MAF OFF za dvě koruny :)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44

Příspěvek od stres3d »

borelli píše:Má někdo zkušenost se zapojením na váhu BOSCH ? Stačí připojit diodu mezi piny 4--[>]--5 a nebo je to komplikovanější jak píše stres3d tedy:
stres3d píše:U bosh váhy se to dává mezi 4 a 5 pin, ale jsou tam jinak zapojený kabely - nevím jestli není nutno nechat zapojený to teplotní čidlo, takže by to znamenalo mít připojený konektor, napíchnout se na 5V (nepřerušovat) a výstup z MAF odstříhnout a na kabel co vede do ŘJ napojit tu diodu
Představa, že budu něco odstřihávat z MAF mě docela děsí (může-li se něco pokazit, pokazí se to... ale ono se to většinou přímo posere...)

to se neboj se striha jeden kablik co vede od konektoru smerem k motoru - mas tam 20cm dratu takze cokolada to pak jisti, nebo staci spojka na kabely - takovej valecek kam se daji kabeli proti sobe, pak se to zmackne klestema a tim se to zatahne. ja to pro jistotu jeste proletoval a olepil izolackou a je to ok :P
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1184
Registrován: 11 bře 2008, 16:31

Příspěvek od skoda »

Sorry vymejslite jenom ko...y.Jestli vas se...e vaha a chcete poradne a efektivne OFF tak si zajedte k nejakymu chiperovi.A budete mit klid.
Urcite se mnou bude spousta lidi souhlasit. :P
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44

Příspěvek od stres3d »

skoda píše:Sorry vymejslite jenom ko...y.Jestli vas se...e vaha a chcete poradne a efektivne OFF tak si zajedte k nejakymu chiperovi.A budete mit klid.
Urcite se mnou bude spousta lidi souhlasit. :P
a za kolik to takovej "nejakej ciper" udela? a proc bych tam jezdil kdyz tohle funguje a neni s tim zadnej problem? (hm)
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Uživatelský avatar
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 581
Registrován: 01 říj 2007, 09:31

Příspěvek od borelli »

No právě, cena, kdyby to někdo sfouknul za 200,- tak o tom nepřemýšlím ale ono tam bude asi o jednu nulu navíc... Stresy, když zapojím pouze tu diodu na pin 4-5 (BOSCH (já vůl si myslel 2 roky ze mám Pieburg viz naše SZ)) můžu něco podělat v ŘJ či něco jiného ?
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44

Příspěvek od stres3d »

kdyz si nejsi jistej vem multimetr a zmer jestli na tom pinu kde ma byt 5V je 5V (po zapnuti klicku nebo i mozna nastartovani)
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Necital som sice toto vlakno cele nakolko som strasne lenivy, ale zamyslel sa niekto nadtym ze ake nasledky bude mat HW vykratenie vahy vzduchu (hw MAF OFF) v pripade ze sa vyskytne netesnost v nasavacom potruby? napr. prdne hadica od IC? Rj motora na zaklade porovnania udajov z MAF a MAP vie dedukovat ze sa jedna o netesnost v plniacom okruhu. (MAF krmy ako diva aj 1200mg/h a MAP nikde). Aby sa nepretacalo turbo tak sa prepne do rezimu dohladu nad turbom (hovorovo nudzaku) a do pamati zavad RJ motora zapise chybu "tlak v sani regulacni odchylka- dolni mez nedosazena". Ale s vykratenou MAF nebude mat tusenia ze prdla hadica nakolko realny prietok vzduchu za jednotku casu nebude vediet a RJ motora bude vzdi ojebavat pevna hodnota 850mg/h a turbo bude veselo pretacat dalej v snahe natlacit na poziadavku :? Opravte ma ak sa mylim. Zajtra schvalne odpojim hadicu od IC a vykratim MAF, spravim log len tak pre zaujimavost co sa bude diat ;)
Naposledy upravil(a) TDI tech dne 22 úno 2011, 22:08, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

skoda: naloguj kanal 8 a uvidime ci je to korektne . alebo posli soft
edit: sorry, z kanalu 8 to neuvidim .

ale to ze softu prikazes aku hodnotu ma mat vaha v akych otackach nieje korektne riesenie
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1184
Registrován: 11 bře 2008, 16:31

