Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Údržba/problémy VW group (DIESEL) » MAF OFF za dvě koruny :) Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 50, 51, 52  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 

Pomohlo vám to?
Ano, díky za tip!
85%
 85%  [ 54 ]
Nefunguje to pořád (nejspíš jinej problém než váha)...
14%
 14%  [ 9 ]
Celkem hlasů : 63


MAF OFF za dvě koruny :)
PříspěvekZaslal: út leden 25, 2011 10:57 am Citovat
stres3d
Přispěvovatel
Založen: 23.4.2010
Příspěvky: 459




Info:
POZOR JEN PRO DIESELY!
kód:
MAF MODE aneb MAF OFF lze udělat v ceně 2kč a světe div se jede to i trošku líp...
Potřebná je dioda s malým úbytkem -  BAV21 (nebo můžete BAV20), kterou jsem zapojil mezi 1 a 6 pin rovnou do konektoru - ohnul jsem konce do Ucka, nacpal do plíšků v konektoru a následně oblepil lepenkou aby dioda nemohla vypadnout. V ŘJ žádny chyby, ukazuje to 847,9mg (mám starší ŘJ, u novějších to ukazuje víc - kolem 1000mg/R) a jede to bych řekl trošku líp ve spod i ve vrchu :)
Je nutno mít zadělaný EGR (což už jsem měl pomocí záslepky).
Mírně menší spotřeba (byla 6.5l se špatnou váhou)
Takze MAF OFF bez software upravy :-)
http://home.versatel.nl/leeoscar/index.htm tady je původní stránka, odkaz na MAF OFF tam bliká dole žlutě - v menu to není ;) Naleznete tu i jak si vyrobit EGT senzor, powerbox na PD i rotačku, jednoduchý MAP MODE (zvýšení tlaku turba opět díky jedné diodě),... Přes google translator si to přeložte - je to v holandštině.

http://translate.google.cz/translate?hl=cs&sl=nl&tl=cs&u=http%3A%2F%2Fhome.versatel.nl%2Fleeoscar%2Findex.htm

Jak na to:
kód:
U Pierburg stačí dát diodu z pinu 1 na pin 6 - na jednom pinu je referencnich 5V a na druhým má být výstup z MAF. Na diodě vznikne malý úbytek a pak to ukazuje jakoby furt maximální průtok vzduchu. U Bosh váhy se to dává mezi 4 a 5 pin, ale jsou tam jinak zapojený kabely - nevím jestli není nutno nechat zapojený to teplotní čidlo, takže by to znamenalo mít připojený konektor, napíchnout se na 5V (nepřerušovat) a výstup z MAF odstříhnout a na kabel co vede do ŘJ napojit tu diodu :) 

Doufám že to dotyčnému co tento obrázek stvořil nevadí, ale potom co mi někdo psal co má koupit za odpor že neví kolik je BAV21 hodnota Smích


kód:
edit: 7.3.12 - koupil jsem si programátor, takže tento mód už nepoužívám, po zkušenostech doporučuji dlouhodobě jen na sériová auta s odpojeným (nebo zaslepeným) EGRem (přizpůsobení ve VAG-COM opravdu nestačí!!), u načipovaných to bude kourit než se nafoukne turbo a to docela dost - bral bych to jako dočasný řešení pro vyzkoušení jestli je špatná váha nebo něco jinýho. S diodou jako náhradou jsem jezdil poměrně dlouho, žádný negativa jsem nenašel až na jednu a to když se protůruje motor na neutral tak lítaj saze z výfuku :D

Zde je mapa, na kterou to má vliv - červeně označeno jak to pak dává naftu Mrknutí


Pierburg MAF, VW 074 906 461, má 6 pinů. Barva kabelů a popis zapojení jsou z motorů 66kW AGR a 81kW AHF.

