Ahoj, vím, že zrovna měření v KPower není nijak přesné, ale jedno měření jsem prováděl před úpravou a druhé po úpravě a to na stejném úseku. Spíš je trošku problém najít naprosto rovnej úsek bez kopečků Čili o přesnosti si myslete co chcete, ale je to tady spíš pro zajímavost, když by měl někdo zájem udělat chip v okolí Teplic a hledal nějaký reference na Tondu Votrubu.
graf před úpravou
graf po úpravě
Na autě nejsou žádný úpravy a nechal jsem to udělat s ohledem na původní dvouhmotu, která tam je. Auto má najeto 155 000 km. Pro představu, princip měření spočívá v tom nalogovat kanály 5 a 6 na pokud možno rovném úseku, od 1500 otáček ač do 4500, poté vyšlápnout spojku a čekat, než rychlost spadne na 65 km/h. Před úpravou bylo toto zrychlení dle logu 15,12 vteřiny, po úpravě 12,98.
Každopádně, jak říkám, vypovídající hodnotu má maximálně nárůst výkonu. Nedělám si iluze o tom, kolik to má v reálu. Ale jede to hezky
Octavia I 1.9 TDI, ASV, chip Votruba
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Octavia I 1.9 TDI, ASV, chip Votruba
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
když se najde vhodný úsek a přesně se zváží auto, tak se tomu i dá věřit, údaj výkonu je celkem OK, moment v nízkejch moc ne, protože se to na tu trojku dole moc nenafoukne. tady mám porovnání:
a tady z brzdy:
a tady z brzdy:
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Moc hezký Původní software, kterej mi nahrál byl víc vyhoněnej. Subjektivní pocit byl, že to trhá asfalt Každopádně když jsem to přišláp z nízkejch otáček, tak mezi 1900 a 2100 se mi tam něco rozvibrovalo. Nejznatelnější to bylo na pětku, potom na čtyřku a na tři to skoro nebylo cejtit, takže typuju, že to bylo už na spojku moc. Proto jsem mu řek, ať zmírní ten nástup.
Jináč auto jsem vážil ve sběrnejch surovinách. první měření něco pod půlku nádrže a měl jsem tam kámoše, kterej mi obsluhoval počítač. Celková váha 1520 kg při -4°C. Druhý měření při -1,5°C a odčet jsem 10 kg za naftu, která už nebyla v nádrži. Takže bych řek, že to porovnání je poměrně přesný. Ale problém byl najít rovinku. Tohleto je taková zvlněná silnice, mírný stoupání, mírný klesání a ještě provoz. Každopádně vypovídací hodnota bude v tom rozdílu.
Jináč auto jsem vážil ve sběrnejch surovinách. první měření něco pod půlku nádrže a měl jsem tam kámoše, kterej mi obsluhoval počítač. Celková váha 1520 kg při -4°C. Druhý měření při -1,5°C a odčet jsem 10 kg za naftu, která už nebyla v nádrži. Takže bych řek, že to porovnání je poměrně přesný. Ale problém byl najít rovinku. Tohleto je taková zvlněná silnice, mírný stoupání, mírný klesání a ještě provoz. Každopádně vypovídací hodnota bude v tom rozdílu.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Hadam sa autor prispevku nenahneva ked prispejem.
Motor 1Z v A4, sprint 502/764, 11mm element v cerpadle, odvetranie SMIC cez podblatnik a seriovy soft.
Ako ste spominali, je problem najst dlhu rovnu cestu bez prevysenin.
Auto akcelerovalo na rovine a spomalovalo dole kopcekom, mozno preto ten posunuty krutak...
Motor 1Z v A4, sprint 502/764, 11mm element v cerpadle, odvetranie SMIC cez podblatnik a seriovy soft.
Ako ste spominali, je problem najst dlhu rovnu cestu bez prevysenin.
Auto akcelerovalo na rovine a spomalovalo dole kopcekom, mozno preto ten posunuty krutak...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF