Stránka 1 z 2

jak vyzkoušet IC ?

Napsal: 16 bře 2011, 12:08
od boobika
jak se dá jednoduše otestovat origo ic na fábce? něčím ucpat díry a nafouknout kompresorem a šupnout třeba do vody? nebo nějak připojit manometr? jakým tlakem ho fouknout? 1 - 2 atm?

díky

Re: jak vyzkoušet IC ?

Napsal: 16 bře 2011, 13:08
od slovacek.milos
boobika píše:jak se dá jednoduše otestovat origo ic na fábce? něčím ucpat díry a nafouknout kompresorem a šupnout třeba do vody? nebo nějak připojit manometr? jakým tlakem ho fouknout? 1 - 2 atm?

díky


mám velké gumové štuple na demižony, zacpu, v jednom mám díru do ní vrazím ofukovačku nastavím 2atm a tlakuji, dělal jsem to u fokuse a u iveca tam bylo jen 1.2 atm, u koktávky a fábky jsem ruplý ještě neviděl,

pokud ti vyletí ve vodě sem tam nějaká bublinečka nemá na nic vliv ;) miloš

Napsal: 16 bře 2011, 13:20
od boobika
ve spodním rohu mám jednak poničené lamely (asi od kamínků) a taky je to poblité od oleje (i na plastu před ic), tak to chci právě vyzkoušet.
takže 2atm. by to ic mělo vydržet?

Napsal: 16 bře 2011, 13:30
od slovacek.milos
boobika píše:ve spodním rohu mám jednak poničené lamely (asi od kamínků) a taky je to poblité od oleje (i na plastu před ic), tak to chci právě vyzkoušet.
takže 2atm. by to ic mělo vydržet?
provozní je max 2.25 vydrží víc miloš

Napsal: 16 bře 2011, 13:51
od boobika
no jo, ale do toho provozního se počítá i s 1atm. tlaku okolního vzduchu, ne?
tedda pokud to bereš podle údajů z řj

Napsal: 16 bře 2011, 14:49
od slovacek.milos
boobika píše:no jo, ale do toho provozního se počítá i s 1atm. tlaku okolního vzduchu, ne?
tedda pokud to bereš podle údajů z řj

to já nevím co se tam počítá mám budík zvaný tlakoměr v ATM a jak to počítá mi nechce vykecat tak jen čtu kam ukáže ručička (LOL)

Napsal: 16 bře 2011, 14:54
od nogis
Se nedivím, že se boobika ozval, taky jsem se zarazil nad tlakem 2,25. Kde by se ve fábce vzal? :?

Napsal: 16 bře 2011, 15:04
od slovacek.milos
nogis píše:Se nedivím, že se boobika ozval, taky jsem se zarazil nad tlakem 2,25. Kde by se ve fábce vzal? :?
tlak turba je ve v motoru ATD je 1,85 až 2,25 při 3OOO otáčkách, kdYby se tam nevzal tak to nepojede


a kolik myslíš že má fábka l.9 TDi tlak turba :?

Napsal: 16 bře 2011, 15:08
od A6TDI
slovacek.milos píše:
nogis píše:Se nedivím, že se boobika ozval, taky jsem se zarazil nad tlakem 2,25. Kde by se ve fábce vzal? :?
tlak turba je ve v motoru ATD je 1,85 až 2,25 při 3OOO otáčkách, kdYby se tam nevzal tak to nepojede


a kolik myslíš že má fábka l.9 TDi tlak turba :?
to by asi letěla as moc ne :D

Napsal: 16 bře 2011, 15:11
od boobika
v logu se mi vždy objevila špička kolem 1900ot. 1,3atm. a potom už se to drželo +- 1atm. samozřejmě při odečtení 1atm tlaku vzduchu.


ale z5 k otázce - vydrží (nebo mělo by vydržet) ic tlak 2atm z kompresoru?

Napsal: 16 bře 2011, 15:34
od alfik
Viac ako 1,5 to ani tlakovat nemusis. Aj tak ti turbo viacej nenatlaci...

Napsal: 16 bře 2011, 15:58
od RudisTDic
boobika píše:v logu se mi vždy objevila špička kolem 1900ot. 1,3atm. a potom už se to drželo +- 1atm. samozřejmě při odečtení 1atm tlaku vzduchu.


ale z5 k otázce - vydrží (nebo mělo by vydržet) ic tlak 2atm z kompresoru?
Vydrží..já měl ve ventu TD ícéčko z fabky a tlačil sem 2 bary :o bez 1atm baru.. ale jinak je pravda,,že nemá cenu to tlakovat víc než natlačí turbo,max o 0.5baru navíc..

Napsal: 17 bře 2011, 06:09
od nogis
slovacek.milos píše: tlak turba je ve v motoru ATD je 1,85 až 2,25 při 3OOO otáčkách, kdYby se tam nevzal tak to nepojede
Jako sranda dobrý... :D Nechceš mi přece tvrdit, že véčko fouká abs. 2,25. Ono totiž zdaleka nefoukne ani těch 1,85. Kažopádně nechápu, co máš za tlakoměr, když ti ukazuje při atm. tlaku 1 bar. :roll:

Napsal: 17 bře 2011, 07:45
od slovacek.milos
Jako sranda dobrý... :

srandu si nedělám, třeba je to překlep v autodtech doufám že si nemyslíš že vím z hlavy u každého auta všechny hodnoty, tak nejsi dobrý ani ty,

v životě jsem přešroubrouboval zatím tři turba, a problémy u turb vyřešil hadičkama, auta s turbama mi jezdí ale problémy nemají,

asi před měsícem mi přijela kokta 81 kW, kde mě čekalo čistění turba, otevřelo jsem si pole 1O a 11 v bloku měřených hodnot, váha ukázala skoro maximální hodnotu co byla pod oknem, pod tím oknem tlak turba tam byl nějak 2,2 max, trojka plný knedlík a turbo ukázalo 2.4 a za 3s to padlo do nouzáku, ted jsem se díval v autodatech je tlak O.55až O.75,

dál jsem už nic nedělal, protože majitel měl auto týden, a dopadlo to tak že ho reklamoval u prodejce a ten mu turbo vyčistil, už byl u mě a vše je OK do nouzáku mu motor nepadá,

tak si to přečti a napiš mi nějaké vysvětlení toho guláše co ti popisuju miloš
;)

Napsal: 17 bře 2011, 09:22
od nogis
Vysvětlení je jednoduchý. VAG ti ukazuje abs. tlak, tj. včetně atmosférického. Proto takové hodnoty. Neřešil bych to, ale psal jsi, že to měříš tlakoměrem, proto pořád nechápu ty hodnoty.

Ale upřímně, zrovna od tebe jsem to nečekal. ;)