stres3d píše:co to je mtdi? no cekam od toho tak dvacet poniku dym sem fakt nevidel, schvalne zkusim aby jel za mnou kamos jestli to bude kourit..
mTDI ma mechanicky riadene vstrekovacie cerpadlo, system s EDC ma cerpadlo riadene elektronikou...
pozeram ze v mapach sa uz celkom orientujes, skus si zohnat kabel a WinOLS s DAMOSom a mozes sa hrat a flashovat... vysledky budu zaujimavejsie
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
stres3d - V každám případě jsi nasadil s touto variantou vypnutí MAF spoustu lidem brouka do hlavy Řešení za 2,-Kč mluví samo za sebe... Jak přestane mrznout tak to zkusím. Jinak na té holanské stránce je docela dobré počtení, v googlu translate si nastavte Dutch pro překlad.
na winols jsem se zkusil kouknou ale potom co sem na neco blbe klepnul a psalo mi to ze maji moji ip a ze me budou zalovat za to ze to mam crack tak sem to radsi rychle mazal
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
borelli píše:stres3d - V každám případě jsi nasadil s touto variantou vypnutí MAF spoustu lidem brouka do hlavy Řešení za 2,-Kč mluví samo za sebe... Jak přestane mrznout tak to zkusím. Jinak na té holanské stránce je docela dobré počtení, v googlu translate si nastavte Dutch pro překlad.
no jestli koupit diodu za 2kč a mít klid na dlouho nebo koupit váhu za 3000 aby se znova posrala za rok to nvm no
Zadnyho koure sem se fakt nevsiml, uvidime az dam do kupy tu regulaci turba a i kdyby to hodilo malinkej cmoudik tak co je to oproti race520+katoff+atd.? myslím si že je to nepostřehnutelný
jinak co sem tak videl logy z ruznych motoru tak proste ta vaha nad 4000 klesa hodnota - u 4000 je cca 800-820mg u kazdyho auta - jak je videt z myho logu dokonce i kdyz tam mám porad stejny napeti na vstupu do RJ tak to klesa takze to bude asi normalni, jak rikam pristi tyden zkusim vzit merak a pokud 5V bude stabilnich bez nejakych extra poklesu tak to bude proste nejak softwarove upravovat hodnotu ale nejak mi uchazi smysl
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
tak po delsim jezdenim muzu konstatovat ze to jede naprosto normalne, doladil jsem regulaci na turbu a uz tlaci hezky od 2000 plnej tlak..
powerbox radsi moc nezapinam - jako na vykonu je to hodne znat, driv se i nafoukne turbo (podle nastaveni), ale kdyz pridam tak akorat aby to tahalo fakt dobre (nekourilo to nebo aspon ne tak abych to ve zpetnym videl) tak pri pusteni plynu to jakoby normalne zabrzi motorem a pak skubne (je to do 1s od pusteni plynu) - chapal bych kdyby to skublo hned ale proc az po chvilce? A kdyz zmacknu spojku tak to neudela (i kdyz nevim jak motor). Mam ale podezreni na silenblok - cim vic jakoby pridam tim vetsi je ten raz, kdyz je to vypli taky tam je ale skoro neznatelnej, jenom kdyz se koukam na radicku tak se cukne sem tam
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Ja mam takto a rekl bych že je to lepsi řešení.Sice to neni za 2kč.Ale jede jak pila prubeh kroutaku se zlepsil a o kouri ani nevim. http://leteckaposta.cz/156772844
ja jsem po tomhle zasahu pocitil trosku posileni v nizkych nic extra ale znat to je, uz jsem to psal drive.. Ten kdo ma pierburg tak to vic jak 850 neukaze, a podle mapy v prvnim postu ti musi bejt jasny ze kdyz mi vaha ukazuje od volnobehu max. tak to dava nafty kolik muze podle mapy
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
borelli píše:stres3d - V každám případě jsi nasadil s touto variantou vypnutí MAF spoustu lidem brouka do hlavy Řešení za 2,-Kč mluví samo za sebe... Jak přestane mrznout tak to zkusím. Jinak na té holanské stránce je docela dobré počtení, v googlu translate si nastavte Dutch pro překlad.
no jestli koupit diodu za 2kč a mít klid na dlouho nebo koupit váhu za 3000 aby se znova posrala za rok to nvm no
Zadnyho koure sem se fakt nevsiml, uvidime az dam do kupy tu regulaci turba a i kdyby to hodilo malinkej cmoudik tak co je to oproti race520+katoff+atd.? myslím si že je to nepostřehnutelný
jinak co sem tak videl logy z ruznych motoru tak proste ta vaha nad 4000 klesa hodnota - u 4000 je cca 800-820mg u kazdyho auta - jak je videt z myho logu dokonce i kdyz tam mám porad stejny napeti na vstupu do RJ tak to klesa takze to bude asi normalni, jak rikam pristi tyden zkusim vzit merak a pokud 5V bude stabilnich bez nejakych extra poklesu tak to bude proste nejak softwarove upravovat hodnotu ale nejak mi uchazi smysl
Ze by padajici efektivita turba??? 820 vaha je 109,333 g/s vzduchu ve 4 tis..
