96kw asz - líný odspodu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
96kw asz - líný odspodu
zdravím, mám prolbém se sharanem, poslední dobou špatně tahá odspodu,přibližně do 1900 ot/min je to mrtvý a když zaonu klimu tak je úplnej konec, ale kolem 2000 ot/min to už trhá asfalt.
Všechny podtlakový hadičky jsem zkontroloval a nikde nic, zkoušel jsem jak funguje baňka u turba a když nastartuju tak se normálně zasune na doraz a drží. Udělal jsem LOG za jizdy , na 3 do kopce od 1500 ot/min cca do 3000 ot/min ale moc tomu nerozumím protože u tech 1500-1800 ot/min jsou všechny aktualní hodnoty o dost menši než požadovaný. Hlavně váha vzduchu pořád požaduje 850 , to je v pořádku ?
Sharan 96kw ASZ najeto 345000
tady log https://uloz.to/file/cR9uKNR7p1jh/log-png#
Všechny podtlakový hadičky jsem zkontroloval a nikde nic, zkoušel jsem jak funguje baňka u turba a když nastartuju tak se normálně zasune na doraz a drží. Udělal jsem LOG za jizdy , na 3 do kopce od 1500 ot/min cca do 3000 ot/min ale moc tomu nerozumím protože u tech 1500-1800 ot/min jsou všechny aktualní hodnoty o dost menši než požadovaný. Hlavně váha vzduchu pořád požaduje 850 , to je v pořádku ?
Sharan 96kw ASZ najeto 345000
tady log https://uloz.to/file/cR9uKNR7p1jh/log-png#
Zkusil jsem odpojit podtlakovou hadičku z baňky EGR a nasadil jsem na to hadičku s velkou stříkačkou a zkusil udělat podtlak, výsledek je takovej že baňka nejeví při podtlaku vůbec žadnej odpor a mohl bych z toho vytáhnout vzduchu kolik jen chci, takže minimálně baňka je nejspíš KO. Zítra to rozeberu a budu vědět více.
Ohledně tý vačky, je to cca 1000km zpět co mi vletěla nafta do oleje skrz těsnění u vstřikovačů , protože to nechtělo vůbec startovat tak to šlo do servisu, kde to přetěsnili ,ale bohužel se jim to nepovedlo a chcalo to furt, potom najeto cca 50km(pořád špatný starty) takže do jinýho servisu kde se zadařilo a říkali že vačka je v dobrém stavu, takže to asi s tou naftou v oleji moc dlouho nejezdilo.
Každopádně ten ubytek výkonu u spodu je cítit déle, jen nebyl čas to řešit.
Ohledně tý vačky, je to cca 1000km zpět co mi vletěla nafta do oleje skrz těsnění u vstřikovačů , protože to nechtělo vůbec startovat tak to šlo do servisu, kde to přetěsnili ,ale bohužel se jim to nepovedlo a chcalo to furt, potom najeto cca 50km(pořád špatný starty) takže do jinýho servisu kde se zadařilo a říkali že vačka je v dobrém stavu, takže to asi s tou naftou v oleji moc dlouho nejezdilo.
Každopádně ten ubytek výkonu u spodu je cítit déle, jen nebyl čas to řešit.
Tak jsem se do toho pustil a ten EGR úplně sundal, ventil je stále zavřený protože baňka nefunguje .ale ventil na přužině funguje takže tam bych problém neviděl , další věc je že za egrem v sání je silnější vrstva karbonu.
Takže mám 2 varianty , buď už je to zarostlý natolik že tam neproudí vzduchu kolik by to potřebovalo nebo tím jak je baňka na EGR KO tak v těch nízkých otáčkách tudy utiká podtlak.
Kdybych chtěl vyndat sání , tak musím zespodu ? protože zeshora tam není moc dobrý přistup
tady přiložím foto https://uloz.to/tamhle/QIJtDjqqswxl/nam ... ShFmN4AN==
Takže mám 2 varianty , buď už je to zarostlý natolik že tam neproudí vzduchu kolik by to potřebovalo nebo tím jak je baňka na EGR KO tak v těch nízkých otáčkách tudy utiká podtlak.