Příspěvek od skoda »

Normalne si nastavim aku hodnotu chci mit v jakych otackach.
Na volnobeh nastavim treba 650 a bude se plynule s otackama zvedat na 1250.
Klidne muzu nastavit skokově.Nic vic.
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

ale to nieje korektne odstranenie vahy.... korektne je to tak ze riadis vstrek podla tlaku a nie podla prietoku a vahu odhlasis z RJ
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1184
Registrován: 11 bře 2008, 16:31

Příspěvek od skoda »

Tak beru zpet.Ale funguje to dobre.
Naftu dava podle pozadavku co sem koukal.
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Ripper
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 10 bře 2008, 19:24
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Ripper »

Takže ještě jednou polopatě - vezmu diodu a vrazím konce do konektoru tak jak je zde napsáno a namalováno. Mám Pierburg. Musím potom ten konektor zapojit do tý váhy zpět, nebo tam prostě jenom šoupnu tu diodu a nechám vytaženej konektor?

Zdravim tak jsem udělal MAF MODE aneb MAF OFF (doteď jsem tam měl MAF booster, protože váha ukazovala už málo..) v cene 2kč a světe div se jede to i trošku líp Smích Posloužila dioda BAV21 (nebo můžete BAV20), kterou jsem zapojil mezi 1 a 6 pin rovnou do konektoru - ohnul sem konce a nacpal do plíšků v konektoru drželo to tam líp.. A pak oblepil lepenkou. V ŘJ žádny chyby, ukazuje to 847,9mg a jede to bych řekl trošku líp ve spod i ve vrchu Smile Četl jsem, že se tím odstraní smoke limiter a je nutno mít zadělaný EGR (což už jsem měl pomocí záslepky). Jediný čemu se divím je to jak hodnota MAF od 4000ot. začne klesat - je to dioda napojená na výstup z ŘJ kde by mělo být referenčních 5V - tzn. být stabilní. Tak jak je možný že to ukazuje míň? Vypadá to že to je normální když koukam na logy tak i s dobrou váhou to pak v těhle otáčkách dává menší hodnoty.

U pieburg stačí dát z pinu 1 na pin 6 diodu - na jednom pinu je referencnich 5V a na druhým má být výstup z MAF. Na diodě vznikne malý úbytek a pak to ukazuje jakoby furt max. U bosh váhy se to dává mezi 4 a 5 pin, ale jsou tam jinak zapojený kabely - nevím jestli není nutno nechat zapojený to teplotní čidlo, takže by to znamenalo mít připojený konektor, napíchnout se na 5V (nepřerušovat) a výstup z MAF odstříhnout a na kabel co vede do ŘJ napojit tu diodu Smile Takze MAF OFF bez software upravy Bóďa
Mírně menší spotřeba (byla 6.5l se špatnou váhou co dávala málo - výstup napěťově zesílen) a opravdu to v nízkých jede líp, táhne to i pěkně nad 3000 - žádnej nouzák ani chyba v ŘJ.
1x VW Passat 1.9 TDI PD 96kW 4 motion+ chip
2x Superb 2, 2.0 TDI CR 125 kW
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

jj, soft funguje korektne podla toho co mu povies, ale stale si berie hodnoty z imaginarnej vahy vzduchu
da sa to spravit aj inak ale je to drbacka kym sa to odladi :D
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Martineq
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 23 led 2011, 13:29

Příspěvek od Martineq »

Ripper píše:Takže ještě jednou polopatě - vezmu diodu a vrazím konce do konektoru tak jak je zde napsáno a namalováno. Mám Pierburg. Musím potom ten konektor zapojit do tý váhy zpět, nebo tam prostě jenom šoupnu tu diodu a nechám vytaženej konektor?
Konektor zpet nezapojujes.
Obrázek
Ripper
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 10 bře 2008, 19:24
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Ripper »

OK díky, ale v tom případě je vlastně jedno, jestli tam byla Pierburg, nebo Bosch, když je to vytažené. Mám Octu AHF a doma obě váhy Pierburg Bosch.
1x VW Passat 1.9 TDI PD 96kW 4 motion+ chip
2x Superb 2, 2.0 TDI CR 125 kW
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Teda, když to čtu, tak koukám , co je to tady, za experty..všechna čest..Máte můj obdiv.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“