Stránka 1 z 4

Punto 1.7 td nestartuje

Napsal: 29 led 2011, 20:48
od JosefTalas
Ahoj potřeboval bych radu moje punto nechce startovat teda spíš ranní starty sou obrovský problém chytna až tak po cca 25sekundovém točení starteru žhavící svícky nove palivovy filtr novy pred palivovy filtr sem dal i balonek snad sem ho umisti dobre dal sem ho na takovy ten plastovy kokotek co ja na vrchní části filtru a zajišten je segrovkou neco jak bývá na octávii no kdyz punto nakonec chytne tak hulí jak prase uplne černy dym s výfuku a nejde pěkně na volnoběch jako kdyby jeden válec vynechával sem tam jak uz to jednou chytne tak to celkem nastartuje ale je potřeba alespon jedenkrat nažhavit ale další ráno opět boj auto před tím bylo v servisu na opravě vačky a od té doby se to jen jebe byl sem práci reklamovat a jediné co udělali tak zkontrolovaly žhaviče přičemš sem jim říkal že zhaviče sou nové i s filtrem furt že padá nafta tak sem koupil ten balonék jen mě zaraží zě když ho zmáčknu už se nevrátí zpět do původního tvaru.
nemáte prosím nějaký nápad či radu

Napsal: 29 led 2011, 21:30
od wojto33
a co bolo s vackou??? ci dobre nastavili rozvod ... predvstrek atd.

Napsal: 29 led 2011, 23:15
od jericho-3
Jestli se ti nevrátí do puvodního stavu,máš přicpané síto ..pumpička je před filtrem,takže když zmáčkneš, zatlačíš naftu do filtru a když pustíš,balonek musí z nádrže nasát novou naftu..a patrně nemůže...Jestli ti motor chytal před opravou vačky a teď ne, tak je motor špatně postaven..Na kole vačky je díra na kolík ve vačce a je širší než kolík,takže je možný určítý posun a to má vliv..Dle typu motoru je vačka v jiné poloze..Jestli je motor moc tichý, zkusil bych přidat převstřik../natočit čerpadlo směrem k motoru..Ale jestli ti motor nechytal ani předtím, zkontroloval bych kompresi.../

Napsal: 30 led 2011, 14:52
od JosefTalas
s vačkou bylo to že vývěva vydřela pouzdro ve vačce tak se to nechalo svařit dohromady to doporučily v servisu jinak by byla oprava dost nákladná.od te doby to prostě nechce ráno chytat jak sem psal když to chytne po dlouhém točení tak to hulí to jak prase když sem ji to dával na reklamaci tvrdily že rozvody nastavily dobře že tomu věnovali max hodinu na víc že nebyl čas ale myslím že se na to ani nepodíval tak sem já sundal kryt rozvodů ryska na kole vačky je přesně na otvůrku v plastu za vačkovým kolem ryska na čerpadle souhlasím výstupkem na plastu za kolem čerpadla nic méně jsou tam nějaký barevné značky puntíky bílou barvou ty když dám na sebe tak kolo vačkové nepasuje tak to prostě je nějaké značkovaní s dřívějška.a ten gumoví balonek se nevrátí co sem dal před filtr viz obrázek jestli sem ho dal dobře
a kde přesne je prosím tě to sítko a co se musí všechno udělat při tom pootečení čerpadla nebo jak se nastavuje jak moc s tím pootočit Obrázek

Napsal: 30 led 2011, 18:32
od JosefTalas
to fakt vypadá jak kdyby tam nešla nafta to prostě dlouho točí a pak to zničeho nic chytne jakym způsobem se u tohohle punto dostává nafta do čerpadla je tam někde nějaké el,čerpadlo.?

Napsal: 30 led 2011, 18:38
od hansdob
Pokud je to jako u oktávky tak tam kam jsi dal balonek je vratka tak tam nepřijde. Balonek umístit před filtr na přívodní hadici nafty :)

Napsal: 30 led 2011, 18:58
od JosefTalas
to je hezké na přívodní hadicí jen zjistit ktera to je k filtru jdou dvě tlusté železné trubicky z nich pak hadičky k filtru jedna hadičky jde na ten plastoví šulek jak je to zajištěno jen tou velkou segrovkou a druha hadička jde na pal.filtr na ten ocelovy nasusek na filtruObrázek

Napsal: 30 led 2011, 18:59
od wojto33
naftu taha podtlakom vstrekovacie cerpúadlo...ak si dal balonik tam ako si naznacil na obrazku tak to neni dobre lebo to je vyvod na prepad. Musis ho dat na jednu z tych fajok... proste medzi nadrz a filter.

Napsal: 30 led 2011, 19:20
od JosefTalas
tak zitra předělám a uvidím jestli punto bude chytat za studena když nebudetak už nevím co s tím pak až asi jen čerpadlo a vstřiky ale myslím si že to bude ta nafta fakt musím tocčit cca 15 20 vteříy a pak to naskocí a uz to celkem potom startuje

Napsal: 31 led 2011, 08:26
od wojto33
a zhavi ti to riadne ??? mne to zhavi hadam aj 20 sekund ked je vonku poriadna zima .... ale aj ked je teplo tak to zhavi relativne dlho ...bez zhavenia to ani nechyti

Napsal: 31 led 2011, 12:04
od JosefTalas
žhaviče so uplně nové min týden měněny bosch žhaví cca tak 10vteřin na to se dívali i v servisu při reklamaci a prej dobrý

Napsal: 31 led 2011, 13:05
od wojto33
ok no tak si pories hlavne ten privod paliva

Napsal: 01 úno 2011, 07:01
od JosefTalas
tak balonek sem dal na zprávné místo ale když přijedu otevřu kapotu mrknu na balonek tak ten je zmačknuty prostě vysatý otevřu nadrž a ta jen pšoukne tak ještě vyresit odvzdušnení nadrze

Napsal: 01 úno 2011, 11:59
od alfik
Poriadne prefukni vzduchom prepadove hadice do nadrze.

Napsal: 01 úno 2011, 18:50
od JosefTalas
udělal sem do víčka nádrže malou dírku vrtačkou a jel vyzkoušet a balonek je stáhnuty a po chvilce se začne nafukovat v nádži už podtlak není už tak nepšouka ale lepší to není