Stránka 1 z 1

Koupe G2 GTD z Nemec

Napsal: 06 úno 2011, 17:53
od Kodl54
Cus lidi mam dotaz? Co vse musim zaridit abych koupil G2 1.6 GTd z nemec, abych to tu mohl prihlasit?? jde to jeste u nas prihlasit?? Nevi nekdo nahodou jakou ma emisni normu?? A na co si dat vse pozor pri koupi.. predem dekuji za odpovedi s pozdravem Kodl

Napsal: 06 úno 2011, 17:58
od A6TDI
eko 10 jestli se nepletu

Napsal: 06 úno 2011, 19:02
od Kodl54
a co to prosim vse obnasi koupit auto z nemec a prihlasit ho tady??

Napsal: 06 úno 2011, 19:54
od misa.89
tohle auto nemá evropskou homologaci ještě, takže 2500 na uřadě novej tp + 10tis ekodan a cca 1500 dovozová technická

Napsal: 06 úno 2011, 20:07
od Kodl54
to uz se vyplati spis privezt G3 TDI 66kw nebo 81kw ale rekl bych ze ta 66kw bude min narocna na servis a vic vydrzi ne??

Napsal: 06 úno 2011, 20:15
od jurki888
ani by som nepovedal je tam to bolave kolecko na kluke

Napsal: 06 úno 2011, 20:29
od Kodl54
jurki888 píše:ani by som nepovedal je tam to bolave kolecko na kluke
jake??

Napsal: 06 úno 2011, 21:42
od Slavkov
Pokud to bereš jako kultovní GII, tak jo, jinak .. 10tkč ekodaně tě zbaví známý invalida :D

Má na mysli kolečko na klice - rozvody... trochu bolest, ale zafrézovat.... a jedééém

Napsal: 06 úno 2011, 21:57
od Kodl54
no libila by se mi g2 1.6GTd a nebo G3 Tdi 66kw v syncru.. jako tak nak zlobi cico to kolecko na rozvodech??

Napsal: 06 úno 2011, 22:11
od A6TDI
no až si budeš vybírat na mobile v tom mořiGolfů tak přeju pevný nervy ,, potom co předělaly Mobile.de tak je to v prde.. musíš klikat jak koko.

Napsal: 06 úno 2011, 22:19
od turbo kamna power
Kodl54 píše:no libila by se mi g2 1.6GTd a nebo G3 Tdi 66kw v syncru.. jako tak nak zlobi cico to kolecko na rozvodech??
dvojkový GTD se dneska snad ani nevyplatí dovážet, doprava sem a přihlášení bude stát skoro stejně jako pořizovací cena. Jedině by to byl nějakej vyjímečnej kousek v top stavu s intercoolerem a třeba recaro interierem, kterej by se vyplatil i jako investice do budoucna, ale s takovým autem je pak skoro škoda tady jezdit.
Určitě jdi spíš do trojkovýho TDI, je to vděčný auto, je jedno jestli slabší nebo silnější, obojí vydrží zhruba stejně, jediný, co má 81kw "horší" je dvojhmotnostní setrvák a VGT turbo, kde se můžou zasekávat lopatky, ale nic tragickýho, volil bych asi spíš 81kw. To syncro může být zajímavý, hlavně je tam vzadu lepší polonezávislá náprava :) Jinak být tebou, tak se na německo vypeču, jsou i lepší země na dovoz auta a i tady se dá narazit na slušný kousky, golfů je všude jak much.

Napsal: 06 úno 2011, 22:43
od Kodl54
jsme to nejak rozebirali s kamosem a rikal francie,lucenbursko,belgie,svycarsko,italie,rakousko a nemecko ze je toho dost.. a zaroven mi vysvetlil ze kdyz uz g2 tak nakou luxusni ale prej garda jak prase za to ze se vyplati pritahnout g3 nebo passata b4 Tdi 66kw.. no o tom turbu jsem vedel ale o tom setrvaku jsem nevedel.. prave ze me to syncro laka ten pohon 4x4 i v tom combi by to slo.. a co se nejvic porouchava na tom syncro nekdo vi?? a na co si dat pozor tak nak??