POZOR JEN PRO DIESELY!
Kód: Vybrat vše
MAF MODE aneb MAF OFF lze udělat v ceně 2kč a světe div se jede to i trošku líp...
Potřebná je dioda s malým úbytkem - BAV21 (nebo můžete BAV20), kterou jsem zapojil mezi 1 a 6 pin rovnou do konektoru - ohnul jsem konce do Ucka, nacpal do plíšků v konektoru a následně oblepil lepenkou aby dioda nemohla vypadnout. V ŘJ žádny chyby, ukazuje to 847,9mg (mám starší ŘJ, u novějších to ukazuje víc - kolem 1000mg/R) a jede to bych řekl trošku líp ve spod i ve vrchu :)
Je nutno mít zadělaný EGR (což už jsem měl pomocí záslepky).
Mírně menší spotřeba (byla 6.5l se špatnou váhou)
Takze MAF OFF bez software upravy :-)
http://home.versatel.nl/leeoscar/index.htm tady je původní stránka, odkaz na MAF OFF tam bliká dole žlutě - v menu to není ;) Naleznete tu i jak si vyrobit EGT senzor, powerbox na PD i rotačku, jednoduchý MAP MODE (zvýšení tlaku turba opět díky jedné diodě),... Přes google translator si to přeložte - je to v holandštině.
Jak na to:
Kód: Vybrat vše
U Pierburg stačí dát diodu z pinu 1 na pin 6 - na jednom pinu je referencnich 5V a na druhým má být výstup z MAF. Na diodě vznikne malý úbytek a pak to ukazuje jakoby furt maximální průtok vzduchu. U Bosh váhy se to dává mezi 4 a 5 pin, ale jsou tam jinak zapojený kabely - nevím jestli není nutno nechat zapojený to teplotní čidlo, takže by to znamenalo mít připojený konektor, napíchnout se na 5V (nepřerušovat) a výstup z MAF odstříhnout a na kabel co vede do ŘJ napojit tu diodu :)
Kód: Vybrat vše
edit: 7.3.12 - koupil jsem si programátor, takže tento mód už nepoužívám, po zkušenostech doporučuji dlouhodobě jen na sériová auta s odpojeným (nebo zaslepeným) EGRem (přizpůsobení ve VAG-COM opravdu nestačí!!), u načipovaných to bude kourit než se nafoukne turbo a to docela dost - bral bych to jako dočasný řešení pro vyzkoušení jestli je špatná váha nebo něco jinýho. S diodou jako náhradou jsem jezdil poměrně dlouho, žádný negativa jsem nenašel až na jednu a to když se protůruje motor na neutral tak lítaj saze z výfuku :D
Pierburg MAF, VW 074 906 461, má 6 pinů. Barva kabelů a popis zapojení jsou z motorů 66kW AGR a 81kW AHF.
Pin / Popis / Barva kabelu / Zapojeno do
1 / 5V referenční napětí od ŘJ / ČERVENÁ/ZELENÁ / pin 50 ŘJ
2 / Zem signálu / HNĚDÁ/MODRÁ / pin 25 ŘJ
3 / +12V napájení / ŽLUTÁ/ČERNÁ / relé 109
4 / Nezapojeno / - / -
5 / Zem / HNĚDÁ / kostra vozidla
6 / Výstup váhy vzduchu / FIALOVÁ/HNĚDÁ / pin 52 ŘJ
1 ------Ɩ>Ɩ------6
Bosch MAF má 5 pinů, 0 281 002 216, VW 028 906 461, 0 280 217 121, VW06A 906 461. Barva kabelů a popis zapojení jsou z váhy Bosch 0 280 218 018:
Pin / Popis / Barva kabelu / Zapojeno do
1 / Výstup teplotního čidla / nezapojeno v motoru ALH / -
2 / +12V napájení / ŽLUTÁ/ČERNÁ / relé 109
3 / Zem / HNĚDÁ / kostra vozidla
4 / 5V referenční napětí od ŘJ / ČERVENÁ/ZELENÁ / pin 50 ŘJ
5 / Výstup váhy vzduchu / HNĚDÁ/MODRÁ / pin 52 ŘJ
4 ------Ɩ>Ɩ------5
akorát nevím jak s tím teplotním čidlem..
Zde je log: