Stránka 1 z 6
Jak upravit New Beetle ALH na cca 160ps
Napsal: 13 bře 2011, 12:50
od Karmell
Pritelkyne si koupila Brouka s timhle 66kw motorem a moc to nejede, chce to mit sviznejsi...je zvykla na chiplou 96kw, takze by rada vic vic vykonu.
Co byste doporucovali za postup a jake komponenty pouzit, jak dostat z tohohle motoru cca 160ps?
Napsal: 13 bře 2011, 12:55
od Dukes
Vstřikovací trysky FB POWERPLUS 502, hybridní turbodmychadlo do 165 PS, snímač tlaku s vyšším rozsahem, úprava softwaru na míru.
V blízké budoucnosti to určitě bude chtít i upgrade spojky.

Napsal: 13 bře 2011, 13:03
od Vici
chiplá 96kW se bude těžce dohánět

Napsal: 13 bře 2011, 15:17
od LibangVW
Dukes píše:Vstřikovací trysky FB POWERPLUS 502, hybridní turbodmychadlo do 165 PS, snímač tlaku s vyšším rozsahem, úprava softwaru na míru.
V blízké budoucnosti to určitě bude chtít i upgrade spojky.

podle me uplne nesmyslna kombinace na 160koni staci VA + 764 a jeste je tam rezerva ... proc zrovna hybrida do 165koni ?
Napsal: 13 bře 2011, 15:44
od Dukes
LibangVW píše:Dukes píše:Vstřikovací trysky FB POWERPLUS 502, hybridní turbodmychadlo do 165 PS, snímač tlaku s vyšším rozsahem, úprava softwaru na míru.
V blízké budoucnosti to určitě bude chtít i upgrade spojky.

podle me uplne nesmyslna kombinace na 160koni staci VA + 764 a jeste je tam rezerva ... proc zrovna hybrida do 165koni ?
Promiň, mě přijde velmi často mnoho tvých příspěvků nesmyslných a založených na fámách, které někdo, někde na internetu plácne.
To co tu píšu já je ověřeno praxí.
Hybrid do 165 PS je zde určitě vhodnější než VA.

Napsal: 13 bře 2011, 16:03
od LibangVW
dobre to je tvuj nazor a nikdo ti ho nebere... me zajima proc chcete pouzit toho hybrida do 165koni ? a hlavne jeho cena ? jestli stoji vic jak 15tis tak je to podle me uplny nesmysl a radsi bych pouzil VB nebo VA . At se k tomu vyjadri jeste nekdo
Napsal: 13 bře 2011, 16:06
od Dukes
Stojí přesně 15tis.

Napsal: 13 bře 2011, 16:48
od cupra
sranda je ze ten vykon(160 hp) sa da pomaly aj chipom dostat(pokial su vstreky aj turbo ok)

komponenty vydrzia v pohode...

Napsal: 13 bře 2011, 17:01
od Traker
Když jsem si dělal na svém autě první přestavbu,tak bylo VAčko a vstřiky 764 plus chip,auto jelo krásně. Cena úpravy turbo jeté dobré 5000,trysky nové 4200, chip 5500,práce jsem si dělal sám...o hybridním turbě na 502,zbytečná investice. Asi by to mělo taky trošku něco do sebe,ale...ale...
Napsal: 13 bře 2011, 17:03
od brankar30
cupra píše:sranda je ze ten vykon(160 hp) sa da pomaly aj chipom dostat(pokial su vstreky aj turbo ok)

komponenty vydrzia v pohode...

z 90ps na 160ps chipom?

a okrem alh 66kw motory nemaju ani vgt...

Napsal: 13 bře 2011, 17:10
od red snail
trysky, VA, řj a čip, úprava za 15000 a 160 koní z 90 lehce... hybrid zbytečně drahej... můj názor.
Napsal: 13 bře 2011, 17:13
od cupra
brankar30 píše:cupra píše:sranda je ze ten vykon(160 hp) sa da pomaly aj chipom dostat(pokial su vstreky aj turbo ok)

komponenty vydrzia v pohode...

z 90ps na 160ps chipom?

a okrem alh 66kw motory nemaju ani vgt...

neboj viem to dobre ze je to vgt,inac by som si nedovolil napisat

Napsal: 13 bře 2011, 17:38
od Smoke
mohu taky otázku? proč jiné čidlo tlaku? na 160k tlačit víc jak 1.5b? leda úplně bez kouře
Napsal: 13 bře 2011, 18:03
od turbo kamna power
nechci být za rýpala, ale já osobně bych 15tisíc kč za turbo na 160koní nedal ani omylem, zvlášť, když se GT1749VA dá pořídit okolo 5000kč v pěkném stavu bez vůlí. Matně si pamatuju, že v sekci "grafy" je někde golf 81kw, jen se sprintama 764 a chipem a má 155 koní... A na ASZ VA turbo zvládne v klidu 170 koní. Takže já bych volil kombinaci VA + 764, (jak psal Libang nebo red snail) + spojku s jednohmotou a lamelou obloženou organikou a nakonec chip.
Napsal: 13 bře 2011, 18:22
od 1pavel
mám případně na prodej komplet zrepasovaná turba VA , VB .