Stránka 1 z 1
Opel Astra H - zatáhne až od 2500 ot/min.
Napsal: 18 bře 2011, 09:03
od dark.plazma
Zdravim,
mám takový problém. Všiml jsem si, že mám dunivější zvuk výfuku a od té doby aby mi auto fakt zatáhlo musí dosáhnout cca. 2500 ot/min. Do té doby je to takové líné a pak to vystřelí zatáhne a jede jak má. Mám vykuchaný DPF, tlumič výfuku, EGR vyčištěný, těstnost výfukového potrubí taky OK. Mám podezření na ucpání katalyzátoru.
Nebo čim by to mohlo být ?? Budu vděčnej za každý rady :/
Opel Astra H - 1.9CDTI 110 kW (Z19DTH)
Napsal: 18 bře 2011, 10:19
od jaykay
hod si to taky do italskych vozu, mam pocit, ze se jedna o motor Fiat JTD

Napsal: 18 bře 2011, 11:57
od jericho-3
Jde o to, zda vyčištění EGR pomohlo, jestli není vadný...
Napsal: 18 bře 2011, 12:14
od jaykay
tak tak, pokud odesel moturek nebo snimac polohy, tak muzes cistit jak chces
Napsal: 18 bře 2011, 17:06
od dist01
nebo výřivé klapky v sání
Napsal: 18 bře 2011, 20:19
od baloo2009
Vrelo odporučam vymenu EGR. Malysme podobny prípad, zdalo sa že EGR funguje, ale takisto tahalo len od 2500 ot. Po vymene vsetko ok. Len nám tam ostal problén s DPF. Ale to nemá vpliv na tah.
Napsal: 18 bře 2011, 20:56
od dark.plazma
dist01 píše:nebo výřivé klapky v sání
to má vliv na tah ? že to jede až od 2.5 ?
Napsal: 18 bře 2011, 21:44
od pett
Co takhle udělat nějakou diagnostiku naměřit za jízdy hodnoty atd.. než tu hádat možné příčiny

,nejen EGR může způsobit ztrátu výkonu a je škoda času trefovat se naslepo
Napsal: 19 bře 2011, 20:26
od dark.plazma
Výkonově auto jede furt stejně dobře, jen ten zátah přijde až tak od 2.5, dřív to zatáhlo dříve. Upad výkonu neni, jen prostě je tam velká prodleva toho, než to auto vystřelí. Takhle bych to popsal
Napsal: 22 bře 2011, 09:04
od dark.plazma
EGR vyčištěn, klapka sání, kanálky vyčištěný. Ten selenoid se mi nepodařilo vyklepnout, ale normálně jezdí krásně bez jakýhokoliv zadrhávání. Dost mě zarazilo, že při oddělení toho spínače od té druhé části byl vnitřek uplně čistý, po sazi ani stopa :X. Sání jako takový bylo zasraný dost. Takže výsledek je, že auto je daleko živější, ale stále auto pořádně ožívá až u těch 2500 ot/min.
Dneska si pučim tátovo egr a zkusim to project. Naštěstí má stejnej motor a pokud se to nezmění, tak už mě pak fakt napadá jen ten ucpanej katalyzátor, což by vysvětlovalo i dunivější zvuk výfuku, kterej přišel s tím "línějším" nástupem akcelerace.
Napsal: 23 bře 2011, 12:13
od baloo2009
VYMENIŤ EGR::::::::::
TO ISTÉ SME ABSOLVOVALI V ROBOTE. PO VYMENE EGR VŠETKO V PORIADKU.
Napsal: 21 bře 2017, 12:45
od arlie
Ahoj,
mám asi podobný problém. Auto tahá až po cca 2200otáčkách, pak je cítit, že turbo udělá správný tlak a vystřelí to.
Mám tam nové sání a EGR jsem čistil, ale zdál se mi, že propouští.
Posílám live data.
http://leteckaposta.cz/686282537
Moc díky.
Napsal: 21 bře 2017, 12:50
od denny
Zaslep EGR na zkoušku,rozsvítí se ti sice po krátké době kontrolka,ale na zkoušku to nevadí.Pokud ti turbo začne brát cca 1700 ot,tak je stopro KO EGR.Čištění moc nepomáhá \tak 1x z 10 pokusů\,dej novej kvalitní a jedeš.
Napsal: 21 bře 2017, 13:18
od arlie
denny píše:Zaslep EGR na zkoušku,rozsvítí se ti sice po krátké době kontrolka,ale na zkoušku to nevadí.Pokud ti turbo začne brát cca 1700 ot,tak je stopro KO EGR.Čištění moc nepomáhá \tak 1x z 10 pokusů\,dej novej kvalitní a jedeš.
Ok, vyzkouším. Ono moc na výběr z EGRů není. Jedině asi Pierburg, ten bude i prvovýroba ne?
Mám tam jen tu origo záslepku s dírami.
Napsal: 25 bře 2017, 10:32
od arlie
Tak jsem zaslepil egr hned na přívodu spalin a je to lepší, zabere to pocitově dříve. Sice to není dle představ, ale už se to i rozjede.
Dík, Denny.