borelli píše:stres3d - V každám případě jsi nasadil s touto variantou vypnutí MAF spoustu lidem brouka do hlavy Řešení za 2,-Kč mluví samo za sebe... Jak přestane mrznout tak to zkusím. Jinak na té holanské stránce je docela dobré počtení, v googlu translate si nastavte Dutch pro překlad.
no jestli koupit diodu za 2kč a mít klid na dlouho nebo koupit váhu za 3000 aby se znova posrala za rok to nvm no
Zadnyho koure sem se fakt nevsiml, uvidime az dam do kupy tu regulaci turba a i kdyby to hodilo malinkej cmoudik tak co je to oproti race520+katoff+atd.? myslím si že je to nepostřehnutelný
jinak co sem tak videl logy z ruznych motoru tak proste ta vaha nad 4000 klesa hodnota - u 4000 je cca 800-820mg u kazdyho auta - jak je videt z myho logu dokonce i kdyz tam mám porad stejny napeti na vstupu do RJ tak to klesa takze to bude asi normalni, jak rikam pristi tyden zkusim vzit merak a pokud 5V bude stabilnich bez nejakych extra poklesu tak to bude proste nejak softwarove upravovat hodnotu ale nejak mi uchazi smysl
Ze by padajici efektivita turba??? 820 vaha je 109,333 g/s vzduchu ve 4 tis..
padajici efektivita turba? cetl si celej ten prispevek? treba ze na vstupu do ridici jednotky (stup signalu od MAF) je staly napeti cca 5V z referencnich 5V pres seriove zapojenou diodu? Nebo si tim myslel ze program v RJ vi ze proste to vic davat nemuze tak klesa?
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
je to pekny jeste by to chtelo porovnat jak se to chova s tim soft MAF OFF a stim hardware MAF OFF. Ja jsem teda proti origo vaze (byt vyhnany napetovym zesilovacem protoze davala malo) poznal ze ve spod to proste jede lip.
Je mozny ze u nejakyho ciplyho auta by to mozna mohlo zakourit ale u seriovyho misto 3000kc za novou vahu nebo 5000kc za cip s maf off se vyplati tahle varianta
edit:
jeste me tak napadlo ze to neni vubec napr. si nekdo neni jistej jestli mu problemy s autim zpusobuje vaha tak za 2kc si to jednoduse vyzkousi
Naposledy upravil(a) stres3d dne 06 úno 2011, 22:33, celkem upraveno 1 x.
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
necetl priznam se, ale padajici hodnota vahy ma fyzickej duvod. Tot vse. MAf meri prutok vzuchu do motoru, g/s nebo kilogramu za hod. dle toho se dopocita palivo k vhodnemu pomeru AFR.. tak to je fuk, tady resite odpory ok. nebudu se do toho michat a priste si prectu topic celej
TDIfun píše:necetl priznam se, ale padajici hodnota vahy ma fyzickej duvod. Tot vse. MAf meri prutok vzuchu do motoru, g/s nebo kilogramu za hod. dle toho se dopocita palivo k vhodnemu pomeru AFR.. tak to je fuk, tady resite odpory ok. nebudu se do toho michat a priste si prectu topic celej
no uz v ty tvoji prvni citaci se to muzu docist
no ja ti nevim, u benzina bych to chapal ale u tdi je prece jedno co zmeri vaha vzduchu ta je tam hlavne kvuli emisim a stim souvisejicim EGR kterej musi bejt pri tyhle uprave zaslepnej (nejlip pliskem), nejdulezitejsi bude kolik ukazuje MAP
a odpor je trosku neco jinyho nez polovodic s prechodem PN
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Má někdo zkušenost se zapojením na váhu BOSCH ? Stačí připojit diodu mezi piny 4--[>]--5 a nebo je to komplikovanější jak píše stres3d tedy:
stres3d píše:U bosh váhy se to dává mezi 4 a 5 pin, ale jsou tam jinak zapojený kabely - nevím jestli není nutno nechat zapojený to teplotní čidlo, takže by to znamenalo mít připojený konektor, napíchnout se na 5V (nepřerušovat) a výstup z MAF odstříhnout a na kabel co vede do ŘJ napojit tu diodu
Představa, že budu něco odstřihávat z MAF mě docela děsí (může-li se něco pokazit, pokazí se to... ale ono se to většinou přímo posere...)