Pin / Popis / Barva kabelu / Zapojeno do

1 / 5V referenční napětí od ŘJ / ČERVENÁ/ZELENÁ / pin 50 ŘJ
2 / Zem signálu / HNĚDÁ/MODRÁ / pin 25 ŘJ
3 / +12V napájení / ŽLUTÁ/ČERNÁ / relé 109
4 / Nezapojeno / - / -
5 / Zem / HNĚDÁ / kostra vozidla
6 / Výstup váhy vzduchu / FIALOVÁ/HNĚDÁ / pin 52 ŘJ

1 ------Ɩ>Ɩ------6



Bosch MAF má 5 pinů, 0 281 002 216, VW 028 906 461, 0 280 217 121, VW06A 906 461. Barva kabelů a popis zapojení jsou z váhy Bosch 0 280 218 018:

Pin / Popis / Barva kabelu / Zapojeno do

1 / Výstup teplotního čidla / nezapojeno v motoru ALH / -
2 / +12V napájení / ŽLUTÁ/ČERNÁ / relé 109
3 / Zem / HNĚDÁ / kostra vozidla
4 / 5V referenční napětí od ŘJ / ČERVENÁ/ZELENÁ / pin 50 ŘJ
5 / Výstup váhy vzduchu / HNĚDÁ/MODRÁ / pin 52 ŘJ

4 ------Ɩ>Ɩ------5
akorát nevím jak s tím teplotním čidlem..



Zde je log:


Naposledy upravil stres3d dne ne červen 21, 2015 9:05 am, celkově upraveno 16 krát.

_________________
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Re: MAF OFF a otazka na turbo
PříspěvekZaslal: út leden 25, 2011 5:26 pm Citovat
flubber
Přispěvovatel
Založen: 7.1.2010
Příspěvky: 77




Počkej, to jako že jsi odpojil váhu a místo ní jsi zapojil diodu na piny 1 a 6 (anoda na který?)? Žádná další SW úprava? Máš link, kde se to dá nastudovat?

K tomu poklesu, buď nemá váha lineární křivku a ŘJ si to dopočítá, nebo tam byl nějaký šum.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út leden 25, 2011 6:04 pm Citovat
Eddy91
Přispěvovatel
Založen: 31.10.2010
Příspěvky: 415
Bydliště: Brno




otazečka ? da se nejak udelat maf off jinak nez softwarově? dík

_________________
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba Velmi šťastný
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út leden 25, 2011 7:16 pm Citovat
sparco gti
Přispěvovatel
Založen: 4.3.2010
Příspěvky: 858
Bydliště: zilina




ne
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út leden 25, 2011 7:58 pm Citovat
Ivanek007
Přispěvovatel
Založen: 2.1.2010
Příspěvky: 526
Bydliště: Kolín




vyhod maf z auta a je OFF
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út leden 25, 2011 8:05 pm Citovat
Eddy91
Přispěvovatel
Založen: 31.10.2010
Příspěvky: 415
Bydliště: Brno




klidne bych to udelal,jenze pak by to jelo v nouzaku,a to by bylo nemilé Bóďa

_________________
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba Velmi šťastný
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út leden 25, 2011 11:35 pm Citovat
stres3d
Přispěvovatel
Založen: 23.4.2010
Příspěvky: 459




/// dáno do prvního postu


Naposledy upravil stres3d dne st leden 26, 2011 12:53 pm, celkově upraveno 4 krát.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út leden 25, 2011 11:38 pm Citovat
stres3d
Přispěvovatel
Založen: 23.4.2010
Příspěvky: 459




/// dáno do prvního postu


Naposledy upravil stres3d dne st leden 26, 2011 12:53 pm, celkově upraveno 5 krát.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út leden 25, 2011 11:45 pm Citovat
Eddy91
Přispěvovatel
Založen: 31.10.2010
Příspěvky: 415
Bydliště: Brno




díky moc,,,a jeste jeden dotaz,kdyz ju timhle zpusobem odstavim,,,zakouří to víc nez normálne kdyz tomu dupnes?

_________________
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba Velmi šťastný
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út leden 25, 2011 11:49 pm Citovat
stres3d
Přispěvovatel
Založen: 23.4.2010
Příspěvky: 459




mne to teda nekouri vubec mam serii a 160tisic nalitano, v nizkych sem nepozoroval zadny rozdil a ve vysokych to bude stejny jako s dobrou vahou si myslim Mrknutí

_________________
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út leden 25, 2011 11:53 pm Citovat
Eddy91
Přispěvovatel
Založen: 31.10.2010
Příspěvky: 415
Bydliště: Brno




jj dík,,,to sem chtel slyset,abych pak nemel celej kufr od sazí

_________________
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba Velmi šťastný
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st leden 26, 2011 12:07 am Citovat
stres3d
Přispěvovatel
Založen: 23.4.2010
Příspěvky: 459




Ja uz mam pripravenej powerbox + MAP MODE - budu si moct pridat naftu a upravit tlak turba, akorat pak na diagnostice to ukazuje treba normalni tlak ale na budiku se zvedne - snizuje to napeti z cidla tlaku. Mrknutí Co jsem se koukal tak 1,2atm. uz to asi moc davat nebude je to na hrane v grafu kompresorovy casti takze to zvednu tak na 1atm je to skok o 0.2 Smile Jenom si budu muset dat bacha na spicky, s budikem to bude v pohode.. Jeste mam v planu odstranit momentalne zaslepeny egr, odstranit kus trubky z vyfuku dat tam zaslepku a merit EGT - jako je to na tech strankach co sem psal vyse.. Cidlo do 1100°C stoji cca 250kč ale nevim jak se to da merit jestli to je neco s odporem nebo tak.. To ted jeste resit nebudu Jazyk


Eddy91 jo jinak jestli tam mas pieburg jako ja tak staci koupit BAV21 (nebo BAV20) za korunku, zahnout ji konce jakoby do U a pak zastrcit primo do konektoru olepit a je to Mrknutí To ti zabere dve minuty a kdykoliv to muzes na ceste pripojit zpet..

_________________
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st leden 26, 2011 12:13 am Citovat
Eddy91
Přispěvovatel
Založen: 31.10.2010
Příspěvky: 415
Bydliště: Brno




jj udelam to ,,,nejak to budu muset zrychtovat,protoze vahu mam spatnou

_________________
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba Velmi šťastný
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st leden 26, 2011 10:12 am Citovat
subz3ro_tdi
Aktivista
Založen: 18.9.2007
Příspěvky: 3302
Bydliště: Žilina




stres3d: zaujimave ta sledovat, mas svojsky pristup k ladeniu... skoda ze nemas mTDI, tam by si sa mohol vyhrat, takto ta EDC moc daleko nepusti Smile
to ze to ide naspodu lepsie je pochopitelne, kedze mas v smoke mape regulaciu podla MAF a konstantnu hodnotu 850mg/R na vystupe Smile ale dym tam v prechodovych rezimoch nejaky asi bude, mozno ho len nehces vidiet... Mrknutí

_________________
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st leden 26, 2011 11:03 am Citovat
stres3d
Přispěvovatel
Založen: 23.4.2010
Příspěvky: 459




subz3ro_tdi napsal:
stres3d: zaujimave ta sledovat, mas svojsky pristup k ladeniu... skoda ze nemas mTDI, tam by si sa mohol vyhrat, takto ta EDC moc daleko nepusti Smile
to ze to ide naspodu lepsie je pochopitelne, kedze mas v smoke mape regulaciu podla MAF a konstantnu hodnotu 850mg/R na vystupe Smile ale dym tam v prechodovych rezimoch nejaky asi bude, mozno ho len nehces vidiet... Mrknutí


co to je mtdi? no cekam od toho tak dvacet poniku Velmi šťastný dym sem fakt nevidel, schvalne zkusim aby jel za mnou kamos jestli to bude kourit..

_________________
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MAF OFF za dvě koruny :)
 Obsah fóra Dieselpower forum » Údržba/problémy VW group (DIESEL)
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 52  
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 50, 51, 52  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.