Stránka 1 z 2

fiat brava nestartuje 1,9TD

Napsal: 20 bře 2011, 21:58
od pospa
chci se zeptat mam bravu privod nafty k cerpadlu cajk ani bublina a stejne to nenavrknu nevedel by nekdo zavadu pricinu kdyz to roztahnu tak to bezi i po dvou hodinach to nastartuju ale jak to stoji dil problem vubec neskitne sim vas poradte bo me jebne diky moc

Napsal: 20 bře 2011, 23:23
od alfik
Skusit zmerat tlaky

Napsal: 21 bře 2011, 13:37
od pospa
zase si rikam kdyby to bylo tlakama tak to nenavrknu ani po dvou hodinach co jsem to roztahl vid zkusim jeste filtr a hzavicky a pak predvstrik az pote tlaky

Napsal: 23 bře 2011, 12:24
od baloo2009
Presne ake to typ, mali sme podobny problem. Nedostávalo na solenoid 12V, ale len okolo 10. Vyhodili sme immo, natiahol som cez relatko + a ide. Ale to platilo u TD.

Napsal: 26 bře 2011, 10:07
od pospa
prosim te nemohl by si popsat preneji a co jak udelat dik

Napsal: 27 bře 2011, 12:34
od baloo2009
Na čerpadle je solenoid zabaleny do immo jednotky,z boku sú zatrhnuté šroby,tie treba vybrať, potom je prístup k solenoidu. jeden čierny kabel je vo vnutri napojeny na solenoid. To odpojíš, radšej vyber cely immobilizer vonku aj vo vnutri a nebude svietit immo. Nameraj z immo kabla 12v spínané os spínačky-to bude ovládanie relátka. Cez poiskovy box napojiť 12v z akumulatora na relátko/to bude prívod na solenoid/(30),vystup z relátka na solenoid, kostra a musí to ísť. Len ODPOJIŤ IMMO AJ VO VNUTRY PRED MERANÍM,aby nedošlo k napojeniu odchadzajuceho signalu z immojednotky. To je vsetko

Napsal: 01 dub 2011, 07:28
od albert22
Typnul bych to na ucpaný sítko v nádrži

Napsal: 01 dub 2011, 14:46
od jericho-3
Ale když to normálně jede, a pak to nejde natočit...nehledě na to, jestli tam má pumpičku,byla by vcuclá...Prověřil bych žhavení tak, že bych vyndal žhavičky a zkusil zažhavit..,anebo v tomto počasí by musely být tlaky dost v p.deli.... :)

Napsal: 01 dub 2011, 16:37
od cobra15
Ahoj,

když jem měl máreu tak to bylo hadičkami na naftu. Padala nafta a dlouho jsem ráno startoval. Vyměna hadiček a vyčištění sítka v nádrži pomohlo. Pak ještě proměř žhaviče. Na dva už jsem to nenatočil :)

Napsal: 01 dub 2011, 19:58
od sikin1987
pokud ma motor tlaky nastartuje bez zhavicu. ja mam KO jednodku i zhavice a startuju do -5. poak mam problemy a vzdy vybiju baterku.

Napsal: 01 dub 2011, 20:33
od alfik
Jo ale neporovnavaj jabka s hruskami.
Priamy vstrek a komora su dve rozdielne veci.
Zmeraj tlaky,nech sa pohneme dalej.

Napsal: 01 dub 2011, 22:19
od jericho-3
Bacha, ten motor nemá hydra, chce to změřit zastudena vůle ventilů...

Napsal: 03 dub 2011, 15:29
od Tomas.cz
A tam se pak stane za studena co? Viz. ta nestartující DW8B v mrazech, jako motor má malou kompresi nebo jak? :?

Napsal: 03 dub 2011, 20:39
od jericho-3
Je to klasika s podložkami jako XUD, u Fiata to sice není tak časté jako u Peugeota, ale při velkém proběhu může zastudena být vůle 0...Bez kontroly vůle není jistota... :)
Nehledě na to, že někdo již mohl dělat hlavu a zaměnit podložky, což se mi již několikrát stalo..

Napsal: 04 dub 2011, 10:53
od sikin1987
ty vule se maji kontrlovat kazdych 60 u techto motoru. Sem presvedceny,ze u mojeho to nikdo nidky nedelal jako vscehny jine opravy (hm)
Chtel sem to zmerit, ale nejak sem na to neprisel jak na to.Taky kdyz sem se ptal v servise kolik by stalo tak vypodlozkovani,tak rikali vsak to ma hydrosteli. Ja rikam ale prd vsechny 8V u fiatu maji podlozky. Nikde mi nerekli: joo vpohode to udelame na tom nic neni.