni je to jednotkou nedávno se tu řešilo podobné téma a měl odemne 100% ok dvojhmotu a sice se to trošku zlepšilo ale nezmizlo to úplně a je to problém SW
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jaktože to ale dělá jen při zabrždění? a auto běží na volnoběh? stačí ani nebrzdit,..jenom trochu máčknout na brzdu,...můj typ je,..že všechen podtlak je využit na brždění posilování brzd a nezbývá podtlak k ventilu N 177 zvýšení volnoběhu,..fakt je to záhada,.. třeba nastartuju auto,. a popotlačim ho,.aby jelo,.třeba cca 4 km/h a máčknu malinko na brzdu a udělá to,..jakmile ji pustím,..nic,..zmizí to,..nechápu,..ale nijak mi to nevadí,..už sem si zvyknul
zítra skusim odpojit podtlak k posilovači a ucpat hadičku a ozvu se001marcus píše:jaktože to ale dělá jen při zabrždění? a auto běží na volnoběh? stačí ani nebrzdit,..jenom trochu máčknout na brzdu,...můj typ je,..že všechen podtlak je využit na brždění posilování brzd a nezbývá podtlak k ventilu N 177 zvýšení volnoběhu,..fakt je to záhada,.. třeba nastartuju auto,. a popotlačim ho,.aby jelo,.třeba cca 4 km/h a máčknu malinko na brzdu a udělá to,..jakmile ji pustím,..nic,..zmizí to,..nechápu,..ale nijak mi to nevadí,..už sem si zvyknul
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Taky čekám na odpověď na N177.Osobně si myslím,že je malý podtlak a otvírá a zavírá EGR,neutáhne ho.Tomas.cz píše:Mě by zajímalo kde najdu na AHF ventil zvýšení volnoběhu N177 co vede podtlak k čerpadlu
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
ano je to opravdu tak,... klidně vám pošlu schema palivové soustavy ,..nebo si to najděte v esi tronicu,..a ten ventil je podovný tomu N 18 zpětné vedení výf, plynů a je na tom samém místě na autěmartinsidlo píše:Taky čekám na odpověď na N177.Osobně si myslím,že je malý podtlak a otvírá a zavírá EGR,neutáhne ho.Tomas.cz píše:Mě by zajímalo kde najdu na AHF ventil zvýšení volnoběhu N177 co vede podtlak k čerpadlu