borelli píše:Má někdo zkušenost se zapojením na váhu BOSCH ? Stačí připojit diodu mezi piny 4--[>]--5 a nebo je to komplikovanější jak píše stres3d tedy:
stres3d píše:U bosh váhy se to dává mezi 4 a 5 pin, ale jsou tam jinak zapojený kabely - nevím jestli není nutno nechat zapojený to teplotní čidlo, takže by to znamenalo mít připojený konektor, napíchnout se na 5V (nepřerušovat) a výstup z MAF odstříhnout a na kabel co vede do ŘJ napojit tu diodu
Představa, že budu něco odstřihávat z MAF mě docela děsí (může-li se něco pokazit, pokazí se to... ale ono se to většinou přímo posere...)
to se neboj se striha jeden kablik co vede od konektoru smerem k motoru - mas tam 20cm dratu takze cokolada to pak jisti, nebo staci spojka na kabely - takovej valecek kam se daji kabeli proti sobe, pak se to zmackne klestema a tim se to zatahne. ja to pro jistotu jeste proletoval a olepil izolackou a je to ok
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Sorry vymejslite jenom ko...y.Jestli vas se...e vaha a chcete poradne a efektivne OFF tak si zajedte k nejakymu chiperovi.A budete mit klid.
Urcite se mnou bude spousta lidi souhlasit.
skoda píše:Sorry vymejslite jenom ko...y.Jestli vas se...e vaha a chcete poradne a efektivne OFF tak si zajedte k nejakymu chiperovi.A budete mit klid.
Urcite se mnou bude spousta lidi souhlasit.
a za kolik to takovej "nejakej ciper" udela? a proc bych tam jezdil kdyz tohle funguje a neni s tim zadnej problem?
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
No právě, cena, kdyby to někdo sfouknul za 200,- tak o tom nepřemýšlím ale ono tam bude asi o jednu nulu navíc... Stresy, když zapojím pouze tu diodu na pin 4-5 (BOSCH (já vůl si myslel 2 roky ze mám Pieburg viz naše SZ)) můžu něco podělat v ŘJ či něco jiného ?
Necital som sice toto vlakno cele nakolko som strasne lenivy, ale zamyslel sa niekto nadtym ze ake nasledky bude mat HW vykratenie vahy vzduchu (hw MAF OFF) v pripade ze sa vyskytne netesnost v nasavacom potruby? napr. prdne hadica od IC? Rj motora na zaklade porovnania udajov z MAF a MAP vie dedukovat ze sa jedna o netesnost v plniacom okruhu. (MAF krmy ako diva aj 1200mg/h a MAP nikde). Aby sa nepretacalo turbo tak sa prepne do rezimu dohladu nad turbom (hovorovo nudzaku) a do pamati zavad RJ motora zapise chybu "tlak v sani regulacni odchylka- dolni mez nedosazena". Ale s vykratenou MAF nebude mat tusenia ze prdla hadica nakolko realny prietok vzduchu za jednotku casu nebude vediet a RJ motora bude vzdi ojebavat pevna hodnota 850mg/h a turbo bude veselo pretacat dalej v snahe natlacit na poziadavku Opravte ma ak sa mylim. Zajtra schvalne odpojim hadicu od IC a vykratim MAF, spravim log len tak pre zaujimavost co sa bude diat
Naposledy upravil(a) TDI tech dne 22 úno 2011, 22:08, celkem upraveno 1 x.
Normalne si nastavim aku hodnotu chci mit v jakych otackach.
Na volnobeh nastavim treba 650 a bude se plynule s otackama zvedat na 1250.
Klidne muzu nastavit skokově.Nic vic.
Takže ještě jednou polopatě - vezmu diodu a vrazím konce do konektoru tak jak je zde napsáno a namalováno. Mám Pierburg. Musím potom ten konektor zapojit do tý váhy zpět, nebo tam prostě jenom šoupnu tu diodu a nechám vytaženej konektor?
Zdravim tak jsem udělal MAF MODE aneb MAF OFF (doteď jsem tam měl MAF booster, protože váha ukazovala už málo..) v cene 2kč a světe div se jede to i trošku líp Smích Posloužila dioda BAV21 (nebo můžete BAV20), kterou jsem zapojil mezi 1 a 6 pin rovnou do konektoru - ohnul sem konce a nacpal do plíšků v konektoru drželo to tam líp.. A pak oblepil lepenkou. V ŘJ žádny chyby, ukazuje to 847,9mg a jede to bych řekl trošku líp ve spod i ve vrchu Smile Četl jsem, že se tím odstraní smoke limiter a je nutno mít zadělaný EGR (což už jsem měl pomocí záslepky). Jediný čemu se divím je to jak hodnota MAF od 4000ot. začne klesat - je to dioda napojená na výstup z ŘJ kde by mělo být referenčních 5V - tzn. být stabilní. Tak jak je možný že to ukazuje míň? Vypadá to že to je normální když koukam na logy tak i s dobrou váhou to pak v těhle otáčkách dává menší hodnoty.
U pieburg stačí dát z pinu 1 na pin 6 diodu - na jednom pinu je referencnich 5V a na druhým má být výstup z MAF. Na diodě vznikne malý úbytek a pak to ukazuje jakoby furt max. U bosh váhy se to dává mezi 4 a 5 pin, ale jsou tam jinak zapojený kabely - nevím jestli není nutno nechat zapojený to teplotní čidlo, takže by to znamenalo mít připojený konektor, napíchnout se na 5V (nepřerušovat) a výstup z MAF odstříhnout a na kabel co vede do ŘJ napojit tu diodu Smile Takze MAF OFF bez software upravy Bóďa
Mírně menší spotřeba (byla 6.5l se špatnou váhou co dávala málo - výstup napěťově zesílen) a opravdu to v nízkých jede líp, táhne to i pěkně nad 3000 - žádnej nouzák ani chyba v ŘJ.
jj, soft funguje korektne podla toho co mu povies, ale stale si berie hodnoty z imaginarnej vahy vzduchu
da sa to spravit aj inak ale je to drbacka kym sa to odladi
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Ripper píše:Takže ještě jednou polopatě - vezmu diodu a vrazím konce do konektoru tak jak je zde napsáno a namalováno. Mám Pierburg. Musím potom ten konektor zapojit do tý váhy zpět, nebo tam prostě jenom šoupnu tu diodu a nechám vytaženej konektor?