Kdybych chtěl vyndat sání , tak musím zespodu ? protože zeshora tam není moc dobrý přistup
tady přiložím foto https://uloz.to/tamhle/QIJtDjqqswxl/nam ... ShFmN4AN==
Sání jsem vyčistil , EGR zaslepil ,ale je to stejný
Otevřel jsem projistotu rovnou horni kryt abych koukl na vačku a ta vypadá taky v pohodě ,akorát byla díra v hadici od odvětrávání, ale tudy by to asi tolik nepřisávalo , každopadně jsem to před logem zalepil
Jízda- 3 do kopce - https://1url.cz/JK2Rt
Log - 3 do kopce - https://1url.cz/wK2RM
praskla hadička- https://1url.cz/bK2Rz
vačka - https://1url.cz/oK2Fy
Je možný že by byl ucpaný třeba výfuk ?
Otevřel jsem projistotu rovnou horni kryt abych koukl na vačku a ta vypadá taky v pohodě ,akorát byla díra v hadici od odvětrávání, ale tudy by to asi tolik nepřisávalo , každopadně jsem to před logem zalepil
Jízda- 3 do kopce - https://1url.cz/JK2Rt
Log - 3 do kopce - https://1url.cz/wK2RM
praskla hadička- https://1url.cz/bK2Rz
vačka - https://1url.cz/oK2Fy
Je možný že by byl ucpaný třeba výfuk ?
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4625
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Vačka v pohodě nevypadá, minimálně ta výfuková na 4tým co je z toho videa vidět ...
Nechápu, když máš diagnostiku a na ulozto umis nahrávat, proč tam ukládáš prinstcreen z prohlížeče logu nebo ta videa, místo abys tam uložil samotný log, který bude dostatečně dlouhý a udělaný tak jak má být ...
Bodejď by to nebylo do 2000ot mrtvý, na váze není požadavek, tak to nedostává naftu. Proč to turbo nedává je otázka s mnoha možnými odpovědmi ...
Nechápu, když máš diagnostiku a na ulozto umis nahrávat, proč tam ukládáš prinstcreen z prohlížeče logu nebo ta videa, místo abys tam uložil samotný log, který bude dostatečně dlouhý a udělaný tak jak má být ...
Bodejď by to nebylo do 2000ot mrtvý, na váze není požadavek, tak to nedostává naftu. Proč to turbo nedává je otázka s mnoha možnými odpovědmi ...
Takže nakonec všechno ukázalo na vstřiky. Nebral se na to ohled protože když se to měřilo tak to bylo -1 , +0,2 , +1 , +0,3 . Bylo mi řečeno že pokud je to +/- 1 tak je to ještě v pohodě, že to nemám řešit. Jenže teď auto při tahu začalo cukat a na volnoběh vibrovat, takže se udělalo znovu měření vstřiků a za studena -1,1 , +0,3, +1,6 , +0,4 ale za tepla už je to o hodně horší
-1,3 , +0,3 , +2,2 až 2,6 , + 0,4.
Jinak nedávno vstřikovače přetěsněny.
Olej nepřibývá a v olejovým filtru olej neni.
Na volnoběh -lehce zahraty 0.8l/h provozní teplota - 1l/h
Za studena mi přijde ze má víc výkonu než na provozní teplotě
Pokud to dobře chápu tak 2,4 vstřik v poho, 1 by mohl být taky v poho a jen dorovnává ten 3 co je v háji ? ( pokud se to počítá klasicky od rozvodů)
Mate zkušenosti s repasem ?
-1,3 , +0,3 , +2,2 až 2,6 , + 0,4.
Jinak nedávno vstřikovače přetěsněny.
Olej nepřibývá a v olejovým filtru olej neni.
Na volnoběh -lehce zahraty 0.8l/h provozní teplota - 1l/h
Za studena mi přijde ze má víc výkonu než na provozní teplotě
Pokud to dobře chápu tak 2,4 vstřik v poho, 1 by mohl být taky v poho a jen dorovnává ten 3 co je v háji ? ( pokud se to počítá klasicky od rozvodů)
Mate zkušenosti s repasem ?
S tím olejovým filtrem je to myšleno jak, že v něm olej neníKu8le píše:za tepla už je to o hodně horší
-1,3 , +0,3 , +2,2 až 2,6 , + 0,4.
Olej nepřibývá a v olejovým filtru olej neni.
Podle korekcí se nechá zjistit hodně, ale taky nic. Pokud už ale v tahu cuká a ani volnoběh není OK, tak to před rozborkou naposledy naloguj, sk. 13 a 23, na volnoběh aspoň minutu, ať máš pak porovnání, pokud bys prohazoval nebo dával jiný